Sloka z písně života 9

Sloka z písně života 9

Anotace: tak pojďte dál nahlížet...

Sbírka: Sloka z písně života

Pán nám přistrčí malá štamprlátka.Káťa to do sebe kopne a ja se chci pánovi podívat do očí.No tak tady ztoho nic nebude.Dívám se do jeho očí sice jsou rozmazané a roztěkané ale vím že tady to nedopadne.Tohle je chlap co to zkouší na každou fuj.
,,Tak díky." Uchichtnu se a jako největší trapka si to vyštráduju z hospody.
,,Teda ty vypadáš." Vyprskne na mě Kuba.
,,Nelibim se ti snad?" Otočím se před hospodou a Káťa zakroutí hlavou.
,,Co pila prosimtě?" Optá se Kuba Káti.
,,Asi všecko." Odvětí s úsměvem.
,,Jen ať si dá holka." Vyprskne smíchy.
,,Já jsem jenom zvědavá jestli ti bude takhle veselo ráno." Ušklíbne se Káťa.Před hospodou už je skoro tma.Je dost šero.Docouráme se k autu a po cestě míjíme bandu kluků.
,,Ale ale tohle patří k nám?" Zakřičím na Kubu a ukážu na tři kluky.
,,No jistě jak by ne." Přidá se do hovoru jeden znich.
,,To je na čase se seznámit." Usměju se a prohlédnu si blonďáčka co se zapojil do hovoru.
,,Kachno to k nám rozhodně nepatří." Křikne pro mě Kuba a Kačí už pro mě běží.
,,Pojď už do auta.Pojedem na disko." Láká mě Káťa.
,,No a oni snáma nejedou?" Optám se nechápavě a furt mi ne a ne dojit to co mi teď došlo.Oni nas vlastně vubec neznají.No než mě Káťa odtáhne stihnu si se všema podat ruku a a taky se mi představí.Jeden mě zaujme až moc.Má tmavé oči tmavé vlasy.Zoubky jako perličky a světlé roztrhané džíny.Wau pomyslím si a už mi pracuje fantazie na plné obrátky.Druhý je blond střední postavy s rozježenýmy vlasy a krásným usměvem.Třetí má tmavé vlasy volně poházené po čele piercing v obočí a je šmrncově oblečenej.
Káťa mě odtáhne k autu i přes moje odporování.U auta se nás sejde hodně.
,,Vás stejně všechny nepoberu." Okomentuje situaci Kuba.
,,No to ne." Ozve se z té vzdálené bandy.Po hlase poznám toho bolnďáčka.
,,Sváma nikdo ani nepočítá." Vyhrkne Kuba.
,,Já tu klidně zůstanu." Uculim se jako trouba a musím se opřít o auto neboť zavrávorám.
,,No ne ty pojedeš jako první a jako namydlenej blesk." Směje se mi Káťa až se láme v pase.K ní se připojí i Honza stím že ji mám jako z praku.
,,Jo já ji mám na rameni schoulenou." Začnu zpívat na celý kemp.Já jsem odmaturovala chápete to?Prostě jsem překonala sama sebe a teprve teď mi to dochází....Jooooooo V duchu křičím radostí jako blázen.
,,Hele nasedat jestli chce at tu zůstane pak se pro ni otočím.Necháme ji tu Miloše ještě." Kátě se zdá Kuby plán dobrý a tak se zvesela vracím k bandě cizích kluků.Miloš se jen tak znuděně doplácá zamnou a čeká až si to vyřídím.
,,Tak co podnikneme?" Optá se blonďáček.
,,Počkej počkej co vy vlastně tady?Vás neznám." Zamračím se a snažím se někam zaškatulkovat tváře ale ono to stále nejde.
,,My?" Optá se druhý a třetí mu do toho skočí.
,,My tu přijeli dělat ostudu."
,,Ne my tu pracujeme." Zvážní blonďák.
,,Kam vyrážíte?" Zeptá se podle mě nejhezčí znich.
,,Tajdle kousek na disko."
,,Co je kousek?"
,,Asi dvacet kilometrů." Vysvětlím a raději se podívám jinam neboť mě přivádí do rozpaků.
,,Super dáme mu na benzin a jedem sváma." Chopí se iniciativy třetí.
,,Super." Odsouhlasím neboť jsem se právě zamilovala.
Potom se o něčem začnou bavit i s Milošem ale to už nevnímám neboť mi zvoní mobil.
Honza? Proč volá Honza.Podivím se.
,,No co je?" Zeptám se vyjeveně.
,,Hele tu diskoteku zavřeli.Jedeme zpátky.Tak čekej." Ozve se mi z telefonu a než stihnu něco říct položí to.No prosim a je to v hajzlu.
,,Mildo tak se nikam nejede prej je zavřeno."
,,A co Roxet?Tam nic není?" Blikne očima.
,,A jo vidiš to." Zalikám zvesela očima.
,,Pujč mi mobil zavolám Honzoj ať jedou rovnou tam." Zaškemrám a dělám psí oči leč nadarmo neboť Milda nemá stejně jako já kredit.
,,Pujčte mi prosím telefon potřebuji jim zavolat." Kouknu se a vice méně ani nečekám že mi ten telefon někdo pujčí.Najednou ruka vedle mě sáhne do kapsy a můj idol vytáhne a podá mi telefon.Usměje se na mě a já musím uhnout pohledem.I přesto že jsem tak opilá dochází mi že hezčí oči neznám.
Po minutce hovor s Honzou vyřídím a vracím se s telefonem.Když mu ho vrací dám si záležet abych se směla dotknout jeho ruky.Pane jo tak tohle bude ještě hustej večer.Ani nevím jak ale doputuje ke mě pet lahev s pivem a já si pořádně přihnu.Takže vážení...máme se na co těšit.
Autor mexx, 02.07.2009
Přečteno 298x
Tipy 4
Poslední tipující: Lenullinka, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí