hlupák

hlupák

Anotace: Omluvte můj pravopis..

Stále přemýšlím.. zdá se mi, že dělám něco špatně.. já nevím.. asi fakt dělám stále málo:(((.. myslím si, že ano.. že Ti nedávám to co zrovna potřebuješ. Stále na to myslím.. a drtí mě to.. chci to změnit. Jsi tak krásná.. tak úžasná.. a já si připadám stále tak malinkej.. chci tolik věcí.. ale nic nemohu.. buď na to nemám peníze.. a nebo místo.. snažím se málo:(((.. to nechci.. chci si najít brigádu.. abych to vše co chci dělat.. mohl dělat.. brát Tě na večeře.. do kina.. odjet někam vlakem.. ani na ten vlak nemám:(((. Strašně moc se za sebe stydím.. že jsem Tě zklamal.. určitě sis to takle nepředstavovala.. i když říkáš něco jiného. Já jen chtěl být TEN.. Ten princ na bílém koni.. ten kterýho sis vysnila.. a mrzí mě:(((.. že nejsem:(((.. aspoň si to myslím. Dobře už toho nechám.. ale prostě.. až moc Tě MILUJI.. tak moc.. že se o Tebe strašně bojím.. o To.. zda.. no víš.. moc mi na Tobě záleží.. co si myslíš.. a co chceš.. fakt ano.. co Ti chybí a tak.. a já vím že je to hodně věcí..

No zítra se uvidíme.. rád bych už nějak po obědě.. co nejdříve.. snad bude hezky.. doufám, pokud ano.. veme deku.. a pití.. papu a sednem si někam do parku.. kde moc lidí nechodí.. budu Tě tam rozmazlovat.. líbat.. hladit.. lízat.. kousat.. šeptat Ti do ouška sladké.. věci.. a MILOVAT Tě.. a pokud bude hnusně.. tak se jen půjdem zase někam projít.. vymyslím kam.. nebo budem u mě budeš-li chtít.. a budu se pokoušet Tě rozmazlovat tady..

Achjo.. chybíš mi.. chci s Tebou spát.. tisknout Tě k sobě.. je tolik věcí, kterých se bojím.. a potom zapomínám na jiné:(.. promiň mi to.. je mi to líto.. moc Tě Miluji.. a nikdy o Tebe nechci přijít.. NIKDY!!!..

Přeji Ti nádhernou noc.. a prosím netrap se ničím.. když mě chytneš.. a řekneš to co chceš.. budeš vše zase dobré:))).. jako vždy.. protože tvůj hlas je ta nejkrásněší píseň:).. a tvůj dotek.. to nejjemnější potěšení.. a polibek?:DDD.. to je ta nejsladší čokoláda na světě!!!!!!!!!!!!!!!! Dobrou noc a Sladké sny.. LUdvík
Autor 1Williem1, 05.07.2009
Přečteno 322x
Tipy 2
Poslední tipující: Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí