I love vampire...3.Část-Odchod

I love vampire...3.Část-Odchod

Anotace: ..

Po rozhovoru s tátou jsem si začla balit.Měla sem asi třicet kufrů a dvanáct cestovních tašek.Uff to jsem celá já.Ach jo,nemůžu si zvyknout na myšlenku že opouštím milovanou californii,můj sladkej pokojíček a to všechno kolem,to teplo.Přemýšlela jsem jestli se mám rozloučit s "přáteli" a s Paulem,ale řekla jsem si zklamali mě,bude jim jedno že odsud vypadnu.Nechám californíí californii zničila mi život.Můj nový domov bude Forks a na to si musím zvyknout.Šla jsem dolů,kde už čekala mamka s Pablem.Pablo se jen posmíval a mamka sním.Chtělo se mi zase brečet,to není moje mamka.Všechno je tak jiné.Nasedli jsme do auta a jeli sme na letiště.V autě sme neprohodily ani slovo.Jen Pablo.

Pablo: Máš všechno? Já jen aby si sem už nemusela vracet.

Neodpověděla sem,koukala sem z okna a ignorovala je.

Na letišti mě vysadily.Všechny kufry mi už dali do letadla a já tam už chtěla jít taky,ale mamka mě zastavila.

Nancy: Nejdeš se ani s námy rozloučit?

Koukala jsem udiveně.Bylo mi hrozně,nikdy bych neřekla že se budu takovým způsoběm loučit s mámou.

Šla jsem k ní a objala jí.Už to nebylo obejí,jaký to bylo vždycky.Dala mi pusu a odešla jsem do letadla.Let byl dlouhý,takže jsem ho prospala s mp3 v uších.

Když sme přijeli na letiště do Forks,tak sem začala být nervozní se setkání s tátou naposledy jsem ho viděla,když mi bylo 13 let.Vystoupila jsem z letadla a viděla tátu.Byl hezký a nastrojený.Koukala jsem na něj a ukápla mi slzička.Nechápu jak takovýho chlapa mohla mamka opustit,a najít si Pabla.Tatka mě zahlídl a běžel ke mě.

Robert: Mell zlatíčko moje..

Silně mě objal a já se cítila tak dobře.

Já: Tati jsem ráda,že tě vidím.

Robert: Si nádherná ty jo,uplná bárbínka.

Já: Děkuju tati.

Robert: Pojd naložím ti všechny věci do auta.Ty jo to je kufrů.

Já:No jo.

Bylo mi tak trošku trapně.Nebyl asi zvyklí na tohle.Chtěla jsem na svýho tátu udělat pěknej dojem a né,že hned přijede namyšlená fiflena s californie.

Vzal mě do auta.Měl zelenýho geepa.

Přijeli sme a šel mi ukázat byt.Byl celkem velký.Měla jsem i vlastní koupelnu a pokoj,šli sme nahoru aby mi to ukázal.Vstoupily sme,a já stála jak opařená úžasem.



Pokračování příště..

Co Melissa viděla v pokoji?

Jaký bude pokoj a koupelna Melissi?

Jak se jí zalíbí městečko?

Bude si s Robertem rozumět?

TO VŠE A MNOHEM VÍCE SE DOZVÍTE V DALŠÍ ČÁSTI..
Autor BaRbÍnkA, 17.07.2009
Přečteno 333x
Tipy 1
Poslední tipující: Coriwen
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

... i když oceňuju, žes tam dala ty okecávačky. To je moc fajn a vypadá to stokrát líp. Nicméně je to pořád brak. Mimochodem, název by měl být správně "I love a vampire"

22.08.2009 15:58:00 | myší královna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí