Nový život 13

Nový život 13

Anotace: pokračování

,,Nějak to vyřešíme." Odpoví s klidem a dál mě tiskne k sobě.Potom se mi hluboce zadívá do mích uslzených očí a já uvidím jeho jiskřičky.Toho že je ženatý zalituji více než kdykoliv předtím.
,,Běž něco udělat v poledne si spolu dáme oběd a popovídáme si o tom." Usměje se a pohladí mě po tváři.Tolik bych ho chtěla políbit ale uslzená si připadám ošklivá a jak mi dochází že je ženatý nedovolím si to.Tolik bych chtěla a nemužů až cítím jak mě zase zaštípe v nose.
Jen na něj lehce kývnu otřu si slzy a jdu do své kanceláře.První co udělám že se upravým.Rozmazané oči otřu papírový kapesníkem a dívám se do zrcátka.Zrcadlo mi vrací pohled smutných očí co kdysi hořeli jiskřičkami nadšením a teď jsou skoro prázdné.Jako se zpívá v té písničce.
Z očí zbyl jen prázdný kruh.No konec té své sebelítosti tužkou si obtáhnu už tak červené oko a pak obě věci hodím do kabelky.Ze stolu vytáhnu papíry a postupně vyřídím asi dvanáct telefonikých objednávek.Potom otevřu pracovní mejl a tam na mě kouká dvacetdva nepřečtených zpráv.Tímhle než se prokoušu tak bude večer a ne žádný oběd s Ondrou.Do ráce se zažeru tak že když přijde Ondra se sakem v ruce připadá mi to jako chvilinka.
,,Jdeme?" Usměje se hezky.A zase si všimnu té drobné vrasky na čele.Kouzlí úžasné pohledy očima a mě jen to dohání na okraj šílenství.
,,Jo obléknu se." Zareaguji a vezmu si věci.Když stojím otočená přistoupí ke mě zezadu a začne mi líbat krk.Požitkářsky si to užívám.
,,Jdeme." Zavelím i přesto že vím že se tím zruší nastolené kouzlo.V tom se rozrazí dveře.
,,do-dobrý den." Protáhne Uznale když u mě vidí Ondru.
,,čáu." Zareaguje suveréně Ondra.
,,ahoj." Pozdravím zaraženě našeho kolegu, který mě dokáže skoro po každé naštvat.
,,Ten večer platí?" Optá se okatě.
,,Jo jasně." Přitakám a snažím se dělat absolutně nepřekvapenou.Ondra sebou trhne a podívá se na nás oba.
,,Kam razíte?" Optá se furiantsky.Trochu jinak než když se semnou choval minimálně jako Bill Gates.
,,Na oběd." Řekne bez zájmu Ondra a proklouzne z kanclu.Jen mu přikývu a jdu za Ondrou.
,,Jo táák protáhne.Já si tu vezmu nějaký smlouvy." Oznámí suše a sune se dál do kanceláře.Vyjdeme s Ondrou na chodník.Venku je tak divně zataženo a trochu to značí i naši společnou náladu která nastala po vpádu našeho kolegy.Ani se mi nechce říkat mu jméném.Snad ledaže bych mu přezdívala Bille.
,,Kam jdete večer?" Optá se Ondra s opovržením.
,,Na tu firemní akci." Oznámím suše.A poté bych si dala přes pusu.Všechno vycinkám.Mohla jsem dělat tajemnou třeba by ho to štvalo nebo by žárlil.Dojdeme do pěkné útulné restaurace.Ta je až divně daleko od našeho pracoviště.Asi tak divně koukám.Protože Ondra po chvíli oznámí.
Autor mexx, 17.04.2009
Přečteno 373x
Tipy 6
Poslední tipující: Lenullinka, Optimistick, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí