Dohodnutý sňatek 17

Dohodnutý sňatek 17

Anotace: ,...

„Dobře, povídej jak je to mezi tebou a Markem?“ zeptá se hned zvědavě.
„Co tím myslíš?“zeptám se nechápavě. Terča jen protočí oči a pak mi to vysvětlí.
„Jak to mezi vámi vypadá? Už jste spolu spali? Počkej..neříkej mi, že už budu teta?!“ užasne a já na ni jen vyvalím oči.
„Z kama jsi spadla prosím tě? Teta nebudeš a ani jsme spolu nespali.“ušklíbnu se.
„Máš ho ráda? Neříkej, že ne!! to vidím, když o něm mluvíš tak vypadáš zamilovaně, ale ty tak vypadáš pořád takže máš?“ zeptá se hned.
„Asi jo.“ řeknu.
„Haha já jsem to věděla! Brali jste se, protože jste museli a teď jste se zamilovali!!“ řekne nadšeně Terča.
„Neřvi!“požádám ji hned „bolí mě hlava“
„Máš tam bouli?“ zeptá se a já si hned sáhnu na hlavu. Nahmatám tam bouli, velkou jak zeměkouli.
„Boule jako zeměkoule“ řeknu se smíchem.
„Ty jsi dopadla holka.“ řekne Terča a já jen pokrčím rameny. Marek se vrátí, jak slíbil na oběd, takže spolu poobědváme v ložnici, kam nám oběd donese mamka, zatím co oni, obědvají v jídelně.
„Jak ti je?“ zeptá se mě, když mi oddělá tác s nedojezeným obědem a přisedne si pak ke mně.
„Už líp. Moc děkuju, že jsi zavolal Terči, aby za mnou přijela.“poděkuju.
„Myslel jsem, že bys ji měla ráda teď u sebe.“pokrčí rameny.
„Jak ses měl v práci?“zeptám se.
„Nějak zvlášť. Řešili jsme tvou nehodu, přihlásilo se pár svědků, kteří to viděli, ale bohužel toho řidiče nikdo nezahlédl a auto bylo kradené, našli jsme ho pár kiláků od nehody“
„Zůstaneš tu semnou?“zeptám se.
„Určitě“usměje se na mě.
„Nespěcháš do práce?“podivím se.
„Mám na celý týden volno. Šéf mi ho dal, abych se o tebe postaral, takže teď spolu budeme strávit celý týden, kdy ty budeš ležet a já tě budu hlídat“ řekne.
„Bezva.“řeknu a přitulím se k němu. Marek mě k sobě přitiskne a přikryje peřinou, což vzbudí Becky, která spinkala vedle mě. Hned se na Marka provinile podívá, zívne a přesune se ke mně na bříško, kde si znovu lehne a usne.
„Většího lenocha jsem neviděl“ řekne Marek se smíchem. Hned natáhnu ruku, abych Becky pohladila a to samé udělá Marek, takže se naše ruce propletou nad pejskem a ani se ho nedotknou. Marek se hned chopí situace. Nahne se nade mě a políbí mě. Pak mě pustí, ale já ho k sobě, tím, že ho chytím za košili, znovu přitáhnu. Hned mě začne líbat a přitiskne se ke mně ještě víc, čímž vzbudíme Becky, která hned seskočí z postele. Marek mě začne hladit po tváři a pak se jeho ruka přesune níž, pod peřinou mi pomalu začne vyhrnovat košilku, aby mě mohl hladit po bříšku.
„Au!!“vykřiknu hned, když mi sáhne na nejcitlivější místečko na břiše.
„Co?“vyděsí se Marek a hned se ode mě odtáhne.
„Břicho“řeknu jen a odkryji peřinu, abych se podívala na břicho poseté modřinami.
„Promiň, nechtěl jsem ti ublížit“ řekne hned vyděšeně Marek.
„To jsi neudělal ty! Jen to břicho bolí, nic víc“ řeknu hned. Marek mě hned po něm začne opatrně hladit a dívá se mi přitom do očí.
„Marku, já...nikdy ještě...všichni mi o tom říkali...ale já jsem...“řeknu koktat, ale Marek mě hned umlčí polibkem.
„Nemysli na to, nic po tobě nechci pamatuješ jak jsem ti říkal? Do ničeho tě nebudu nutit..zkus usnout“ řekne mi. Jen se na něj usměju a lehnu si mu na hruť, kde okamžitě usnu.
Autor Veručka, 23.05.2009
Přečteno 624x
Tipy 27
Poslední tipující: Coriwen, Ulri, Pešulka, SharonCM, kourek, Lenullinka, Optimistick, hermiona_black, Makýýsek, Lavinie, ...
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ach jo to jsem snad jediná co to komentuje?No ták lidi buďte hodní a napište taky pochvalu!!!Protože tahle povídka si nic jinýho nezaslouží!!!

23.05.2009 12:54:00 | ChrisTea

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí