I love vampire...4.Část-Nový domov

I love vampire...4.Část-Nový domov

Anotace: ..

Pokoj byl celý růžový a nazdobený,ještě skoro hezčí než co sem měla v californii.Byl jak pohádkový,jak ze sna a koupelna to samý.

Já: Tati,to je nádhera,jak si věděl,že se mi to bude líbit?

Robert: Tak posílala si mi fotky,tak sem věděl,že tohle bude pro tebe.Pokoj jsem už dělal před půl rokem,už jen čekal na tebe.

Já: Tati,moc děkuju.Mám tě ráda.

Byla jsem pyšná na svého tátu,že tohle udělal.Myslela jsem si,že přijedu do obyčejného pokoje čekala jsem to a připravovala se na to,ale on mi udělal pohádkovej pokoj.

Najednou se na mě táta podíval,usmál se a řekl.

Robert: V garáži na tebe čeká překvapení.

Nechápavě jsem koukala.Šli jsme do garáže a tam stál růžový Gabriolet.Koukala jsem jak blazén.

Já:Tati,neříkej že je můj.

Robert:Uhodla si.

Skočila jsem tátovi kolem krku.Auto v californii jsem neměla.Mamka říkala že je zbytečný,že můžu jezdit taxíkama,ale já si ho vždycky přála a ted mám nejkrásnější auto co jsem kdy viděla.

Já: Tati je nádhernej,ten musel stát peněz vid?

Robert: No jo ale,pro tebe cokoliv.Mell nezajdem si dneska někam na večeři.Aspon poznáš trochu město.

Já:Jo můžeme zajít.Jen se půjdu trochu upravit a vybalit si.

Šla jsem nahoru si vybalit.Trvalo mi to celkem dlouho,než jsem všechno z kufru a tašek dala do skříní.Potom sem se trošku upravila a šla dolů.Tam už čekal táta a usmíval se na mě.

Robert: Sluší ti to,Mell nepojedem tvým autem budeš řídit?

Já:Tati to nemyslíš vážně?

A zasmála sem se.

Robert: Nu?

Já:No dobře bude to zabijácka jízda,se připrav.

A jeli jsme.Město nebylo moc velké,dívala jsem sem z oken.Zase zrovna pršelo.

Robert: Jezdíš celkem dobře Mell.

Já:Jo celkem to jde.Tati to tu furt tak prší?

Robert:Víceméně.

Já:Aha.

Robert: Tady zastav,je to pěkná restaurace.

Já: Dobře.

Zastavili jsme u nějaký celkem pěkný restaurace.Vstoupily jsme do vnitř.Všichni chlapy,co tam seděli mě svlíkali pohledem.Já to naprosto ignorovala,už sem si zvykla.

Robert: Tak sednem si sem.

Já: Dobře.

Robert: Co si dáš?

Já:Tak něco objednej.Něco speciálního.

Robert: Dobře,snad ti to bude chutnat.

Já:Určitě.

Robert: Proč tě Nancy vyhodila?

Já: Je uplně jiná.Změnila se.Změnil jí on.Nerozumím si s Pablem a prý jim překážím.

Když jsem to dořekla chtělo se mi zase brečet,ale udržela jsem to.

Robert: To je mi líto.Zítra nastupuješ do nové školy.

Já:Jo? Už zítra?

Robert:Ano.

Já:Ty jo mám docela strach.Jsem přece trošku jiná,než tady holky ve městě.

Robert: Kluci zaručeně budou slintat a štastný kdyžtam bude chodit taková kočka a kamarádky si taky určitě najdeš.

Já:Na kluky ted nemám pomyšlení.

Robert: Pořád miluješ Paula?

Já: Já ani nevím,ale je to čerstvý a pořád na něj myslím.

Robert: Najde se ten pravý.

Já:Najde se tu nějaká fotogravka na modeling?

Robert: Poptám se.

Já: Dobře.

Pustily jsme se do jídla.Táta byl moc hodný,cítila jsem se sním dobře,ale chybí mi californie,Paul,kamarádi,máma i když mi tak hodně ublížila.Jeli jsme domů a já šla do pokoje.Zítra jdu do školy, tak se musím připravit.Lehla jsem si na postel a přemýšlela jsem.Začala jsem brečet všechno je ted těžžký.Myslela jsem na Paula a na mámu.Pak jsem usla.

Pokračování příště...

Jak se Melisse bude líbit v nové škole?

Vemou jí nebo jí tam budou brát jako Californskou nánu?

Najde Mell kamarády?

Koho potká Melissa při obědě?

TO VŠE A MNOHEM VÍCE SE DOZVÍTE V DALŠÍ ČÁSTI.
Autor BaRbÍnkA, 18.07.2009
Přečteno 335x
Tipy 1
Poslední tipující: Coriwen
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí