Darling 2

Darling 2

Anotace: pokráčko děkuji...

Tak sedím nad tím svým drinkem. No tak abych vám to konečně řekla. Včera jsem byla poprvé v práci. Napadlo mě zkusit tohle dělat jako své zaměstnání. Té noci jsem zvážila všechna pro a proti. Konečně budu samostatná a jsou přeci podniky kde nemusím jít s každým a hned se snima vyspat. Ten večer jsem šla na smluvenou schůzku. V Praze na Václavském náměstí. To je ono. Kouknu k vysoké budově doslova ověnčené světýlky v různých barvách. Když mi bylo asi sedumnáct šli jsme okolo jednoho takovýho podniku s rodičema. Děsně se mi to líbilo a byla jsem zvědavá jak to tam chodí a jak to tam vypadá.
Ještě naposledy jsem se rozhlédla kolem sebe a vstoupila. U vchodu čekali dva statní chlapíci v černém tričku security a já vešla dál. Všude bylo velké přítmí a sem tam byli světýlka a všude okolo pohodlné gauče. Čelně proti mě byl obří stříbrný bar a za ním bylo zrcadlo kde jsem uviděla své poněkud vyplašené oči. S obezřetností kočky jsem došla až tam. Do posud jsem si připadala že tu jsem snad sama nebo co. Když jsem uviděla v rohu dvě dívky u nějakého muže. Zpoza baru se vynořila postava štíhlé brunetky. Na sobě měla jen kraťoučké šatky. Moc ji to slušelo žluté šaty s oranžovými konci ji zdůrazňovali opálenost a štíhlé nohy.
,,Přejete si slečno." Optala se bezbarvě. A přitom s podivem v očích.
,,Já já...hledám pana..." Řeknu a ona vyjde zpoza baru a jakoby mě kamsi vede.
Autor mexx, 03.09.2009
Přečteno 320x
Tipy 13
Poslední tipující: Sýkorka07, sendy19, Alex Foster, Egretta, Aaadina, Lenullinka, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí