Střípky snů 25

Střípky snů 25

Anotace: pokračování...děkuji za vaši přízeň

Opilá láskou se belhám domů když uslyším silné zaskřípění brzd zasebou. Na chodníku se s úsměvem otočím v domění že to bude Roman. Třeba se ještě pro něco vrátil. Už je tma ale přeci jen poznám že jeho auto to není.
,,Čau princezno." Vyskočí z auta ten mechanik. Najednou mě jakoby celá ta euforie přejde.
,,Ahoj." Řeknu váhavě.
,,Co tu děláš?" Optá se mě.
,,byla jsem venku a co ty tu?" Přeměřím si ho pohledem a v jeho očích vidím trochu zlost. Strčí si ruce do kapsy u mikiny kterou má od čehosi špinavou.
,,No jel jsem se zatebou podívat víš." Usměje se nuceně a začne se ke mě přibližovat.
,,Aha, tak už si se podival?" Zasměju se a ustoupím o krok dozadu. Situaci zlehčuji a snažím se z ní slušně vybruslit.
,,Podíval no." Usměje se a potom se podrbe na hlavě.
,,Budu muset domů." Řeknu zachmuřeně a předstírám že je mi to trochu líto.
,,Nic nemusíš. Buď semnou venku." Přemlouvá mě a mě se podivně sevře hrdlo.
,,Opravdu musím. Mamka na mě čeká a už jsem venku od odpoledne." Řeknu a rozpajdám se k domu.
,,Tak počkej aspoň tě vyprovodím." Pohodí si klíčema v ruce a auto centrálně zamkne.
,,A kdepak si se toulala?" Optá se trochu jízlivě.
,,Tak venku. Jak jsem byla zavřená v nemocnici nebylo to ono." Vysvětlím a sama se divím jak dlouho větu jsem pro něj složila. V tuhle chvíli se mi ani nijak nechtělo mluvit. Byla jsem opilá láskou k Romanovi. Když už konečně dojdeme před náš dům řekne.
,,Aspoň pusu mi dej." Chytne mě za pramen vlasů. Cítím z jeho rukou takovou nepříjemnou nenechavost. Cítím že jak se vzepřu na odpor mohlo by být zle. Ihned jak mi tohle bleskne hlavou blesknou mi hlavou i Romanovi oči. A dost ne. Vyškubnu se a trochu mě vlasy zapálí.
,,Neboj se princezno neublížím ti." Přistoupí ke mě a natiskne mě na dveře. Ruce do madel berlí křečovitě tisknu.
,,Nenaléhej na mě." Řeknu a zase se rozhodnu předstírat maminčinýho mazánka.
,,Copak ještě tě to nikdo nenaučil." Usměje se odporně. A já zakývu že ne.
,,Myslim že je na čase." Usměje se už odporně rukou mi sáhne mezi nohy.
¨,,Nesahej na mě." Osočím se.
,,Jak chceš." Naštve se a vypadne. S úlevou se opřu o dveře.
Autor mexx, 25.09.2009
Přečteno 292x
Tipy 10
Poslední tipující: kourek, Lenullinka, Optimistick, Lavinie, Aaadina
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí