Já tě prostě miluji 1.

Já tě prostě miluji 1.

Anotace: První kapitola... Je to jednoduchý a lehký příběh dvou lidí. O jejich lásce a zasazený do Anglického prostředí. Prosím, omluvte některé chyby, musím se v tom kapku pocvičit :-) Prosím piště komentáře, zda-li mám pokračovat... Děkuju

Sbírka: Já tě prostě miluji

Píše se rok 1684 a na panství lorda Greenridge přijela vévodkyně Anna s dcerou. Dívce bylo 22 let a byla velmi krásná! Ne málo lidí ve společnosti se divilo po kom tuto nesmírnou krásu zdědila.
Měla dlouhé černé vlasy a jasně zelené oči. Kdo se na ni podíval soudil o nich, že jsou kočičí. Rámovali je dlouhé a husté řasy. Dívčin úsměv byl jaksi tajemný, jakoby věděla něco co ostatní nemohli ani tušit. Nebyla proto ve společnosti moc oblíbená.
Zatímco se ostatní dívky těšily až si najdou manžela, Nadine seděla nad knihami a snažila se najít řešení různých problémů. Chyběla jí matčina elegance a graciézní vystupování. Lidé ji označovali jako nudnou. Nikdo nevěděl o proplakaných nocích, kdy želela této své stránky! Žádný člověk nevěděl o tom jaká je, ani zbla, a přesto ji očerňovali!
Při svém debutu se nemohla ani projevit a poté co byla velmi uražena jedním vysoko postaveným floutkem, se rozhodla ukazovat světu tu stránku, kterou jí přisoudil. Tatam byly dlouhé, nebezpečné projížďky na polodivokých koních. Ani památky nezbyly po té úžasné dívce, plné života. Lady Anna doufala, že její dcera najde jednou muže, který jí vrátí radost ze života. Takového co jí ukáže život se vším všudy a který jí vrátí hrdost, rozhodnost a umění se smát.
Naproti tomu James, syn lorda Garetha Greenridge, byl miláčkem celé smetánky. Měl urostlou postavu, široká ramena a vzpřímený postoj. Nikdy nesklonil hlavu a byl znám svými nebezpečnými kousky. Dovedl vést konverzaci o všem. Nikdy se neomezoval pouze na jediné téma. Bylo mu 24 let ale zatímco ostatní mladíci již měli děti, on se stále neoženil, ač o něho stálo mnoho dam. James tvrdil, že se neožení dokud nepotká dívku stejnou jako je on sám. Na panství svého otce moc nepobýval, ale v poslední době jako by mu chyběla chuť do života. Strávil na sídle celý rok.
Lord Gareth byl velmi dobrým přítelem rodiny lady Anny. Velmi dobře znal jak Annu tak Nadine. Asi před třemi měsíci mu Anna napsala o tom co se stalo s její milovanou a jedinou dcerou. Rozhodl se, že je pozve aby se u něho rekreovaly.
Autor Mahtiel.quicksnake.cz, 04.02.2009
Přečteno 582x
Tipy 4
Poslední tipující: Lovely Nightmare, Anne Leyyd, Aaadina
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Začátek velice poutavý.

30.03.2011 15:09:00 | Lovely Nightmare

Začátek dobrý, doufám, že to bude hodně zajímavé! Určitě bych si chtěla přečíst pokračování!

06.02.2009 16:11:00 | Anne Leyyd

Myslím, že je to celkem hezký start a už se moc těším na pokračování. ;-)

05.02.2009 14:30:00 | Pešulka

mno uz aby bylo pokracovani .. ikdyz jsem asi cekal vic .. mno necham se prekvapit

04.02.2009 23:26:00 | RenaMoon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí