Darling 6

Darling 6

Anotace: pokračování...Terezka v akci...

Tak nějak cítím že už brzy přijde moje chvíle. Francesco ze mě nespouští oči ani na minutu a já vím že za chvíli je tu moje chvíle. Nevím jestli se víc těším až to budu mít zasebou a nebo jestli se víc bojím. Když sejdu z podia dolů Francesco mi podá ruku. Potom ho tedy vedu na pokoj. Po cestě potkám našeho pana šéfa. Rozčarovaně se na mě podívá a já pokračuji chodbičkou dál s Francescem na ruce. Tohle snad ani není chlap uvědomím si. Připomíná mi takové malé mazlivé kotě co jsme měli u babičky. Vždycky jsem se na něj bála sáhnout abych mu neublížila. Chlapy většinou když řetízek tak masivní tenhle ne. Tenhle má takový titěrný. Když dojdeme do pokoje hned jak zabouchneme dveře začne mě líbat. Ale pane jo. Kam se ztratila ta malá kočička. Pomyslím si. No na jednu stranu mi to usnadňuje. Potom už se jakoby ztrácím v myšlenkách. Je to moje práce a musím to udělat. Opakuji si pořád dokola. Stačí si udělat návyk. Tak pojď holka. Povzbuzuju sama sebe. Vydechnu a Francesco se mě optá jestli jsem nervozní. Neodpovím mu jen ho začnu svlíkat a potom ho povalím do postele. Další věc na kterou myslím je ta že když mu ho co nejdřív začnu kouřit přestane mě uplně vnímat. Tak se do toho pustím. Jako chlap je mi velice příjemný tak stím nemám ani nijak problém. Potom se na mě převalí. Rukou zašátrám kamsi ke stolku. Když našmátrám kondomy strčím mu je až pod nos neboť má v tu chvíli na práci olizovat moje prsa. Kondom mu strčím pod nos hlavně proto že mi to není extra příjemné. Ovšem když do mě vklouzne a mazlí mě příjemné to je. Chová se ke mě jakobych byla jeho ženou. Jakoby prostě nebyl v bordelu se šlapkou. Hladí mě a prostě žádná tragedie jak bych čekala. Když vše skončí přistane mi v ruce takovej balík peněz že za takovouhle malou akcičku si ho ani nemužu zasloužit. Nevěřícně se dívám s otevřenou pusou. Potom ke mě přistoupí a políbí mě na tvář. Když to tam po sobě dáme jakš takš do pořádku opět vyjdeme z pokoje uplně nerušeně. Peníze odnesu do tržby k ostatním a ukážu to barmance.
,,Teda dobře ty." Okomentuje to když zrovna točí pivo. A tak jsem vám nějaká podivně šťastná. Když jdu v noci domů je mi moc pěkně. Výčitky jsou tatam a já myslím jen na to až jak dostanu výplatu jak to půjdu roztočit.
Autor mexx, 15.09.2009
Přečteno 332x
Tipy 15
Poslední tipující: Sýkorka07, sendy19, Aaadina, Lenullinka, kourek, Optimistick, Egretta, Alex Foster
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí