Setkání s Vodníkem

Setkání s Vodníkem

Anotace: Úryvek z románu, který jsem napsala před dvěma lety.

Do kempu jsme došly totálně vyřízené. Posledních asi 700 metrů jsme vystavovaly svá těla zákeřnému slunci, stín v nedohlednu.
,,Dámy, cítím chlapy," zavětří Janča. ,, A pěknýý..." Kývne hlavou směrem ke kiosku, kde stáli dva kluci. Tipuju, že jem je tam dvaadvacet.
,,Sledujte." Dominika nasadí úsměv (asi svůdný), vyprsí se a vydá se směrem k nim.
Za pár minut je zpět. Prý volné místo je na druhé straně přehrady mezi břízami a -samozřejmě- nás zvou večer k ohni.
,,Takže se tu asi fakt zdržíme dýl než jednu noc, viď Terko?" Než o otázku, šlo spíš o pouhé konstatování. Blbka!

Na západu hoří nebe a já ho nenápadně pozoruji přes tančící planemy táboráku.Nepřítomně se dívá na vodu a ostatní zpívají cosi o tom, že třešně zrály. Sešlo se nás tu dost- asi dvacet. Ne pět, jak se Dominika mylně domnívala.
,, To je kus, co?" špitne mi Jana do ucha.
Přistiženě sebou cuknu. ,, Jo, to teda je."
,, A ty jeho vlasy.. Miluju blonďáky!" pokračuje.
Cože? Blonďáky? ,,Jo, ty myslíš toho v bílým tričku.." Nuceně se zasměji.
,, A ty jsi mylslela koho?" vyzvídá se šibalským úsměvem
,, To je jedno, už tu není." Vymluvím se. Ale když se podívám zpátky na místo před sebou, vážně už tam nikdo není. Sakra.
,, Baby! Vy vůbec nepijete!" Dominika stojí nad námi s plastovými kelímky po okraj naplněnými bílým vínem. Je pěkně rozjetá. Se slovy: ,, Jdu na lov. Držte mi palce, děvenky." nám vrazí pití do ruky a zmizí.
,, Říkala jsi, že je skvělá," podotkla jsem
,, Neboj, je jen nervozní. Není sama sebou." Mávne moje kamarádka rukou.
,, Nemyslím si, že když vidíš někoho párkrát do roka na rodinných oslavách, tak ho poznáš na tolik, aby jsi o něm mohla říkat, že je skvělý.."
,, Píšeme si na ICQ.." namítne Jana.
,, Podívej se na ni. Vždyť to není ta holka, o které jsi mi vyp-" Dál nedořeknu. Jen letmý pohled přes oheň mě uzemnil. Naše okouzlující Barbie si právě opírá své vnady o toho krásnýho kluka! Zbytek vína vypiju na ex.
,, Teeda. Ty jdeš. Jdu pro další." culí se Janka.
Během toho, co příbuzná mé nejlepší kamarádky balí můj sex idol, stáhly jsme s Jančou víc než litr výše zmíněného alkoholu. Vlastně mnohem víc. Ale aspoň jsem nemyslela na tu blbku, zkažený čundr, rozchod s Michalem, který se nechal svést zrovna tak omezenou osobou, jako je Dominika..!!!! Uááá!
,, Jdu plavat." rozhodnu se asi kolem půlnoci.
Vstala jsem ani nevím jak, ale najednou se ocitám u přehrady. Že nemám plavky? No a co? Sbevědomě odhodím svršky a rozběhnu se do vody.
,, Bacha na vodníka." slyším po pár tempech od někud mužský hlas. ,, Rád kouká na nahé slečny."
,, Tak ať se podívá starouš. Aspoň trocha zpestření." odpovím nevím komu.
,, A když jsem ten vodník já?"
,, Vtom případě mě těší, voyeure. Já jsem bludička."
,, Co prosím?" vyprskne. Asi zrovna pil.
,, Jak jinak tě nazvat, když po nocích číháš u vody na nebohé slečny, kterým se nechce pro plavky?" A bez zábran se vydám z vody ven. Je studenější, než jsem myslela. A stejně je tu taková tma, že není nic vidět.
,, Na tebe tu budu čekat každou noc." řekne vážně. Takže asi něco vidět je.
V rychlosti se osuším tričkem a soukám se do džín.
,, Ať nezmrzneš." promluví na mě z těsné blízkosti. Jakto, že jsem ho neslyšela přicházet?? ,, Vezmi si to." Strčí mi do ruky nějáký kus oblečení (dle ohmatu mikinu) a zmizí.
Autor Vision of me, 27.01.2009
Přečteno 294x
Tipy 4
Poslední tipující: Barunka22, kourek
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ahoj moc pěkný myslíš že bys to mohla zveřejnit celý?díky držím palce.Bára

28.01.2009 12:53:00 | Barunka22

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí