Přitančím za tebou, lásko! 4

Přitančím za tebou, lásko! 4

Anotace: 4.kapitolka... Mno já být na místě Alči, tak jsem prostě nejšťastnější člověk na světě.

Super! Konečně už jsem doma. Ta cesta v autobuse se nedala vydržet. Ještě pár kroků a jsem u Ondry. Přehodím si tašku do druhé ruky, protože je dost těžká a v tu ránu uvidím jak mi Ondra spěchá naproti. Hned pustím tašku a běžím k němu. Běžím co nejrychleji.Už se nemůžu dočkat, až budu v jeho objetí. Konečně jsme se střetli! Ondru obejmu a on si mě přitiskne k sobě, co nejvíc může. Následuje krásný dlouhý polibek. Pak mě vezme do náručí a nese mě k sobě do domu.
„Ahoj, strašně jsi mi chyběla!!" konečně se pozdravíme.
„Ahoj, ty mě taky!"
Donese mě k sobě a položíme mě na gauč.
„Ještě skočím pro tvojí tašku" řekne a na chvilku odejde.

Já jsem se mezitím schoulila do klubíčka, jsem celkem unavená. Zavřela jsem oči, možná i usla na 10 minutek. Pak jsem se probudila, otevřela oči a viděla Ondru, jak mě pozoruje.
„Ani nevíš, jak jsi krásná, když spíš."
Nic neřeknu, jen se usměju a Ondra se ke mně přiblíží a začně mě líbat. Strašně moc mi chyběl. Po té krásné noci bez něj nemůžu být ani chvilinku. Chci být stále s ním. Najednou cítím jak mi zajíždí pod tričko, ale zastaví se.
„Jejda, pálí se mi to." vykřikne a rychle utíká do kuchyně..myslím, že z toho oběda asi nic moc nebude xD
Chci mu jít pomoct do kuchyně, ale okřikne mě, že mám zůstat v obyváku.
Potom přijde a dá mi krásnou růžičku.
„Krásná růže pro nejkrásnější holku na světě."
„Děkuju" pohladím ho po tváři a dám mu pusu.On mě vezme do náručí a nese mě do kuchyně. Pak mě postaví, odsune židli, abych si mohla sednout a donese oběd.
„Krásně to voní."
„Dík." odpoví.
Jsou to palačinky, jeho specialita..umí je prostě báječně a ví, že je miluju.

Po obědě se usadíme na gauč a koukáme se na film. Nějak mě ale zmáhá únava a tak si opřu hlavu o Ondrovo rameno. Najednou se mi samy zavřou uči a usínám.

Po dvou hodinách se probudím, ale už nejsem na gauči, ale u Ondry v posteli. Jak jsem usla, tak mě sem donesl. Po chvilce si všimnu že leží vedle mě a ruku má kolem mého pasu. Taky usnul..usměju se, vypadá tak roztomile. Přitulím se k němu a na chvilku ještě zavírám oči. Ale na dlouho. Za nedlouho je otevírám a Ondra se probouzí. Oba se usmějeme.
„Zůstaneš tady dneska přes noc?"zeptá se mě.
„Mám?" zeptám se, ale přitom sama vím, že tu s ním chci být pořád."
„Ne, nemáš." řekne vážně.
Já se na něj nechápavě podívám. On se rozesměje a dodá:„ Ty totiž musíš."
„Nic proti tomu nemám." řeknu.
„Ale zavolám našim, ať ví, kde jsem."
„Jj, jasně."
Vstanu, dojdu si do obyváku pro mobil a zavolám domů.
Potom se u mě objeví Ondra.
„Nepujdem ven?" zeptá se.
„Co třeba na zmrzku?" navrhnu.
„Tak dobře."
„Tak já na sebe hodím něco letního, je tam vedro."
„Můžu se převlíct u tebe?" zeptám se.
„JJ, jasně, že můžeš." dovolí mi.

Hodila jsem na sebe tílko a kraťásky. Otevřela jsem dveře a chystala se jít dolů za Ondrou, ale ten mě přepadne ve dveřích. Chytne mě kolem pasu. Líbá mě a sune mě zpátky do pokoje.

„Víš, mě se vlastně ani nikam nechce." řekne.
„Hmm." usměju se, protože mi dochází na co myslí.
„Mě vlastně taky ne." vymáčknu se konečně.
Přitisknu se k Ondrovi a ten mě pomalu pokládá na postel. Začiná mi sundávat tričko,já mu rozepínám košili a během chvilky jsme oba nazí. Milujeme se a mě dochází, že on je ten pravý.
Autor Andííí, 09.06.2009
Přečteno 342x
Tipy 8
Poslední tipující: Aaadina, Lavinie, Princezna.Smutněnka, Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí