Beautiful,Sweet,Sexy blonde-3.část

Beautiful,Sweet,Sexy blonde-3.část

Anotace: ..

Odešli sme domů.Táta hned odešel a zavřel se do ložnice.Bylo mi ho líto,ale já jsem na tom byla stejně.Umřela mi mám pořád mi to kolovalo v hlavě.Zase sem se rozbrečela.Šla jsem spát.Ráno jsem vstávala brzo.Oblékla se do černého vymodila se a šla dolů.Kde seděl táta byl jak tělo bez duše.Radši sem šla.Bylo mi tak hrozně.Když jsem přijela ze školy,čekala tam Jess.


Jess: Bree,proč si v černým?


Už jí bylo jasný co se stalo.Poznala jsem to z jejího pohledu.Uplakaně a smutně jsem řekla.


Já: Máma včera umřela.


Zase sem se rozbrečela.


Jess: Pod sem Bree to bude dobrý.


Rozbrečeli sme se obě.


Já: Kde je Erik.


Jess: Vůbec newím.Dneska sem ho tu neviděla ani Jennu.


Já: Hmm.Pojd jdeme na hodinu.


Při hodině jsem přemýšlela a myslela na mámu.Vzpomínala jsem na ty nejkrásnější chvilky.Bylo mi hrozně.


Po hodině..


Já: Jess svolej holky a jdem zkoušet potřebuju se trochu odreagovat.Zopakujem si sestavu.


Jess: Jj oki,ale Jennu to pak musíme doučit není tu dneska.


Já: Oki.


Jess: Opravdu? Cítíš se dneska na to?


Já: Ano je to jediný co mi pomůže.


Jess: Jo jdem.


Šli sme do tělocvičny.Pustily musicu a začali sme.Tanec a roztleskávání je to jediný co mi vždycky od všeho trochu pomůže miluju to.


Lincy: Sme moc rádi že tě máme za kapitánku.A upřímnou soustrast Bree.


Já: Děkuju holky.


Potom sme asi ještě hodinu nacvičovaly pak sme šli do sprchy a šaten se převlíct.


Já: Holky tak já běžím domů.


Jess: Nemám jít třeba stebou nepůjdem nakupovat?..


Já: Jess ráda bych,ale táta mě dneska potřebuje půjdem zítra ju?..


Bylo vidět jak mi chce Jess pomoc a bylo to moc hezký od ní.




Jess: No jak chceš.Tak ahoj broučku uvidíme se zítra mám tě moc ráda.


Já: Já tebe taky pusíí tak pa.


Jela jsem ze školy a řekla si,že pojedu k Erikovi jestli je doma.Přijela k němu a zazvonila.


Najednou slyším za dveřma nákou holku.


Jenna: Brouku to bude asi tak pizza jdu otevřít.


Otevřela.Stála tam polonahá Jenna uplně zrudla a stála tam.Uplně udiveně jsem řekla:


Já: Jenno? Co to má znamenat jako co tu děláš?


Jenna nevěděla co říct nezmohla se na slova.Najednou tam příde Erik v ručníku a než mě ještě zahlídne políbí Jennu a řekne.


Erik: Co si říkala puso?


Když mě uvidí uplně mu dojde řeč a hned řekne.


Erik: Co tu děláš lásko?


Uplně se slzami v očích a s vyrvaným srdcem sem řekla.


Já: To bych se spíš měla ptát já jí.Si nemožný prase.Hajzl! Nenávidím tě! A tebe taky ne!To si říkáš kamarádka? Že spíš s mím klukem?


Jenna byla uplně ticho až pak řekla.


Jenna: Mrzí mě to Bree.


Erik: Lásko ale já miluju jen tebe to byl jen sex.


Uplně se mi hnusily ty jeho keci.Byla sem uplně v háji.Umřela mi máma a ted mi kluk zahnul s kámoškou.


Já: Eriku i ty Jenno táhnětě! Je konec..Kamarádství i chozeni!


Utíkala jsem rychle do auta s uplakanýma očima.Nemohla jsem ani řídit jak mi bylo.Rychle jsem běžela domů.Zavřela se do pokoje a brečela.Takhle mi nikdy nebylo.Zanedlouho zaklepal táta.


Tatka: Bree co se děje?


Já: Erik mě podvedl s Jennou.


Spustily se mi slzy ještě víc.


Tatka: Vím že tě neumím utěšit jako máma,ale můžu to zkusit.


Obejmul mě a brečeli sme.


Tatka: Mamka má pohřeb za týden.Co kdybysme se odstěhovali do New yorku?Udělali bysme pohřeb tam.Mám tam už vyhlídlou nádhernou drahou vilu.Co na to říkáš?


Uplně jsem nevěděla co odpovědět..Umřela mi máma podvedl mě kluk,ale jsem kapitánka roztleskávaček a mám tu kámošky a nejlepší Jess.Ale řekla sem si že tam taky můžu být roztleskávačka někde na škole a pro tátu to udělám.Ale co Jess? Snad to pochopí.Ona ví že sme best friends navždycky.


Já: Když ti to udělá dobře.Tak ano tati.Měli bysme se odstěhovat.Roztleskávat můžu i tam na škole.


Tatka: Dobře tu vilu zejtra koupím za týden se stěhujem ...


Pokračování příště.
Autor BaRbÍnkA, 30.09.2009
Přečteno 250x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí