Euphory - 2.kapitola

Euphory - 2.kapitola

Anotace: A příběh pokračuje...

'Sakra jsem tu pozdě!' nadávala, zatímco si odkládala tašku a mikinu v šatně. Ze sálu se už ozývala hudba a dívčí, poněkud falešnější zpěv.
'To bude určitě Sonja....nikdy jiný takhle falešně nezpívá.'
Prošla dlouhou chodbou, odhrnula černý závěs a zakopla o klavírní stoličku.
,,Zabij se.‘‘ doporučil jí jeden z techniků, když se sbírala ze země.
,,Moc vtipný, Eriku.‘‘ odvětila a upravovala si sukni, která jí při pádu vyjela až ke krku.
,,Hele.‘‘ přitočil se k ní blonďatý chlapec a naklonil se k ní. ,,Mám dotaz.‘‘
,,Ano? Na rande s tebou nepůjdu, máš to marný.‘‘ odpověděla se smíchem, ale on mávl pobaveně rukou.
,,S tím jsem se smířil...ale chtěl jsem se zeptat, jestli se také účastníš týhle maškarády?‘‘
,,Jaký maškarády?‘‘ nechápala.
,,Nějaká rádoby kapela tu vybírá zpěvačku...‘‘
,,Aha...tak v tom nejedu. Já kapelu nechci, jsem zrozena pro sólovou dráhu.‘‘ zasmála se. Erik úsměv opětoval, popadl buben, pro který evidentně přišel a odkráčel.
Dívka přistoupila blíž k černému závěsu a nenápadně nahlédla do hlediště.
'Hmm..takže klučičí kapela. No ten malej je vtipnej...a ten velkej ještě víc. Ti dva druzí vypadají...celkem normálně. Ale proč proboha poslouchají Sonju?!' přemýšlela a Sonjina písnička pomalu končila.
Dívka na jevišti se uklonila, pohodila vlasy a nafrněně odešla do zákulisí.
,,Tak to bylo hodně slabý.‘‘ podotkl Danny a Jack horlivě přikývl.
,,To bylo všechno? Nikoho už nemáte?‘‘zajímal se Josh s nadějí, ale nečekal na Ernestovu odpověď. ,,Jestli jo, tak nejlepší byla asi ta bruneta, co zpívala jako druhá.‘‘ řekl a zadíval se na ostatní. Mike se tvářil odmítavě.
,,No jo...byla asi nejlepší, ale hodila by se spíš na zpívání popíčku, nebo klidně i ukolébavek ve školce.‘‘ zkonstatoval a Danny nepřítomně kýval hlavou.
,,To jo, ale nic lepšího nemáme.‘‘ řekl Jack a zadíval se na Ernesta. Ten se mračil.
,,Co je?‘‘ nechápal Josh.
,,To ještě není všechno. Nevím, proč jste se vším tak rychle hotový.‘‘ Jack vykulil oči.
,,Tak sem s ní.‘‘ pobídl ho, ale Ernest se kdo ví proč ošil.
,,O co zase jde?‘‘
,,No, když ona je Dee-‘‘
,,Dee?‘‘ přerušil ho Danny.
,,Dee je přezdívka, ve skutečnosti se jmenuje Darling, její matka byla nejspíš šílená. Jestli jí někdy řeknete jinak než Dee, tak vás zadupe do země. Věřte mi, mám s tím zkušenosti. No ale, abych se vrátil k věci, Dee je tak trochu...umíněná. Ona má úžasný hlas, ale touží po sólové kariéře. Nevím jak se bude tvářit na nápad s kapelou.‘‘
,,Dee nesouhlasí!‘‘ ozval se z pódia rázný hlas a zpoza černého závěsu vystoupila naše hrdinka. ,,Nechci do žádné kapely!‘‘ na protest si dupla a založila ruce na prsou.
Danny ji ohromeně pozoroval. Tolik černé na holce snad ještě neviděl.
,,To je holka, která je oblečená podle mého gusta.‘‘ ozval se Mike, který byl zarytým zastáncem goth módy. Josh se zakousl do čokoládové oplatky a Jack vstal.
,,Ehm..no...Dee. Ahoj...jsem Jack. Eh...nechceš nám alespoň zazpívat?‘‘ zeptal se opatrně. Dee vzpurně pohodila černou hřívou a zamračila se.
,,Řekla jsem, že do žádné kapely nechci!‘‘ opakovala.
Co si ten hnědovlasej týpek jako myslí?!
,,Ale já tě nenutím. Jen...jsem myslel, že když chceš rozjet sólovou kariéru, tak by ses neměla stydět zpívat před cizím lidmi.‘‘ rozhodil diplomaticky rukama a naklonil hlavu ke straně.
,,Vždyť já se nestydím.‘‘ opáčila vytočeně a Ernest se nahnul k Dannymu.
,,Měl bys kamarádovi říct, ať ji už dál neštve nebo to dopadne špatně.‘‘ šeptnul mu do ucha a Danny přikývl. Zatahal Jacka za rukáv a ten se k němu sklonil.
,,Už ji neser kámo.‘‘ doporučil mu stručně a Jack se mu vytrhl.
,,Danny! Tohle je naše poslední šance. Já ji musím slyšet zpívat. A nevím, kam zmizelo tvoje nadšení.‘‘ vmetl mu do tváře a znovu se narovnal.
,,Tak co? Zazpíváš? Ber to jako normální lekci zpěvu, ignoruj nás...souhlas?‘‘ navrhl a s nadějí se na ní zadíval.
Dee váhala. Má? Nemá? Nechtěla se předvádět před těmihle kluky, ale ona už celý víkend nezpívala a mikrofon ji k sobě přímo přitahoval.
,,Dobře. Souhlasím.‘‘ přikývla nakonec a Jack se zatvářil vítězně. Posadil se a pohodlně se opřel. Svým kamarádům ukázal vztyčený palec.
,,Co tam chceš Dee?‘‘ zeptal se dívky Ernest.
,,No, pro začátek asi...nějakou od Nightwish, nějakou pomalejší, třeba Away.‘‘ rozhodla a Ernest kývl na ‘‘dýdžeje‘‘. Ten popadl jedno z mnoha CDček a vsunul ho do přehrávače.
Za chvíli v sále zazněly první tóny této melancholické písničky a Dee se nadechla. Pak začala zpívat.
Danny a zbytek kapely seděli naprosto nehnutě a zírali na zpívající dívku. Její hlas byl vážně úžasný, celá byla úžasná. To jak si pohrávala s každým slovem, jak se trefovala do melodie, jak prožívala každičký verš....zkrátka a jednoduše, Dee byla ta pravá.
Píseň skončila, ale oni stále seděli a vydýchávali ten zážitek.
,,Tu musíme mít.‘‘ zašeptal Danny a Jack jen přikývl. Chystal se znovu vstát, ale Ernest ho zarazil.
,,Počkej, teprve se rozjíždí......Dee! Dej tam nějakou rychlejší. A můžeš zůstat u Nightwish.‘‘
Dee kývla.
,,Elvenpath.‘‘ oznámila a rychlé tóny zazněly sálem. Dee se začala lehce pohybovat v rytmu hudby a opět svým zpěvem všem rozproudila krev. Bylo na ní vidět, jak si to užívá, pohazovala hlavou, slastně přivírala oči...
Ernest chlapce pobaveně pozoroval. Dívka byla jeho nejlepší zpěvačka, vždy na lidi takhle působila. Umíněná, někdy až dětinská, ale její hlas by snad dokázal i zabít.
,,Dee se chce zúčastnit metalové soutěže. Trénuje už dlouho, hodně se vypracovala. Konkurovat jí budou i kapely, ale ona věří, že má šanci.‘‘ prohodil k chlapcům, ale ti vypadali, že ho nevnímají.
Píseň skončila, ale ani jeden z nich se stále neměl k odchodu. Dee se zamračila.
,,Tak šup! Slyšeli jste mě a teď padejte!‘‘ zavrčela do mikrofonu a technici se chytali za uši.
,,Ale no tak...‘‘ zamumlal Josh prosebně, ale dívka zavrtěla hlavou.
,,Řekla jsem, abyste vypadli!‘‘ rozkřikla se a Mike vstal.
,,Jdeme chlapi....tohle nemá cenu..‘‘ pobídl je, a oni se nakonec s mrmláním zvedli.
,,Opravdu se k nám nechceš přidat? Naše hudba by se k tvému hlasu moc hodila...‘‘prohodil ještě Jack, ale Dee znovu zavrtěla hlavou.
,,Opravdu ne.‘‘ odpověděla překvapivě mírně a všichni čtyři se zklamaně vyploužili ze sálu.
Jakmile za sebou Josh zavřel dveře, zazněly sálem tóny další písničky, tentokrát Discord od After Forever a oni se znovu zaposlouchali do Deeina úžasného hlasu.
,,Je to v háji...teď už nám žádná nebude dost dobrá.‘‘ zavrčel Danny a zlostně sevřel ruce v pěst. Mike vrazil ruce do kapes a zahlížel na všechny jako naštvaný netopýr, Josh horlivě přikyvoval s uchem přitisknutým na dveře. Jack nehnutě zíral kamsi za Dannyho a rty se mu zvlnily po poťouchlém úsměvu.
,,Jak se teď můžeš smát?!‘‘ vyjekl Danny nepřirozeně vysokým hlasem, ale Jack mu neodpověděl. Popadl ho za rameno, otočil ho a ukázal na protější stěnu, kde byly plakáty, různé zarámované fotografie zpívajících či tančících lidí a také obří nástěnka. Danny nechápal
,,Chlapi já jsem se do ní zamiloval...‘‘ vzdychl Josh toužebně, stále nalepený na dveřích. Mike se skrz clonu svých vlasů ušklíbl.
,,A nezamiloval ses spíše do jejího hlasu, než do ní? A navíc...stejně by tě nechtěla...‘‘ odtušil pateticky a kdyby Josh vraždil pohledem, Mike by se válel rozkouskovaný na zemi.
,,Ne! Do ní....je tak krásná, úžasná, krásná...‘‘ básnil zasněně a Mike protočil oči. Jack mezitím ztratil trpělivost s Dannyho slepotou a odtáhl ho k nástěnce. Ani tam Danny nevěděl, z čeho by se měl svíjet v záchvatech ďábelského smíchu a Jack mu hrubě nasměroval hlavu přímo proti velkému plakátu s jakýmsi oznámením. Danny ho v rychlosti přelétl očima a rozzářil se jako sluníčko.
,,Ale to je skvělý!!‘‘ vyhrkl nadšeně. ,,Třeba jí teď přemluvíme...‘‘ Jack kývl.
,,Myslím, že to máme v kapse.‘‘ pronesl triumfálně a oba dva odběhli k Joshovi a Mikeovi, aby jim oznámili, co jim tak zvedlo náladu.
Autor Ginger., 26.05.2009
Přečteno 294x
Tipy 14
Poslední tipující: Princezna.Smutněnka, Tasha101, Alex Foster, Optimistick, Darwin, kourek, Lavinie, Swimmy
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuju vám za komentáře a za tipy :-)
Alex Foster: To mě se zase líbí ty starší, Tarja má lepší hlas :-)

27.05.2009 11:11:00 | Ginger.

Nightwish jo? =D starý alba mě moc nebaví, víc se mi líbí Dark Passion Play s Anette... no ale proti vkusu žádný dišputát :D

26.05.2009 15:57:00 | Alex Foster

Jedním slovem: KRÁSNÝ!!!!!!!!!!!Moc se těšim na pokračování....;)

26.05.2009 07:15:00 | Lavinie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí