Že by přece jen láska? (4)

Že by přece jen láska? (4)

Anotace: za komentáře či tipy budu vděčná..díky..

Hned v sobotu vyrazíme s Ivanou na diskotéku a nakonec nás doprovází i Erik s Tomášem, jelikož Tom si udělá volno a Erika jsem k tomu přemluvila..kdyby náhodou, tak abych netancovala sama, protože není velké tajemství, že Ivana jede po bráchovi a Tomovi taky není lhostejná.
„Můžu tě požádat o tanec moje milovaná slečno instruktorko?“zeptá se mě Erik, když začnou hrát ploužák a Tomáš s Ivanou vyrazí na parket.
„Jistě pane vedoucí“usměju se na něj a chytím se jeho nabízené ruky, díky které mě vytáhne na nohy a zavede mě rovnou doprostřed parketu.
Chytí mě kolem pasu a já mu položím ruce na ramena. Přitáhne mě k sobě víc a já se mu s úžasem podívám do očí. Jen na mě mrkne a začneme tancovat. Vedle nás je brácha s Ivanou a když se setká můj pohled s bráchovým, jen na mě mrkne..
„Jaký děti budeme mít? Myslím věkově“
„Ty nejmladší, takže ty nejhodnější“řekne.
„Super, takže tam zapadnu“zašeptám a v tu chvíli vybuchne Erik smíchy. Začne se smát, tak moc, že není schopný dál tancovat, takže ihned parket opustíme a vyjdeme ven na vzduch, kde se Erik opře o zeď a stále se směje.
„Jsi vůl“zasměju se a opřu se o zeď vedle něj.
„Hele kdo sem jde“řekne najednou vážně a přestane se smát. Ukáže kamsi do dáli, kde jsou dvě postavy a obě se k nám přibližují. Na dálku sice ještě nejde poznat, kdo to je, ale když přijdou blíž, poznám, že je to Adam a historie!!!
„Dobrý večer pane a paní učitelko“zasměje se Erik.
„Dobrý večer“přidám se k jeho pozdravu a spatřím, jak se drží za ruce!!!
„Dobrý večer“usměje se na nás historie, zatím co Adam se snaží být menší a menší. Chápe, že tímhle jeho tajemství provalilo...
„Miláčku, co kdybychom šli dovnitř? Něčeho se napít?“zeptá se mě Erik a přitáhne k sobě. Co to znamená sakra? Vyděšeně se na něj podívá, jen jen zakroutí očima a já pochopím. Hra, pomsta..
„Eriku, víš že nemám ráda, když mi takhle říkáš na veřejnosti“zasměju se a přitisknu se k němu ještě víc.
„Promiň, ale včera se ti to líbilo“zasměje se a v tu chvíli si všimnu, že Adam už není daleko od vybuchnutí.
„Slečno Kučerová, vy můžete pít?“zeptá se mě učitelka.
„Jistě, 18 mi bylo už před rokem.“ujistím ji s úsměvem a otočím se na Erika. „jdeme?“
„Jistě, s tebou kam koliv“usměje se na mě. Erik mě chytí kolem pasu a když je míjíme políbíme se, což už je na Adama asi moc, nemůže se z toho vzpamatovat, protože se ho slečna učitelka musí nejméně 3 zeptat jestli půjdou dovnitř i oni!!
„V pohodě?“zeptá se mě Erik na baru a podá mi kofolu s rumem.
„Jo, jak jsi to věděl?“zeptám se ho.
„Povídá si o tom celá škola už asi půl roku a když jsem tě dneska viděl v šatně, bylo mi to hned jasné. Takže co myslíš? Nasadili jsme mu brouka do hlavy?“
„Nejspíš jo“usměju se „díky za pomoc“
„Rádo se stalo.“oplatí mi úsměv a pak si spolu přiťukněme. Nakonec spolu neskončíme jen u jedné skleničky kofole s rumem, jde to dál. Rum samotný, vodka, a všechno možný se ocitne ve mně, protože mě buď zve Erik nebo brácha..
„Ježiši ta je nalitá“zhodnotí můj stav Ivana, která za celý večer nepila ani kapku alkoholu, zatím co já vypadám, že jsem pila za nás obě!!
„Ty jsi nalitá? To je príma“zasměju se nahlas a opřu se o Erika, který mě rychle chytí. I když pil taky, nemá toho tolik v sobě jako já, která zapíjela žal!!
„Moje hlavinka, moc bolí“řeknu a podívám se na Erika, kterého teď vidím dvakrát!
„Jé ty jsi tu dvakrát, proč jsi mi neřekl, že máš dvojče? Ten druhej je pěknej..hej jak se jmenuješ?“zeptám se Erika a mávnu k jeho druhému já, ale mávnu do prázdna, takže kdyby nebylo Erika, byla bych na zemi.
„Jejda“řeknu jen a najednou cítím, jak mě někdo bere do náruče a já se ocitám nohama ve vzduchu.
„Já se vznáším!“ vykřiknu a rozmáchnu se rukama čímž se ocitnu na zemi málem znovu, jelikož mě Erik málem neudržel.
„Myslím, že bychom měli jet domů a dát ji do postele“zhodnotí situaci Erik.
„Souhlasím“řekne brácha. Popadne moji mikinu a přehodí ji přes mě, zatím co Ivana otvírá dveře, aby semnou mohl projít ven.
„My spolu budeme spát?“zeptám se Erika vážně, což ho rozesměje a má co dělat, aby semnou došel k autu.
„Bože, už ji nikam brát nebudu!“ řekne Tomáš a otevře dveře od auta a Erik mě tam posadí, nebo spíš položí.
„Kdo se bude brát?!“zakřičím na něj a Tom jen zabouchne dveře a oba oběhnou auto, aby si Tom sedl za volant a Erik ke mně.
„Chce se mi spát!“zazpívám jim a lehnu si Erikovi do náruče a zavřu oči.
„Nech ji“poradí mu Tomáš a já v tu chvíli spím. Cítím ještě jak mě někdo zakrývá mikinou ramena a pak už nic.
Autor Veručka, 11.06.2009
Přečteno 458x
Tipy 24
Poslední tipující: Šárinka, sendy19, mexx, Aaadina, Lenullinka, Optimistick, Makýýsek, ChrisTea, kourek, Lavinie, ...
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí