Nesnášet nebo milovat?

Nesnášet nebo milovat?

Anotace: 5.díl - Privát

Tak ahoj - byla má poslední věta v deníčku, který jsem právě psala. Není to takový ten každodenní deníček. Píšu si ho jen občas, jen když se stane něco opravdu velkého. Což byl celý dnešek. Bože můj, vždyť já mám nového kluka. Zítra bude u mě moje první domácí párty. Já jsem tak šťastná, že kdybych si poskočila, tak asi udělám díru do stropu.
Musím toho ještě hodně udělat. Napsat si přibližný seznam lidí kdo sem zítra půjde, dát si dlouhou vanu, připravit se na ten zítřek atd.
Dala jsem si napouštět vanu a začala jsem tím seznamem. Nela byla jistá, pak samozřejmě Dominik, Mára, Monča, Alex, Kamila, Michal a lidi co přijdou s těma co už jsou pozvaní. Jenom štěstí, že máme tak velký barák.
Šla jsem se kouknout jak je na tom vana. Sakra! Nějak dlouho jsem jí nezkontrolovala, protože nejen pěna, ale už i voda se začala linou po celé délce vany ven. To co bylo v mé koupelně se sice nazývat potopou nedá, ale možná to prosáklo i do spodního patra. Když jsem to dole skontrolovala nic tam díky Bohu nebylo. Moje dlouhá koupel bude muset počkat, protože teď má přednost to, abych dala koupelnu do aspoň trošku suchého stavu. Vzala jsem si mop, kýbl a rukavice. Když jsem se koukla v koupelně do zrcadla, začla jsem se sama sobě hrozně smát. Schválně jsem si došla pro šátek na hlavu, jak nosívají uklízečky a začla jsem tam tancovat s tím mopem. V mé krásné show mě vyrušil telefon.
"Prosím," řekla jsem automaticky.
"No ahoj, copak děláš?" ptala se mě mamka.
"Aaaale tak znáš to, dávám si koupel." odpověděla jsem jí. Lhát se sice nemá, ale když se to tak vezme jen jsem si poupravila pravdu tím, že jsem vynechala jednu takovou drobnost.
"Aha, tak se měj miminko moje a zamkni se na noc jo?" Popřála mi dobrou noc a zavěsila.
Když jsem asi po 20 minutách dovytřela koupelnu, šla jsem se raději opravdu zamknout. Už jsem ani na další pokus o vanu neměla náladu, proto jsem si řekla, že to nechám na zítra. Vyčistlia jsem si zuby a šla spát.


Seděla jsem na pohovce a pořád jsem musela pozorovat Arnyho. To byl náš pes. Je to žíhaný boxer, sice hrozně slintal, ale nedala jsem na něj dopustit. Nedalo mi to. Ani se nedivím po tom co se mi včera zdálo. Když se mi to zdálo poprvé - je to asi pět dní zpět - jsem se sice lekla, ale už jsem na to zapomněla, jenže po tom co se mi to zdálo dnes znovu, mám takový divný pocit.
Ten sen byl o tom, že mi Arny utekl. Běžela jsem automaticky na metro ani nevím proč. Když jsem seběhla schody dolů, viděla jsem jak metro odjíždí a na jeho střeše sedí můj pejsek a chce ke mě, jenže se bojí skočit dolů. Nejhorší je na tom to, že jsem nemohla nic dělat, jen se dívat jak odjíždí.
Po chvíly jsem se donutila na to nemyslet. Vyndala jsem z poličky fén a začala si jím sušit vlasy. Poté proběhla celková příprava. Oblečení, make-up a taky jsem trochu uklidila doma. Ani jsem se nenadála a bylo skoro čtvrt na čtyři.
Napsala jsem Dominikovi, v kolik asi tak dorazí. To samé i Monče. Slíbili mi, že společně dojdeme něco koupit a že mi pomůžou s přípravou. I když jak tak nad tím přemýšlím tak už jsem měla víceméně všechno uklizené a připravené. Móňa mi odepsala. Ciao, za 10 minut jsme u Tebe. Neboj. Pa. U mě? Vždyť jsme měli jít na ten nákup. Počkám až přijdou a pak teda asi půjdem. A co Dominik? Ten mi neodepíše? Trošku mě to zklamalo.
5 minut, 8 minut - tak kde jsou? Už se nudím. - 10 minut, 15 minut. Zvonek. Už jsou tady. Seběhnu po schodech dolů k brance. Když jsem otevřela, čekalo na mě překvápko. Nepřišla jen Monča s Alexem, ale za dveřmi naší hnědé branky stál i Mára, Dominik s Tomášem a Kamila s její kamarádkou. Pustila jsem je samozřejmě dovnitř a pomohla jim s taškama, které nesly.
"Jaktože už jste byli nakoupit? Měla jsem jít s Váma. Teď nic nemám." stěžovala jsem si.
"No to, že bys tu nic neměla, toho se bát rozhodně nemusíš."oznámil mi Mára. Při tom začal vybalovat to co koupili. Jako první vytáhl láhev Morgana. Můj oblíbený rum. "Na ten je Tvůj. Můžeš si ho nechat jenom pro sebe."řekl a podával mi láhev. Za ní následoval další rum značky Malibu a pak už to bylo jedno po druhém. Vodka, dvě láhve červeného vína, jedna láhev bíleho, a Becherovka. To bylo z alkoholu všechno, ale i tak si myslím, že toho je dost. Pak přišly na řadu nealkoholické věci a jídlo. Samozřejmě tam byla kopa brambůrek a popcornu do mikrovlnky, cigarety a spousta koly a energetických drinků.
"Tyjo ani sem nečekala, že toho bude tolik. Kolik za to chcete peněz?" položila jsem otázku, i když jsem pořát očima těkala na to všechno co donesly.
"Neblázni prosímtě." řekl Alex. Hned na to se ozvala Monča "snad stačí když nám poskytuješ nocleh ne?" řekla a všichni se začali smát.
Když jsem to všechno skládala do té lednice, zakručelo mi docela hlasitě v žaludku.
"Tak mě tak napadá, taky pro Vás něco mám." šibalsky jsem na ně mrkla a začala vyndavat z lednice velkou kovovou mísu. Hned jak jsem řekla, že je v tom maso, tak Alex začal velmi ochotně rozpalovat gril. Kluci byli venku u grilu, zatímco my holky jsme k tomu připravovaly salát z toho co bylo v ledničce. Dávaly jsme tam papriky, sýr, rajčata, kukuřici a okurku.
Když jsme se všichni najedli, došlo nám, že je teprve něco málo před pátou a vzhledem k tomu, že jsem stihla poklidit než přisli, tak už nebylo co dělat. Z ničeho nic Kamilu napadl skvělý nápad. "Pustíme si nějaký film než ostatní dorazí, ne?"
"To bysme mohli." přidali se ostaní. Mezitím než jsme vybrali film, nalila jsem nám trochu vodky s redbullem. Najednou byla skoro půlka láhve pryč. Nevím jestli to bylo tím, že jsem toho lila trošku víc, nebo tím že nás bylo hodně. Každopádně než film skončil, láhev byla pryč a k tomu ještě kousek další. Měla jsem problémy s tím abych se nesmála když jsem sem navigovala další lidi po telefonu. Naštěstí mi s tím pomohla Eliška, to byla ta moc milá holčina co přišla s Kamčou. Vypadala tak na 17, měla tmavě hnědé vlnité vlasy a štíhlou postavu.
Ani jsem se nenadála a už nás nebylo sedm, nýbrž asi 18. Nevím to jistě. Nicméně pití teklo proudem, hudba hrála (i když jsem se bála aby nepřisli sousedi) a lidi se bavili. Takže by mělo být vše tak jak má. Rozhodla jsem se, že žádný problém asi nevznikne, tak si můžu dovolit taky se trošku napít. Pila jsem, bavila se a ani nevím jak skončila jsem na záchodě. Nebylo mi zrovna nejlíp.
S Kristýninou pomocí jsem se dobelhala k mámě do ložnice. Něco mi ještě povídala, ale moc jsem jí nevnímala. Ulehla jsem a usnula. Probudila jsem se asi za dvě hodiny. Neměla jsem vůbec sílu vstát a hlavně bych to sama asi nezvládla. Přišla za mnou Eliška. Donesla mi láhev čisté vody. Moc mi to pomohlo. Vstala jsem a šla do obýváku. Tam to teda vypadalo. Ale naštěstí už tam bylo asi jen 9 lidí. Ostatní už spali. Došla jsem si do kuchyně pro další sklenici s vodou. Vypila jsem ji naráz a dala se pomalu do uklízení. Monča mě zarazila a řekla mi ať to nechám až na ráno, že mi s tím pomůže, ale že teď už jsou spát Poslechla jsem jí a ukázala jí s Alexem kde budou spát. Postupně odpadávaly skoro všichni. Už jsme tam zůstaly jen já a Dominik. Zeptal se mě kde bude spát. Chvíly jsem mlčela, přemýšlela jsem jestli ho nechám spát se mnou, nebo jestli bude spát jinde. Nevěděla jsem co mám dělat, tak jsem to přenechala na něm. Nechala jsem ho ať si vybere.
"No jestli si mám vybrat zem, nebo postel tak beru postel." věděl, že sem nemyslela zem.
"Tak jo a myslíš ..." ani jsem to neztihla dopovědět, protože si mě pomalu přitáhl k sobě a políbil mě. Bylo to krásné! Ty jeho rty. Jeho vůně. Najednou se nám ani jednomu nechtělo spát. Sedly jsme si na pohovku. Napřed jsme chvilku koukaly na televizi, pak jsem cítila jak mě hladí po vlasech. Otočila jsem se k němu a dlouze ho políbila. Začal mě hladit po zádech. Byla jsem hrozně nervózní a czrušená zároveň. Byli jsme tam jen já a on. Přidala jsem se a hladila ho po břiše. Hladili jsme se a líbali. Čas utíkal a najednou začalo svítat. Usoudili jsme, že je na čase jít si taky lehnout.
Odebrali jsme se do ložnice. Leželi jsme tam a povídali si. Přitulila jsem se k němu a on mě pevně, ale něžně obejmul. Bylo mi tak příjemně, že jsem z toho usnula.
Autor Christie, 26.09.2009
Přečteno 268x
Tipy 5
Poslední tipující: LiL.Gawjuz.BbeXD, Optimistick, Anup
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí