Mezi nebem a zemí 1.kapitola

Mezi nebem a zemí 1.kapitola

Anotace: 1.kapitola románu o dívce Lence,která se zamiluje do kluka Andrease,ale proč s ním nakonec nezůstane?

1.kapitola
,,Když jde malý bobr spát,bobr spát....‘‘právě si z nenadání zpívám v duchu jistě všem známou písničku z večerníčku.Poslední cesta do školy,a co pak?Pak jsou přeci prázdniny!Hurááá!!!
Poslední namáhavý výšlap schodů do druhého patra.Konec konců je to můj celkově poslední výšlap,neboť chodím do 9.A.Ze školy pak půjdu na zdravotnickou školu,na kterou jsem chtěla od doby co jsem se narodila.
,,Vážení,ticho tady bude!To snad už vydržíte už jen tři žáci.A další v pořadí v třídním výkazu je Lenka Veselá.Lenka prošla s vyznamenáním‘‘jdu si pro vysvědčení za velkého potlesku,který mě nesmírně rozesměje.S paní třídní učitelkou Zajíčkovou si podám ruku,popřeje mi mnoho štěstí v pokračování studie na střední škole a ať se mi tam líbí a já za to poděkuji a podám kytici kopretin s okresním kapradím čerstvě utrženém ze zahrady ,a tak je na kytici také pár kapek ranní rosy.
Po škole jdeme celá třída do KFC se pořádně najíst a pak každý svým směrem...Po KFC jdu domu,což je jen o pár ulic dál.
Doma připravím vysvědčení na stůl do malé panelákové kuchyně a jdu do svého pokoje,kde se na chvíli natáhnu na svojí válendě a sním.Po pár minutách mě to přestane bavit a zapnu si počítač a najedu na internet.Najednou slyším zastavení výtahu na našem čtvrtém patře a uslyším odemknutí našich dveří.Vykouknu z pokoje ven a přišel můj devatenáctiletý bratr,jsme od sebe o tři roky,což je prima,protože si spolu velice rozumíme a chodíme spolu i ven s ostatními přáteli.
,,Leni,v 7 máme být na náměstíčku u dubu.A budou tam kluci i z koleje,tak tě s nimi seznámím,tak se pořádně vyparádi,ať mi neděláš ostudu.´´ a podrbal mě ve ve vlasech a šel do svého pokoje.Poté co to dořekl s lehkým úsměvem,tak jsem myslela že ho roztrhám.Když mi bylo nějakých 13 let,tak se mi líbil jeho spolužák a chtěla jsem se mu líbit,tak jsem se chtěla oblíknout a krásně namalovat,ale vznikla z toho výsledná katastrofa!Půjčila jsem si totiž maminčino tričko s výstřihem a s nějakýma třpytkami na něm a k němu mini sukni a růžový boty na podpatku,růžovou kabelku,své ještě tehdy hnědé vlasy jsem si vyčesala nahoru a sepnula mašlí a k tomu se zmalovala a myslela jsem si jak jsem bůh ví jak krásná a okouzlující.K tomu jsem si chtěla vytrhat obočí,jenže při prvním škubnutí jsem myslela,že se zblázním,tak jsem si jich pár vytrhla na jednom obočí (viditelně ) a nechala toho.Takže jsem vypadala jako strašák do zelí,ale říká se přeci,že každý to jednou nesladí ne?Jenže v mém případě je blbí,že si to všichni pamatují,včetně mého brášky!
Před 6 jsem se šla vysprchovat,umýt své čerstvě nabarvené vlasy na blonďatou s růžovým podbarvením,a pak vyfenovat a narovnat si je.Poté se jemně namaluji,oblíknu si bílé tričko,světlé roztrhané džíny a k tomu žabky.Což je moje nejoblíbenější a nejpohodlnější letní oblečení.
Na půl 7 jsem hotová,přijde mamka s tátou z nákupu.Zatím co já jím rohlík se šunkou a rajčetem,brácha vysvětluje našim náš plán a v kolik přijdeme.Když jdu s bráchou,tak mě vždycky pustí ven do kolika chci.No není fajn mít staršího brášku?
Chvilku před 7 dorazíme k dubu.Stojí tam jeden luxusní kluk!Krásný…snědý…svalnatý…vlasy krátké hnědé…!Hmm,krásný kluk nenápadně drknu do bráchy a hlavou pohodím po tom fešákovi.,,Jo,abych nezapomněl Andreasi tohle je moje sestra Lenka.Leni,tohle je Andreas.´´Ahh!Takový krásný úsměv co vykouzlil,když mi podával jeho pravici!A ty velké ruce…nechala bych si líbit!
Celý večer po mě Andreas poněkud nenápadně pokukuje.Ovšem,že já na něj také házím očka,ale žádná velká akce.
Tak to jsem se spletla!Najednou za mnou Andy přišel na bar,zeptal co piji,koupil mi tedy vodku s džusem a povídali jsme si,smáli se a potom…najednou se ke mně naklonil a začali jsme se líbat.Byl to krásný,tajuplný polibek.Sice s odérem piva,které pil,ale já asi taky po tom pití neměla nejsvěžejší dech,ale přesto to bylo krásné.Když jsme se přestali líbat,tak jsme neměli nic na jazyku,tak jsme se napili.,,Opatrně Andreasi!Opatrně!Je to pořád moje mladší sestra!´´tohle nějak zničilo tu atmosféru a Andy si rozmyslel,když viděl Dana(mého bratra)takto opilého,tak že je nejlepší čas jít domů.Jdu s ním také domů,co tady.Stejně mě najednou přešla nálada.
S Andym jsme šli vedle sebe mlčky až před náš panelák.,,Omlouvám se za Dana,on to tak nemyslel,hodně toho vypil´´řeknu do ticha v kterým je jen slyšet cvrkot cvrčků.,,Já ho chápu…mít mladší sestru,tak jí taky takhle hlídám,nic si z toho nedělej on si na to zvykne,pokud tedy bude mít na co si zvykat…máš zítra čas?chtěl bych tě zas vidět,Leni.´´v tom se na mě usměje,pohladí mě po tváři,dá jemný polibek na čelo a odchází…,,Mám čas!´´Vyhrknu,když už ujde nějakých 15 metrů,jen se otočí, a protože je pod lampou vidím,že se usmívá,mávl na mě,dal ruce do kapes a šel svou cestou dál.Když už zašel za roh,já tam pořád stála a koukala směrem,kterým odešel.Po chvíli si odemykám vchodové dveře a hopsám si to po schodech do bytu,a pak jen rovnou zalehnu do postele.I přes hučení v uších usnu hned.Bodejť by ne,když večer byl tak krásný a chci ve snách jeho pokračování…chci zas spatřit Andrease.
V půl 6 ráno mě vzbudil brácha,když přitáhl.Ne,že by byl potichu,ale on tu bouchal dveřmi,a slyšela sem že tu má s sebou nějakou dámskou společnost. Poté jen slyším,jak tam vzdychají!Nedá se to poslouchat,jen si dám uboze polštář přes hlavu a usnu znovu.Asi po hodině mě vzbudí znovu a to,když neznámá slečna odchází.
,,Leni,vstávej,už je oběd!´´jen s sebou škubnu a kouknu na mobil kolik je hodin.Když vidím,že je půl 1 . Tak jen vstanu,rozkoukám se,vyndám si ospalky z očí a jdu obědvat a poté se jdu vysprchovat a vyčistit zuby.Když se sprchuji,brácha vyrazí dveře,vleze mi do sprchy pro žiletku a zas odejde.Tohle mi dělá kolikrát a strašně mě s tím štve,ale mlčím,vždyť je to můj bráška,tak co…
Odpoledne si sednu k počítači a hraji Sims 3. V tom se vyřítí ke mně do pokoje brácha. ,,Varuji tě,nezačínej si nic s Andreasem.Je to jen děvkař,zlomí ti srdce a odejde.Jen navenek vypadá úžasně,ale on takový není,dej si na něj pozor,nepouštěj si ho tolik k tělu sestřičko.Tolika holkám už ublížil.´´Po tomto kázání mi podá mobil s otevřenou sms:CAU DANE,PROSIMTE REKNI LENCE,ZE BUDU VE 4 NA NAMESTICKU.DIKY MOC,ANDY.V tom okamžiku jsem neskutečně šťastná a ihned vrátím bráchovi mobil a běžím ke skříni a hledám vhodné oblečení a absolutně nestíhám,už za 40 minut tam mám být a ještě jsem v teplákách a nenamalovaná!KATASTROFA!!!
Tak zas taková katastrofa to nebyla…byla jsem hotová hodně rychle,protože jsem to raději nějak s malováním a paráděním nepřeháněla.Když byl čas vyjít,tak jsem se navonila svou oblíbenou voňavkou a šla.Šla jsem úplně vynervovaná,nevěděla jsem co se bude dít a ani jsem si to netroufla tipnout.Na uvolnění jsem si dala sluchátka do uší a poslouchala svou oblíbenou písničku od Britney Spears –Pieces of me.Jdu svižným krokem,bolí mě břicho od nervů.Ještě 2 zatáčky a jsem tam…..ještě 1 …..žádná.Myslela jsem,že tam budu dřív,ale Andreas tam už stál,koukal do země a přešlapoval na místě.Zpomalím tempo kroku a jdu a přitom si ho znovu a znovu prohlížím.V těch béžových plátěných kalhotech a bílé košili mu to moc sluší,fešák!
,,Ahoj.´´když to dořeknu ,Andy, se viditelně lekl.,,Čau čau čau,čekal jsem,že přijdeš tak za 10 minut,nestihl jsem si to ani naplánovat proslov,´´a v tom mě jemně políbí na čelo,,Jdeme?´´ani nestáčím odpovědět a už jdeme k nějakému černému golfu.Je krásný,černý skla,snížený,krásný kola,světla,nárazníky.Výsledek luksus!Andy odemkne dveře u spolujezdce,otevře je abych mohla nastoupit,zavře je za mnou a poté auto obejde a sedne za volant.
Po půlhodinové jízdě jedeme po polní cestě na nějaký kopec.Celou cestu jsme oba mlčeli,poslouchali rádio a občas něco špitli.Když jsme přijížděli k vrcholu,oba jsme se rozpovídali.Asi po pěti minutách necháváme auto u cesty a k vrcholu jdeme pěšky.,,Jéééé…..to je nádhera,taková místa taky existují?´´když jsme vyšli kopec byl tam krásný výhled z jedné strany na město a z druhé na Šumavu,krásnější vyhlídku jsem nikdy neviděla…já vlastně neviděla žádnou jinou.
Andy vzal s sebou deku,kterou tam rozložil a lehli jsme si na ní.A tak jsme vedle sebe leželi a povídali si a povídali a…..momentálně už i líbali…jemně,sotva jsme se dotýkali jazyky,poté už se jen dotýkali jemně rty.A co potom?Potom mizačal šahat mezi nohy a vyspali jsme se spolu!Néé,kecám.Potom se mě zeptal v kolik brácha přitáhl domu.A pak jsme se začali bavit o rodině a tak.Zjistila jsem,že má bratra,který je o dva roky mladší a potom má 2 sestry.Jedné je 26 a ta už má svou rodinu a druhé je jen 7.Vyprávěl o svém dětství o škole o holkách,jakou měl v nich smůlu. Poté se začíná stmívat a jdeme zpátky do auta.,,Kdy se zas uvidíme,chci tě vidět zas a znovu,cítím dobrej pocit,dáš mi číslo?Co děláš zítra?´´má dobrej pocit?POCIT?Že by se dostalo i na mně?Vyměníme si čísla a jedeme zpátky.Cesta byla v poklidném duchu.Na rozloučení mi dá polibek na tvář a jdu pár metrů a jsem u dveří našeho paneláku a vcházím do ledové chodby.
Autor hlavouVoblacich, 16.06.2009
Přečteno 271x
Tipy 2
Poslední tipující: Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí