Sním nebo bdím?

Sním nebo bdím?

Anotace: ..

Pomalu usínám.. vidím Tě Lásko!!! Kam to utíkáš? Proč ode mě utíkáš? A kam to vlastně utíkáš? Probudím se a ležím na posteli s Panterem.

Druhý den ležím v posteli.. pomalu usínám.. Lásko!!! Odpusť mi, klečím tady před Tebou, neodcházej ode mě! Prosím.. Miluji Tě nejvíc na světě. Miluj mě, prosím! Probudím se v posteli, ale bez Pantera. Jsem sám?

Třetí den ležím v posteli.. pomalu usínám.. Lásko!!! Bez tebe umírám. Nejsi tu, tak tu také nechci být. Necítím tvé srdce.. pomalu umírám chladem.. mé srdce zmrzlo v ledovec.. ve kterém jsem uvězněn a navždy odloučen od Tebe.. nemohu ven.. mám tu umřít? Je to můj osud? Je toto jen sen? Sednu si uprostřed mého srdce.. a pomalu se v chladu svíjím. Lásko!!! Já Tě Miluji, ať se děje co se děje. Chci žít, chci Ti to říct. Ale nemám šanci přežít.

Čtvrtý den stále ležím v postely.. jenže jsem ani nevstal.. zmrznul jsem.. a navěku budu vychladlí.. již nikdy mi srdce nebude být.. protože, bez Tebe nemá cenu žít.
Autor 1Williem1, 05.07.2009
Přečteno 277x
Tipy 5
Poslední tipující: Salma, Fenceless, Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí