Romance ze zameckeho hotelu IV.díl

Romance ze zameckeho hotelu IV.díl

Anotace: Omlouvam se ze sem nenapsala dalsi dil hned ale sem nemocna tak moc nemam cas:D

Sbírka: LiL.Gawjuz.BbeXD

Prin Lothar byl po dlouhé cestě unavený a celý jako polámaný.Ani vstávat se mu nechtělo.Ale pak se ozval hotelový telefon."Ty jsi ještě nevstal?"ozvala se Mirja trošičku podrážděně. "Chtěla bych,abychom se spolu nasnídali a také abychom si řekli,jaký bude dnešní plán."Okamžitě z něho spadla únava a zeptal se:"Už je ten vůz konečně tady?Mohu po snídani trénovat?" "O tom chci právě s tebou mluvit.A pospěš si!Mám pro tebe zajímavé novinky."A Mirja zavěsila.Lothar vyskočil z postele a dal si pořádně studenou sprchu,až ho po těle mrazilo.Otřel se a rychle vklouzl do lehkého obleku.Ranní malátnost nadobro zmizela.Už se těšil,jak si poprvé projede závodní dráhu aa vyzkouší na nínový závodní vůz.Musí zvítězit stůj co stůj!Cena vypsaná pro vítěze byla vysoká a lákala.Když vešel do jídelny,Mirja už na něho kývala od jednoho rohového stolu.Byla to nápadně krásná žena s vlasy narudlými jako měd,které na slunci zrovna žhnuly.Když k ní Lothar došel,sklonil se a něžně jí políbil. "Tak jaké máš pro mě novinky?" "Jen žádný spěch,"řekla Mirja a zavolala vrchního.Mluvila výborně španělsky.Objednala Lotharovi snídani.Pokrmy byly v mžiku na stole.Zatímco jedli,bavila se s Lotharem o společnosti,která se minulý večer sešla v domě milionáře Pedra Sancheze. "To byla opravdu vydařená párty,"řekla Mirja a zářila. "A sezvali ji na počest kvůli nám.Pedro mě doslova zahrnoval lichotkami."Lothar se na Mirju upřeně podíval. "A snatek ti Pedro nenabízel?" "Hledme,ty žárlíš,"dobírala si ho. "To já bych k tomu měla víc důvodů.Ženy se o tebe mohly zrovne poprat." "O to já nic nevím,"zatvářil se odmítavě. "A sotva bych se mohl se svými znalostmi s nimi bavit."Znovu se věnoval snídani.Pocítil najednou ukrutný hlad.Mirja se potulně usmála. "Tvoje štěstí,že španělsky nerozumíš ani trochu."Zvedl hlavu. "Jak to myslíš?Nebylo to snad pro moje uši,co jsi tomu bohatému Pedrovi říkala?Bavili jste se až příliš živě."Na okamžik se zarazila.Pak se však hlasitě rozesmála. "Takže ty přece žárlíš."Přes stůl se k němu naklonila a řekla: "Nezasnoubíme se už ted?Nebudeme čekat,až bude po závodu!Otcův souhlas máme.Stačí jenom,když mu dám zprávu,a připraví nám velkolepou svatbu.A můžeme se vzít hned,až se vrátíme.Bud úplně klidný,otec si vůči tobě jako svému zeti neklade naprosto žádné podmínky." "Nepohovoříme si o tom trochu důkladněji u mne v pokoji?"Navrhl Lothar."Tady je nějak moc hlučno."Když odcházeli z místnosti,zeptal se znovu,zda je už závodní vůz na místě.Ale Mirja pokrčila rameny. "Mrzí mě to,ale zatím sem vůz pořád nedopravili,Zřejmě to bude ještě dva dny trvat.Využij ten čas k tomu,aby sis zvykl na místní podnebí.Taky mi to mi to děla trochu potíže." "Asi máš pravdu.Cítím se podivně malátný a jako rozlámaný.Nepůjdeme si zaplavat?Hotelový bazén je bohudík pořádně veliký.ů "Mohli bychom se vypravit k Sanchézovům.Je tam nádherné koupáni ve volné přírodě.Ostatně-Pedro mi nabídl,abychom během našeho pobytu tady bydleli u něho.Nebude nám tam nic chybět.Má v domě přepychové pokoje pro hosty.A nemuseli bychom platit za nocleh a stravu v hotelu." "Jak na to vlastně přišel,že ti to nabídl?"zeptal se Lothar dost příkře."Ty jsi mu snad něco takového naznačila?" Ale vůbec ne,"odpověděla Mirja trochu oměřeně. "To byl jeho nápad.Mě to samotnou překvapilo." "Už to tak vypadá,že mě chce mít pod dohledem,abych ho nepřipravil o vítězství.Pokud vím,taky bude mít vlastní vůz na závodní dráze?" "Ovšem"přikývla Mirja. "Jenomže Pedro je tak bohatý,že mu o výhru nejde.Závodní vůz si koupil jenom tak-pro své potěšení.A taky asi proto,že jeho synovec,kterého přijal za vlastního,je přímo posedlý rychlou jízdou v autě.Pedro nechce,aby měl věčně opletačky se strážci zákona pro nedovolenou rychlost.Raději vidí,když jeho synovec závodí.To je všechno."Tak docela tomu Lothar nevěřil,ale mlčel,dokud neseděli proti sobě v jeho pokoji.Byla to neobyčejně prostorná,luxusně zařízená místnost,o hodně větší a přepychovější než Mirjin hotelový pokoj.Mirje se ale její pokoj líbil a žádný větší nechtěla.Důležité bylo,aby měl před závodem veškeré pohodlí Lothar.A tomu také řekla,když si to s ní chtěl vyměnit.Dodala také,že je zvyklý na rozlehlé zámecké pokoje a v těsném prostoru by se asi necítil dobře.Ještě by se to mohlo nějak nepříznivě obrazit na jeho výkonu při závodech...Mirja nebyla jen jeho přítelkyně kterou miloval,ale taky tak trochu jeho manažerka,která za něho vyřizovala všechny potřebné formality a jiné povinnosti,aby se on mohl plně soustředit na trénink a na ten velký,blížíví se den závodu. "Tak jaký důvod tedy Sanchez měl,že nás pozval do svého domu?"zeptal se Lothar důrazně.Mirja se na něho vyčítavě podívala."Liddé jsou tady neobyčejně pohstinní.Nebylo to jediné pozvání,které jsem dostala." "Kolik náss stojí ubytování v hotelu?ůzeptal se princ Lothar přímo.Věděl,jak velmi se Mirja podobá svému otci,pokud jde o finanční záležitosti,a že si určitě i ted v duchu říká,kolik by mohla ušetřit,kdyby přijali Pedrovo pozvání.Pravda ovem je,že tu nezůstanou pouze několik dnů,ale týdnů.A všechno to platí Mirjin otec,který hradí i veškeré ostatní náklady,spojené se závodem.Od Lothara nechtěl nikdy ani fenik,a dokonce ani žádný podíl částky,,kterou Lothar získal jako vítěz.Takže ai nemůže nic namítat,když Mirja chce někde ušetřit.Koneckonců je to jedno kde a jak,a jestli mu to je proti mysli.Když mu Mirja řekla částku,kterou denně stojí pobyt v hotelu,zrovna ho to omráčilo. "Kvůli mně na Pedra žárlit nemusíš,"dodala ještě na vysvětlenou. ůPedro už není mladý a je štastně ženatý.Ale jeho žena je velmi nemocná a on by si přál,aby strávila několik týdnů v Německu.Lothare,ona je Němka.Mohli bychom ji dělat často společnost a povídat si s ní v její mateřské řeči.Pedro mluví Německy moc málo.Děti nemají,jen toho synovce,který jednou všechno zdědí."Ted se Mirja zhluboka nadechla:"Protože vidím,že ti to nepřestane vrtat hlavou,dokud nebudeš znát pravý důvod toho pozvání,povím ti to raději rovnou.Pedro Sanchez nás zve do svého domu,protože doufá,že se mu později budeš revanšovat..Víš,Lothare,vyprávěla jsem mu o vašem krásném zámku uprostřed nádherné krajiny,a on z toho byl úplně celý pryč.Myslí si,kdyby tam Inge,to je jeho žena,mohla strávit několik týdnů dovolené,že bude zase zdráva."Na chvíli se odmlčela.A pak řekla: "Není třeba,aby ses rozhodl už ted,jestli budeš souhlasit.Nech si čas na rozmyšlenou."Princ Lothar byl vlastně neobyčejně dobrosrdečný člověk a rád druhým pomohl,když se dostali do nesnází.Rozhodl se okamžitě:"Ano,naprosto s tím souhlasím.Ani otec nebude mít určitě nic proti tomu,až uslyší,že by to Pedrově ženě prospělo.Dokonce to pro něho bude čest,pečovat o ně co nejlépe."Ovšem kdyby byl princ Lothar tušil,že Pedro Sanchez chce za každou cenu jejich rodové sídlo koupit,a že má v úmyslu během svého pobytu na zámku ho k tomuto prodeji přimět,nezachoval by se v této chvíly tak šlechetně,a hlavně by nebyl tak klidný.
Autor LiL.Gawjuz.BbeXD, 25.09.2009
Přečteno 280x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí