I love vampire...10.Část Zamilovaná

I love vampire...10.Část Zamilovaná

Anotace: ..

Přijdu domů.Nemůžu přestat myslet na Edwarda.Co budu dělat vůbec nevím.Zanedlouho jsem usla.Ráno jsem se osprchla a zase vymodila a razila do školy.Přijela jsem a hned u auta mě přepadla Erin.


Erin: Čauky,jak je? Včera si byla nějaká zamlká co se děje?


Já: Ahoj,promin nějak v poslední době jsem myšlenkama jinde.


Erin: Jj to je v pohodě.Uvidíme se u oběda musím jít pa.


Naproti sedí Edward sám a vypadá velmi smutný.Něco mě táhlo jít za ním obejmout ho a políbit,ale rozum mi říkal Melisso je to upír nejde to.Že bych se do něj zamilovala?Nene nepůjdu za ním.Prošla jsem kolem Edwarda a dělala že si ho nevšimla.Při chemii jsem seděla s Edwardem.Dívala jsem se na něj Chtělo se mu brečet.Měl uplně skleněný oči.


Já: Edwarde,jsi v pořádku?


Edward se na mě smutně podíval a řek tichým hláskem.


Edward: Nejsem celý život v pořádku.


Zvedl se ze žídle a odešel.Asi jsem udělala chybu,ale rozběhla jsem se za ním.


Já: Edwarde,počkej.


Edward se zastavil a řekl.


Edward: Co je?


Já: Já se taky asi do tebe zamilovala.Myslela jsem že se do nikoho už nikdy nezamiluju,ale prostě já k tobě něco cítím.Zrovna do tebe do upíra.To se mi ještě nestalo.Myslela jsem že už nikdy na Paula nezapomenu,ale asi se stalo.


Edward: Nehýbej se prosím.


Nechápala jsem to,ale udělala jsem to co řekl.Začal mě hladit po vlasech a pomalu si mě přitáhl k sobě a ke svým rtům a nežně mě políbil.Pustil mě a já se nemohla z toho polibku zpamatovat bylo to tak krásný.Nikdy jsem hezčí polibek nezažila.


Edward: Miluju tě Melisso.


Já: Edwarde,já tě taky miluju.


Přitáhla jsem si ho k sobě a začala ho vášnivě líbat.


Já: Nevadí mi,že si upír.Já chci být stebou.


Edward: Slibuju Melisso, že nedopustím aby se ti něco stalo.


Obejmul mě.Najednou jsem zase ucitíla tu lásku.Paulo se z mý hlavy vymazal a já doufám,že navždy.Miluju Edwarda.


Edward: Melisso,neopustím tě nikdy.Já ty jo nikdy nikoho takhle nemiloval.


Já: Jediný ty jsi dokázal to abych zapoměla na Paula.


Edward: Já vím jsem prostě jedinečnej.


Zasmáli jsme se a vrátily se do školy.Drželi sme se za ruce a nevadilo nám,že na nás všichni udiveně koukají.Nejhůř koukala Edwardovo rodina.Musela jsem jít na hodinu,tak jsem se rozloučila s Edwardem a šla.


Na chodbě jsem potkala Lukase.


Lukas: Ty mě podvádíš kotě?


Já: Cože?


Lukas: Co máš s Culenem?


Já: Co ti je vůbec do toho?


Lukas: Já tě miloval.


Odpálkovala jsem ho a šla na hodinu.Celou hodinu jsem myslela na Edwarda a těšila se až ho zase obejmu.


Po hodině jsem hned za ním běžela,ale Edward se tam bavil s rodinou tak jsem vzala zpátečku.


Pokračování příště..


Schválí rodina Edwarda vztah Melissy a Edwarda?


Bude Lukas bojovat o Melissu?


TO VŠE A MNOHEM VÍCE SE DOZVÍTE V DALŠÍ ČÁSTI.
Autor BaRbÍnkA, 07.08.2009
Přečteno 312x
Tipy 1
Poslední tipující: Coriwen
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zlato moc čteš twilight!!!...a popravdě to je lepší!!!

10.08.2009 15:27:00 | Anye

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí