I love vampire...9.Část Mrazivá skutečnost

I love vampire...9.Část Mrazivá skutečnost

Anotace: ..

Šla jsem celkem rychle,nerada chodím sama ve tmě.Najednou se zamnou začnou objevovat stíny.Zrychluju v kroku a najednou na mě někdo přelítne.Nějací tři divný lidi.Jeden z nich začně něco říkat.


Cristal: Ou, ta nádherně voní a jak je krásná.Ouu Ta bude chutná.


Koukám na ní jak blázen.


Já: Cože? Kdo jste?


Will: Kotátko neptej se na nic stejně to bude jedno.


Najednou mě všichni tři chtěli chytnout a cenily zuby.Začala jsem křičet,ale v tom přílítl Edward.Začal se snima prát,ale jeden z nich..


Walker: Wille,Cristal nechte toho.Odejdeme.


Edward: Dali jsme přece mír.Tu dívku necháte jasný?


Will: Jednou stejně přijde čas kdy si tu tvojí pochoutku dám.


Walker: Wille dost.


a odešli...


Nechápavě jsem koukala,vůbec jsem nevěděla co mám říkat.Edward hned ke mě přiběhl.


Edward: Mell,není ti nic.Nic ti neudělali?


Já: Ne nic mi není? Edwarde,sakra co to bylo? Kdo si? Kdo byli oni?


Edward se jen smutně koukl a řekl.


Edward: Mell já ti to nemůžu říct.


Vzal mě do náruče naložil do auta a odvezl mě domů.


V noci jsem nad tím přemýšlela.Zapla jsem si notebuka,a hledala.Najednou vidím.Demoni noci.Ježiš co to je? Rychlost,síla,bílá kúže,chladná kůže,pijí krev,nesmrtelnost.Upír.Najednou mě polil pot.Měla jsem v hlavně tisíce otázek.Edward je upír? Pak jsem usla.Odhodlaná sním zítra promluvit.Ráno jsem vstala rychle se vymodila a jela do školy.U školy jsem stála chvilku u auta najednou vidím Edwarda.Jdu rychlím krokem za ním.


Já: Edwarde,počkej.


Edward: Ahoj Mell,copak je?


Já: Musíme si promluvit.Po škole v tom parku,kde si mě zachránil.Pa.


Edward se zamnou díval,už asi věděl o čem chci mluvit.


Po škole jsem hned šla do parku,sedla si na lavičku a čekala na Edwarda.Nikdo tam nebyl.Do tohodle parku skoro nikdo nechodí.Najednou se objeví Edward.


Edward: Ahoj tak jsem tu.


Já: Vím co jsi Edwarde.


Edward se smutně koukl.


Edward: Řekni to.


Já: Si neuvěřitelně rychlí,silný tvá kůže je bled a chladná.Kolik ti je?


Edward: 17


Já: Jak dlouho.


Edward: Už hodně dlouho.


Já: Jsi upír Edwarde.


Edward se na mě podíval napřed velmi smutně,ale pak zabijácky.


Edward: Jdi pryč Melisso utíkej.Nechci ti ublížit.


Já: Edwarde,co to povídáš? Neublížíš mi vím to.


Edward: Jsem netvor Melisso nejhorší predátor na světě.Každý okamžik tě můžu zabít.


Já: Vím že to neuděláš.


Edward: Nechci ti ublížit.Víš naše rodina nepije lidskou krev,přežíváme jen na zvířecí krvi ale prostě se bojím že ti ublížím chápeš to? Nevím jestli se dokážu kontrolovat.


Já: Já vím že to dokážeš.


Edward: Ne jdi pryč Mell.Ve škole mě ignoruj.


Já: To nechci.Tak proč si mě zachranoval? Proč?


Edward: Protože jsem se do tebe zamiloval Mell,ale nemůžeme být spolu.Jsem upír.Masochystický mostrum.Jdi pryč Mell prosím.


Neodpověděla jsem mu.Jen sem se mu zadívala do očí a odešla.Cestou domů jsem přemýšlela.Edward je upír.S tím nic neudělám.Edward mě miluje.Měla jsem v hlavě tisíce otázek.


Pokračování příště...


Bude se Melissa držet dál od Edwarda ?


Miluje Melissa také Edwarda?


Zapomene definitivně na Paula?


TO VŠE A MNOHEM VÍCE SE DOZVÍTE V DALŠÍ ČÁSTI.
Autor BaRbÍnkA, 07.08.2009
Přečteno 298x
Tipy 2
Poslední tipující: Coriwen
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí