Darling 3

Darling 3

Anotace: tak pokračujeme

Poprvé tak nějak těkám očima po tom podivném baru. Co baru prostě a jednoduše bordelu. Dojdeme až dál k podivným stříbrným dveřím.
,,Máte tu, tu novou." Houkne na chlapa co sedí uvnitř.
,,Ať jde dál." Uslyším příjemný mužský hlas. To co tam vidím je málem přírodní úkaz. V luxusním koženém křesle sedí i luxusní chlap. Vypadá jako Bradd Pitt v dobách své největší slávy. Na sobě má kvádro a polorozepnutou bledě modrou košili. Na krku má několik masivních řetízků. To je kus chlapa. Má tmavé vlasy je skoro řekla bych obří. Má dva určitě minimálně 190cm. Bože ty ramena. To je opravdu výstavní kousek. Váhavě přistoupím blíž.
,,Tak se ukaž?" Vstane a obejde mě.
,,Hele běž opři se o ten stůl a nějako se zavrť." Podepře si rukou bradu. V duchu si říkám. Proboha kam si to vlezla ty tele. Nicméně projdu výstavní chůzí laňky a začnu se svíjet u stolu.
,,Moc pěkný." Pochválí mě a mě to těší. No jen aby mě někdo nesestřelil napadne mě.
,,Takže k věci. Abysme si to vysvětlili. nejdřív projdeš mojí postelí a pak si klienty můžeš vybírat. Za další dýška si můžeš nechávat ale vše ostatní jde nám. Ztoho dostaneš půlku." Říká a já kývu. Počkat co to vlastně řekl. Jeho postelí. V duchu mi přejede mráz po zádech a hned se to dostaví. Panebože. Skákala bych radostí kde se mi tohle poštěstí. O takový chlapa na ulici nezakopnete.
,,Upozorňuju že klienty si vybirat mužeš ale budou minimálně tři do týdne." To je pohoda ujistím se v duchu. proboha já jdu dělat šlapku bleskne mi hlavou.
,,Dobře." Stvrdím to alespon něčím. Na jednu stranu proč ne. Od mala jsem si jen utrhávala od huby aby měli ostatní. Pořád jsem koukala aby byli všichni okolo šťastný a proč to nezkusit. Když to dál nebudu chtít dělat můžu stím praštit. Tak jsem tady na jednu stranu to všechno ve mě vítězoslavně křičí.
Autor mexx, 06.09.2009
Přečteno 310x
Tipy 16
Poslední tipující: Sýkorka07, sendy19, Alex Foster, Egretta, Aaadina, Optimistick, Izzzi, kourek, Lenullinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a napsaný fajnověěě

08.09.2009 14:00:00 | Izzzi

těším se na další díl..Velmi zajímavý story ;)

08.09.2009 13:59:00 | Izzzi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí