Únos I.

Únos I.

Anotace: Tak začínám... Moc to neodsuzujte, pls, přeci jen nejsem nejstarší, takže s psaním teprve začínám... Zatím se nic dít nebude, ale někdy to holt začít musí...

1. kapitola
,,Ach jo," povzdechla si Milli Leiová, nejlepší kamarádka Anny Stádenské ,,zase škola."
Obě chvátaly na školní autobus, protože Milli zaspala a Anna by si neodpustila, kdyby na svou nejlepší kamarádku nepočkala. A Milli by jí to asi taky jen tak neodpustila.
,,To ty jsi zaspala, já ne. A navíc, rozčiluješ se jen proto, že na ten autobus zase musíme běžet."
Tuhle poznámku si Anna prostě nemohla odpustit. Bylo -2 °C a Anna musela čekat před Milliiným činžákem asi čtvrt hodiny.
,,Dobře, dobře, vzdávám se. Hlavně se nerozčiluj. Víš, že se nerada hádám."
Na autobus doběhly ve zdraví, našly si dvě volná místa, ale v rozhovoru nepokračovaly a vydržely tak až do školy. Autobus zastavil před Washingtonským gymnáziem. Přecházely přes dvůr, ale v tom za sebou zaslechly známý hlas.
,,Aničko, sluníčko!"
Anna obrátila oči v sloup a Milli s ještě několika spolužáky se začali smát do dlaní. Anna si jich ale nevšímala, vyloudila na tváři nucený, milý úsměv a otočila se.
,,Koho jsem asi čekala?!" pomyslela si. Před ní stál Lukáš Deen.
,,Jakpak se dnes mé sluníčko má?" zeptal se.
,,Dobře, dík za optání. Ale budu se mít o hodně hůř, když mě budeš takhle oslovovat," odpověděla Anna, ,,buď tak laskav a říkej mi prostě Anno, Ani nebo Ančo rozumíš?"
Lukáš vypadal docela zklamaně.
,,Tak dobře cukříč... Ani." Anna mu poděkovala úsměvem a odešla se stále se chichotající Milli do třídy.

První hodinu měli angličtinu.
„Tak co jsi si nechala doma dneska?“ zeptala se Anna Milli.
Milli se na ni podívala, ale ani nestihla odpovědět, když se jí profesorka Akrtjová zeptala na to samé.
,,Tak copak si slečinka Leiová zapomněla dnes?"
Milli se na ni zdrceně podívala a špitla:
,,Knížku, projekt a slovník."
,,A měla jsi někdy den, ve který sis nic nezapomněla?" Zeptala se paní Akrtjová.
,,Ale ano, měla, přece minulý rok v září!"
,,Ach tak, to je významná událost, že si to tak pamatuješ?"
Milli se už nadechovala, že něco řekne, ale paní Akrtjová už pokračovala ve výkladu.
Pak následovala matika, fyzika, tělocvik, zeměpis, počítače a výtvarka.
Autor KikMa, 16.10.2009
Přečteno 525x
Tipy 9
Poslední tipující: Lenullinka, Optimistick, Coriwen, Lavinie, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí