I love vampire...2.Část-Bolestný rozhovor

I love vampire...2.Část-Bolestný rozhovor

Anotace: ..

Šla jsem do pokoje,sedla si k počítači a napsala tatkovi meil.
Ahoj tati,jak žiješ? Doufám že dobře,
protože já ted hrozně.Rozešla jsem se
s Paulem.Doufám že si ho pamatuješ vy-
právěla jsem ti o něm.Doma je to ještě
horší.Pablo je ke mě hnusný,nemá mě rád.
Mamka se změnila.Chybíš mi. Ahoj Mell

Když jsem dopsala meil,tak sem šla do kuchyně si něco udělat k snědku.Dala jsem si lupínky s mlíkem.Mamka s Pablem už byli v ložnici.Po snídani jsem šla nahoru do pokoje.Lehla si na postel a začala přemýšlet.Bylo mi hrozně byla jsem tak sama.Ani na kamarády jsem v poslední době neměla náladu.Všichni mě zklamali.Zanedlouho jsem usla,ale najednou mě probudilo něčí zvýšený hlas.Vstala jsem a sešla po schodech a zaposlouchala se.Mamka se tam bavila s Pablem.

Pablo: Musí pryč,nemám jí rád.Nemůžu jí vystát.

Nancy: Je to moje dcera,nemůžu jí vyhodit.

Pablo:A já jsem tvůj manžel.To je hrozná holka.

Mamka se jen smutně podívala a vzdychla.

Pablo: Budeme mít svý malý.Pošli jí k Robertovi bude se tam mít dobře.

Nancy: Dobře.Potřebujem čas na sebe a na ní v poslední době nemám čas.Chci být hlavně stebou.

Pablo:To já taky a nevidělas jak je na mě drzá.

Nancy: Máš pravdu překáží tu.

Tak tyhle slova mě od mámy tak hrozně zaboleli,kapali mi slzy po tvářích jako hrachy.Utíkala jsem nahoru a zamkla se.Najednou mamka začala klepat,at jí pustím do pokoje.Odemkla sem a lehla si na postel.

Nancy: Mell,musíš pryč.

Dívala jsem se do polštáře a neodpovídala.

Nancy: Melisso musíš prostě pryč,je mi to líto.

Zvedla jsem hlavu,sedla si ubrečená na postel a řekla.

Já: Je hodně vidět jak tě dokáže změnit chlap,nebudu ti tu dlouho překážet odjedu a už ti nikdy nebudu zasahovat do života.

Když sem to dořekla,začly mi tíct slzy ještě víc.

Nancy:Nebreč,fotit můžeš i ve Forks u Roberta.

Já:Nejde o to,ale je to jedno ihned si sbalím a odjedu ještě dnes.

Nancy:Dobře,počkám dole za tři hodiny tě odvezem na letiště.

Mlčela jsem.Když odešla tak jsem se silně rozbrečela.Vzala jsem mobil, a zavolala tátovi.

Robert: Ahoj Mell,ted sem ti chtěl zavolat děje se něco?

Já: Matka mě vyhodila tati,stěhuju se k tobě.Nevadí ti to.

Robert:Cože? Proč tě vyhodila? To ti nemůže udělat Mell neplakej.

Plakala jsem víc a víc,že jsem skoro nemohla ani mluvit.

Já:Zítra jsem ve Forks.Počkáš na mě na letišti?.

Robert: Počkám.Jsem moc rád, že budeš u mě bydlet.Moc se těším až budem spolu Mell.Jen mě mrzí že je Nancy taková.Mám tě moc rád Mell.

Tatkova slova mě hřála u srdce.

Já: Já tebe taky tati,hodně moc.Tak zatím ahoj.

Robert: Ahoj Mell.


Pokračování příště


Jaké bude rozloučení? Rozloučí se Melissa i s přáteli a s Paulem nebo celou Californii hodí za hlavu?

Jaké bude rozloučení s Mamkou?

Jak bude Melissa nést odchod s milovaný Californie?

Jaké bude přivítání s Robertem?

TO VŠE A JEŠTĚ VÍCE SE DOZVÍTE V DALŠÍ ČÁSTI!
Autor BaRbÍnkA, 17.07.2009
Přečteno 290x
Tipy 1
Poslední tipující: Coriwen
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Že inspiroval... pokud si dobře pamatuju, jsi ta samá cérečka, která to stmívání opsala do nepovedeného rádoby divadelního scénáře a všechno zveřejnila. Proč se držíš ukradených věcí? Co napsat svůj vlastní...trhák? :-)

22.08.2009 15:57:00 | myší královna

Přečetla jsem jen první díl,takže nemůžu tušit o čem to bude.Ale proč mám pocit že se tu někdo inspiroval Stmíváním?No uvidim jak se to vyvrbí a doufám že to nekopíruješ úplně.Změni jen rodinný poměry,udělat z Belly barbí.no uvidíme...

21.07.2009 14:08:00 | ajamaja2

Přečetla jsem jen první díl,takže nemůžu tušit o čem to bude.Ale proč mám pocit že se tu někdo inspiroval Stmíváním?No uvidim jak se to vyvrbí a doufám že to nekopíruješ úplně.Změni jen rodinný poměry,udělat z Belly barbí.no uvidíme...

21.07.2009 14:08:00 | ajamaja2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí