Dohodnutý sňatek 3

Dohodnutý sňatek 3

Anotace: ....

„Ahoj broučku, umíš psychynu? Já ne takže mi budeš radit“ řekne mi hned na uvítanou moje nejlepší kamarádka Tereza a já se vedle ní posadím. Hned si nachystám matematiku a zakryju zívnutí rukou.
„Ahoj“pozdravím ji teprve teď.
„Čoveče co ti je?“ podiví se, když se na mě podívá.
„Neptej se radši“poradím ji a opřu se o opěradlo židličky.
„No neříkej, že se neraduješ, že za dva týdny bude konec roku, a pak prázdniny. Hele Niky ještě rok a konec školy chápeš to?“zeptá se a já jen zakroutím hlavou.
„Ne nechápu“
„Hej tobě něco je“všimne si a zamává mi před očima rukou.
„Hm asi, možná jo“ přikývnu.
„Tak povídej, řekni to své kamarádce“ řekne a pohodlně se usadí na židličce a pak se na mě podívá tím svým pohledem a mě je hned jasné, že pokud ji to neřeknu, tak se ji nezbavím.
„Budu se vdávat“šeptnu, aby to nikdo neslyšel.
„Ty jsi v tom nebo proč?!“zeptá se trochu víc nahlas, že se po nás pár lidí otočí.
„Ticho!“snažím se ji uklidnit „jasně, že nejsem trdlo. Ale můj otec se zbláznil, protože když jsem byla malá, tak uzavřel dohodu mezi našemi sousedy, že do svých 18 let se musím vdát za jejich syna huso!“řeknu naštvaně a cítím, jak mi po tváři tečou slzy.
„Ježíši dohodnutý sňatek?! Já myslela, že už se tohle dávno nedělá!“žasne Tereza.
„Jo to já taky, ale jak vidíš dělá. Tery, ale já tě chci o něco poprosit.“řeknu. Terča mi hned podá kapesník a počká až si otřu slzy a teprve pak vyslovím své přání.
„Šla bys mi za svědka?“zeptám se.
„Jedná se jen o tohle? Už jsem se lekla, že se budu muset vdát za sebe člověče“zasměje se.
„Ne to ne.“ ujistím ji.
„Tak pokud jde o toho svědka, tak půjdu ráda“usměje se na mě a hned mě obejme.
„Děkuju“řeknu šeptem.
„Prosím tě to nestojí za řeč, ale o volné mi všechno musíš říct jasný?“zeptá se a já jen přikývnu, že rozumím a všechno ji povím.
Takže když si o volné jdeme sednou do pizzerie, kde si objednáme pizzu na půl, začnu ji všechno říkat. O Markovi, kterého si musím vzít, o stěhování, do kterého se mi vůbec nechce a dokonce se ji přiznám, že mám i strach.
„Se ti nedivím ani. Nechtěla bych si brát někoho, koho jsem viděla naposled před 7 lety. Co když je to masový vrah a bude tě chtít zabít?“napadne hned Terču.
„Prosím tě, moc se díváš na horory. Marek vypadá docela fajn, takže mě určitě nebude chtít zabít. Radši se přestaň dívat na horory to máš všechno z nich!!“ vyčtu ji. Ale jedno musím uznat. Neznám ho, kdo ví co dělá a kdo ví čím je...
„Půjdeš semnou pak vybrat svatební šaty? Chtěla bych jít s tebou, pokud ti to nevadí“ zeptám se Terči, která hned s nadšením přikývne.
„Budete platit svatbu celou?“zeptá se Terča a když na ni hodím nechápavý pohled hned mi to začne vysvětlovat „nebo na půlky? Chápeš..všechny výdaje se budou platit na půlky..“
„Jo vím, ale nevím jak to bude, protože když něco řešili tak já jsem je neposlouchala.“ pokrčím rameny což Terču rozesměje.
„Víš co mi mě ale i tak zajímalo? Jak to uděláš se školou? Vy se vezmete, Marek nejspíš bude trvat na dětech a ty máš ještě rok školu. Pochybuju o tom, že bys ji přerušila v posledním roce co?“
„Já s ním nehodlám mít děti.“zakroutím hlavou.
„Tak to si kámoško povíme za pár let, až budeme společně chodit ven s kočárky“zasměje se.
„Myslím to vážně.“ujistím ji, ale místo toho ji ještě víc rozesměju.
„Hele pojď půjdeme do školy je už skoro čtvrt na jednu“řekne a hodí na stůl půl částky za pizzu a já přidám tu svou. Rychle popadneme svoje věci a rozběhneme se do školy, abychom nepřišli pozdě na poslední hodinu v odpoledne, což je sice jen další hodina matematiky, ale přece jen malér by to byl.
„Ale slečny, kdepak jste byli?“uvítá nás učitel z matematiky.
„Na obědě. Moc se omlouváme pane profesore.“řeknu hned a učitel jen nad tím mávne rukou s tím, že nás ani nezapsal a my si s oddychem sedneme.
„Hele vyšel ti ten 3 příklad?“drcne do mě uprostřed hodiny Terča. Učitel nelenil a hned nám dal slibovanou písemku, kterou jsme sice měli psát, ale až zítra, takže když začal rozdávat papíry, nešlo si nevšimnou, všech mých spolužáků, jak se tváři vyděšeně.
„Jo vyšel“řeknu a hned ji celý příklad napíšu na papírek a ten ji dám pod lavicí. Hned celý příklad opíše a papírek zková do pouzdra. Nakonec ji opíšu všechny 4 příklady, které máme v písemce a naštěstí stejné, takže je to bez problému. Alespoň myslím.
Autor Veručka, 15.05.2009
Přečteno 649x
Tipy 25
Poslední tipující: Coriwen, Ulri, Pešulka, Šárinka, hermiona_black, SharonCM, rry-cussete, Lavinie, Tasha101, Aaadina, ...
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí