Nový život 10

Nový život 10

Anotace: ...pokráčko sladké překvapení čtenáři...děkuji všem za vaše chvilky moc si jich vážím.

Když dojdu domu dost si oddechnu.To napětí co mezi námi bylo by se dalo krájet a nebylo mi zrovna příjemné.Z kabelky vylovim telefon chci ho mít při ruce.Koukám a hele obálka.Uplně ztuhnu kdo mi píše.Že by mamka napadne mě jako první?
,,Ahoj neměl jsem kredit tak píšu až teď.Určitě tě rád uvidím." Aha tak to je Láďa.Tak mi dojde že jsem vlastně uplně zapomněla na rodiče.Co se asi děje doma?Napadne mě.Na nějakýho Láďu kupodivu ani nemám pomyšlení po tomhle incidentu.Nevim proč ale tenhle chlapík se mi moc nelíbil.Odložim telefon a vezmu si tepláky.Nikdy mě nenapadlo že se budu domu těšit na tepláky a orvaný tričko.Odpoledne vyleze sluníčko sice jen tak na půl jakoby váhalo ale přece.V těch teplákách si vlezu na balkon a otrhávám uvadlé listy smradlavých muškátů.Jak já tu kytku nesnášim.Dala mi ji mamka prý to dělá moc pěkný balkony.To sice jo ale ten smrad to je děs.Na můj trošku opráskaný hnědý balkon to spíše působí jako pěst na oko ale.
,,Čauky? Koukám opečováváš zahrádku jo?" Utahuje si z mě můj celkem pěkný soused.
,,Silný slovo zahrádku." Uculim se a cvrknu do listu smradlavého muškátu.On se na chvilku ohne k zemi a pak zase vystrčí hlavu i s kocourem v náručí.
,,A co ty šmíruješ mě?" Zazubim se na něj a on kupodivu vůbec nezpanikaří jako vždycky.
,,Ne venčim kocoura." Ušklíbne se kulišácky.
,,Mám hlad nemáš něco dobrýho?" Vykouzlí na mě usměv a pohled při kterém nevim kam z očima.
,,Já proč?" Divím se.
,,No myslel jsem že ženský umí vařit.Tak mě za ten čaj pozveš taky na něco dobrýho ne?" Málem se naježim jako ten jeho vopelichanej Max když slyším jakej to je furiant.Jen dám ruce v bok a nevěřícně zakroutím hlavou.
,,Jo a vykoupat by ses ke mě přijít nechtěl?"
,,Chtěl, ale ty bys mi to nedovolila,dělám si srandu." Usměje se na mě smířlivě ale já asi ještě z odpoledne jsem pořád jako sopka před výbuchem.
,,Fajn." Vezmu z parapetu motýla na tyčce a naštvaně ho píchnu zpátky do květináče.
,,Mimochodem si docela pěkná když se zlobiš." Řekne a zabouchne dveře od balkonu.Já tam stojim jako opařená a nejradši bych mu šla vyškrábat oči.Večer seosprchuji a zalezu do postele.Je studená a nikdo v ní nečeká.Už to není jako dřív to jsem měla jedinýho kluka který mi tvořil svět.Jmenoval se Milan byl od nás a naši ho zbožňovali ale byl to ňouma a věčně se mu něco nelibilo a byl děsnej puntičkář.Při těhlech vzpomínkách krásně usnu a přejde mě i to že tu jsem sama.

Ráno trochu zaspim tak vlasy nechám rozpuštěné vezmu kalhoty bílé tílko sako a mastim do práce.Autobus je zase přecpanej.Jako každej den se snažím vyhlížet dědka ale dneska asi nejede.Trochu si oddychnu a zhroutím se na sedadlo vedle nějakého puberťáka co dost neomaleně nahlas poslouchá hudbu.Když vylezu z autobusu v prvni trafice si koupím sušenku a strčim ji do kabelky.Ani nasnidat jsem se nestihla to je zase životospráva že bych se kopla.K práci už se bližím a koho tam nevidim dědek čeká tam.Trochu nevimco teď.Hlavně aby si mě nevšimnul.Nechci přijit pozdě ale zároveň co když tam ještě nikdo nebude a bude otravovat jako včera.Pohledem sjedu paroviště a Ondry auto nikde.Ted už by jen scházelo aby tu byl ten blbec ze včera.Stoupnu si za roh a po asi pěti minutách vidím jak přijíždí jeho auto.No konečně málem jsem se tu nervozitou a strachem počurala.Nicméně další pecka následuje záhy.Zaparkuje a z auta vylézá i jeho žena.Ty vole to je dneska zase den že jsem vůbec vstávala.Nicméně ač se mi moc nechce naladím příjemný usěv zase začnu kroutit zadkem a hraju si na dámu.
,,Dobrý den." Pozdravím.Ondra u auta tahá nějakou velkou obálku ze své tašky a tu předá své ženě.Ta je krásná opálená a má na sobě červený kabátek vlasy má do hladkého drdůlku.Všimnu si že máme stejné náušnice.Po chvilce od něj odejde Ondra zamkne auto a blíží se ke mě.
,,Ahoj na." Pozdraví a zaloví rukou v kapse u kalhot.
,,Dik." Poděkuji když mi podává dva malé klíčky.Všimnu si že dědek se zase vypařil neznámo kam.Oba stoupáme po schodecha bavíme se.
,,Tak co jak se ti včera pracovalo s kolegou?"
,,Skvěle." Odvětím.Ač to bylo přímo děsivý chci vyvolat menší žárlivost.
,,Tak to já se optám jestli i on byl spokojený." Řekne dvojsmyslně a ačkoliv jindy by mě to naštvalo že si myslí že jsem nějaká rajda dnes ne.Pěkně mu nechám pracovat fantazii.V kanclu si vyndám sušenku na stůl a těším se jak se do ní pustím.Jen si odložím zapnu počítač a zaleju květiny na okně.Potom vyndám z kartotéky nějakej spis kam mám založit to co jsem včera nedodělala.Ohnu se a šátrám.A,B, C už jsem u P když ucítí chvějící se ruce na svých bocích.Příšerně se leknu až nadskočim a narovnám se.Při tom se samozřejmně bouchnu do hlavy o roh stolu.Automaticky se chytím za bolavé místo.A začnu prskat.
,,To jsou teda blbí fory tohle to." A supim se.Dost to bolí.On se jen hezky usměje až uplně zapomenu že mě něco bolí a dodá.
,,Promiň to jsem nechtěl." Chlácholivě mi přejede prstem po tváři a já se nějak červenám a klepu.Nezmůžu se ani na jediné slovo při tom bych mu chtěla vykřičet jak se mi líbí jak mě vysírá že má ženu jak mě ta hlava bolí a že me tu včera nechal stim náfukou.Taky to že mě tu svádí a přesto ztoho nikdy nic nemůže být a vůbec co tu teď dělá a co mi asi přišel říct?Na jazyku mám tolik vět ale pod tlakem jeho pohledu se nezmůžu ani na slovo.Obouma rukama mě drží za boky a hladí mě palcema.Po nekonečné chvíli mi asi dojde že je ve fázi jako já předtím.Chce ale neví co může co ne a jestli ho neodkopnu.A já stojím a nevydám jedinej signál.Ta chvíle kdy si tupě civíme do očí trvá děsně dlouho.Potom přiblíží své rty k mým.Stojím jako sloup nebo socha z mramoru co se ani nepohne.Nechám si olízat celý krk i ucho a jen stojím.Cítím jak se ke mě tiskne přejíždí mi po zádech a já furt nic.Co mám dělat sama nevim.To předtím jsem považovala za skrat ale ted?Přece nebudu svině a nebudu spát se ženátým chlapem.Líbá mě a když přejde ke rtům nevydržím a přisaju své na jeho.Jakoby na něm někdo zmáčkl tlačítko start.Chtivě mě hladí sundá mi sako a hodí mi mi ho na křeslo.Na mé tílko se chvilinku zadívá a přes obliny prsou mi přejede.Tají se mi dech sotva dýchám.
,,Půjdeme ke mě a zamknem." Zachroptí roztřeseným hlasem.Chytne mě znovu za boky a tlačí mě k sobě do kanceláře aniž by se přestal jazykem proplétat s mým.Skončíme hnedka za dveřma.Zamkne svalí se na mě a překulí mě na sebe.Rozepne mi kalhoty a snaží se dosáhnout kam mu to zip jen dovolí.Potom mě přetočí na bok a kolhoty ze mě stáhne definitivně.Já se peru s knofliky jeho košile a pod každým knoflíkem líbám jeho horké mužné tělo.Nemůžu se ho nabažit.Potom mi pomůže a sundá si vršek sám.Má velkou svalnatou hruď a já ho objimám jako by to bylo naposled.Potom mu stáhnu i kalhoty snaží se je odkopat a stále mě líbá.Jednou rukou mi drží vlasy a druhou mi jezdí po zádech a líbá mě.Je to spletenice nešich těl a oblečení.Oba těžce oddychujem pod nátlakem atmosféry, těla toho druhého a chtíče který chce víc a víc.Zbytek věcí ze sebe už doslova serveme a chvilkama to působí až komicky.Ondra mě vyhoupne na sebe a přejede mi po nahém těle.Snaží se co nejrychleji dosáhnout našeho spojení přičemž sklepává z nohy na půl svlečené kalhoty.Když si na něho dosednu projede mi břichem příjemná vlna rozkoše.Pěkně se prohýbám a on mě drží za boky cítím každý jeho tah a příraz.Po chvilce mě převalí pod sebe aniž by přerušil naše spojení.Pod hlavou mám něco tvrdého.Ondra to vezme hezky se usměje zahodí to a pod hlavu mi strčí ruku.V rozostřeném vidění poznám že to byla jeho bota.Dobývá se do mě hloub a hloub a já už mám rozkoší rozostřené vidění.Je to nekonečné.Připadám si jako v jednom ztěch pornofilmů na které jsme s holkama koukali kdyz jsme byli na intru.Žrali jsme u toho medovník a přiblble se chichotali rozvášněným účastníkům.Z obou nás leje a v kanceláři ačkoliv je velká se mlží odspod okna.Rukama mi pěkně čte prsa a zvolňuje tempo což mě dostává do varu.Děsně se pod ním vzpínám a vycházím rychleji vstříct jeho pomalým přírazům kterýmy mě vysloveně týrá.Rukou mi otře pot z čela a dá mi na něj jen tak pusu.
,,Už to dlouho nevydržím." Zašeptá.
,,Nemusíš." Usměju se.Buh vi proč si na délce aktu ty chlapy zakládaj.Řekla bych že mi to je fuk jak dlouho to trvá hlavně když jsem pak spokojená a můžu si pak lehnout a v klidu vrnět jako kočka.Ovšem v tomhle případě na takový komfort můžu zapomenout.
,,Otočíš se mi?" Optá se zase takovým psím pohledem že mu nelze odolat a už se otáčím.Chvilku si semnou hraje a potom.
,,Nebo ne." Kousne se do prstu a dlouhým pohledem se mi zadívá do očí.Sakra co to má znamenat.Chápu že si v tom pohledu mám něco vyčíst ale dost dobře tomu nerozumím.Jen doufám že mu teďka zrovna nedošlo že je ženatej.To bych mu ve vší vášni vyškrábala oči:0)
,,Co je sakra." Zaúpím do ticha.Lehounce mi přiloží prst k puse.
,,Psst nic neříkej mám takové přání kdyby se ti to nelibilo přestaneme." Ješkovy voči ty chlapy umí tak užasně narušit tak slastnou atmosféru že teď se začínám bát nejhoršího.Ovšem když mě vezme do náručí a posadí mě na stůl přestanu se bát.Jen se na něj usměju a do široka roztáhnu nohy.On odkopne křeslo a doslova se po mě sápe.Drží mě pevně za záda sedím opřená na stole a on mi přiráží.Jakoby se změnil ve zvíře.Věci kolem padaji a je mu to jedno dokonce spadne i jeho svatební fotka z té vypadne i sklo.Vidím jak se celý třese.Naposled ještě ze stolu spadne složka ze které se vysype kde co.Potom náhle přestanu vnímat co kde padá, protože mnou projiždí vlna vzrušení jedna za druhou třesu se a potím a užívám si víc a víc jeho těla potom se k němu přitáhnu blíž a stačí tři přírazy aby se dostavilo uvolnění.Potom jen už sladce oddechuji.On je stále dost nenasytný.Trvá to neskutečně dlouho až si ztoho čtu po zemi vysypané faktury z 16.3.Konečně v něm zacuká přitiskne mě k sobě a těžce oddychuje.
,,Děkuju." Vydechne a s ulevou se svalí do odkopnutého křesla.Když slezu ze stolu málem omdlim.Všude okolo je neskutečný bordel hodiny ukazují půl deváté a je tu nedychatelno.Snažím se dojít ke dveřím když najednou cítím jak se mi podlamují kolena.Slabnu a najednou ticho a prázdno.Když se proberu tak jsem zabalená do deky v něčí teplé náruči.
,,Uf tolik jsem se bál si v pohodě?" Pohladí mě po tváři a mokrý kapesník z čela mi dá na tvář.Nemůžu ani mluvit a to mi ještě ani pořádně nic nedochází.
,,Tě dneska likviduju viď." Usměje se na mě až mi to nedá a usměju se na něj taky.Na to mě hezky pohladí po vlasech a já jsem jako šípková růženka.Košili má ještě na půl rozepnutou a nepořádek už není tak hroznej.
,,Můžu pro tebe něco udělat?Chceš vodu nebo něco k jidlu?" Hladí mě dál starostlivě a mě se chce dojetím málem brečet.
,,Pusu." Zašeptám.
,,Ty jsi trdýlko viď." Skloní se nade mě a krásně mě políbí a já si jeho rty s lehkým olíznutím vychutnám tak požitkářsky jako ještě nikdy.V náruči jako nejkřehčí porcelánovou panenku mě v dece přenese do křesla.Přinese mi sklenici vody a já piju jakobych strávila týden na poušti.
,,To jsme tomu dali." Poznamená když koukne na stěnu na hodiny které si spokojeně předou své tiktak.No má pravdu takhle dlouho jsem to snad ještě nedělala.Když už jsem konečně něčeho schopná obleču se z kabelky vytáhnu líčidla sním sušenku a je mi krásně.Pracuju na plné obrátky všechno mi jde snadno a rychle.Řeknu vám po tomhle bych prstem mohla skály lámat.Připadám si tak hezká hubenější přitažlivější a hned se na svět dívám veseleji.
Autor mexx, 05.04.2009
Přečteno 390x
Tipy 10
Poslední tipující: Rosalind, Lavinie, kourek, Optimistick, Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí