.. Andělíčku..

.. Andělíčku..

Anotace: .. jen stále přemýšlím:)..

Takže, je to už pár měsíců.. přesněji to začlo v lednu 2009. Šel jsem na kafe s dívkou ,, Anděl ,, se kterou jsem chtěl jít již dříve.. ale nedovolovalo mi to svědomý ( moc toho lituji!!!). První schůzka byla zvláštní.. slečna přišla o patnáct minut pozdě!, a já vždy čekám max deset:DDD.. jenže něco mě nepustilo. Po patnácti minutách dorazila. Když přicházela, čekal jsem tichou dívku, která se nedokáže ani nervozitou omluvit, spletl jsem se.. dívka = Anděl se mi omluvil, že mu je to líto.. zaskočilo mě to.. také jak ten Anděl nádherně vypadal. Šli jsem na kávu do salsa klubu.. problém byl v tom.. že v salsa klubu někdo oslavoval narozeniny. Přesto jsem se posadili.. Anděl si odložil věci.. a já jsem se díval s otevřenou tlamou.. byl tak krásný.. nepřectavitelně nádherný.. prsa, zadek a tváč.. andělská tvář.. proto Anděl. Když se schůzka chýlila ke konci.. zaskočil mě až moc rychlí konec:(((.. když jsem jel domů.. v tramvaji jsem měl divný pocit, jako bych něco zkazil a byla to má osudová chyba.. ale mílil jsem se. Sešli jsem se po druhé.. lavička, hvězdy.. noc park.. krásně jsme si popovídali.. jen jsem zíral.. jaká je.. tak dokonalá.. proto byla třetí schůzka jasná. Kino = YESMAN.. procházka po mostě legií.. a nakonec došlo i na polibek.. taky nevím jak se to stalo.. stály jsem na mostě.. klepaly kosu.. a já jí chtěl políbit.. a taky políbil.. odcházel jsem s úsměvem.. ale stále mi ještě nedocházelo to podstatné co vím teď. Tato dívka mě MILUJE již nějakej ten rok, aniž bych to věděl.. a moc mě to mrzí.. protože v této době.. vím, že je to moje ŽIVOTNÍ LÁSKA.. vím to.. nikdy jsem si nebyl ničím tak jistý.. NIKDY!!!.. MILUJI jí celičkým SRDCEM a chci aby byla šťastná.. chci jí pomáhat, ctít:))).. být sní v dobrém i ve zlém:))).. chci pro ní jen to dobré.. a jen tak se jí bez boje nevzdám:))). No toto bylo stručné malinkaté!!! shrnutí.. moc se všem omlouvám za můj pravopis.. ale jen píši bez přemýšlení tak jak se mi chce:))).. v tom je svoboda:))).. všichni žijte šťastně a když nešťastně:))).. netruchlete.. snaha = štěstí:))).. život přece není o počtu nadechnutí, je o chvílích, které nám dech berou.. ( Anděl mi ho vzal:)))..)
Autor 1Williem1, 12.06.2009
Přečteno 292x
Tipy 2
Poslední tipující: Salma
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nemám slov.. snad jen... MILUJI TĚ=)))

12.06.2009 21:52:00 | Salma

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí