Womanizer

Womanizer

Anotace: nooo, moje prvé dielo... dúfam, že sa bude páčiť...komenty prosím

Leto sa skončilo. Celé dva mesiace som trávil u fotra v jeho parádnom dome. Moji rodičia sa rozviedli pred asi troma rokmi. Niežeby som mal predtým tatka nejak zvlášť rád, no potom, ako zbil mamu a odsťahoval sa, som ho začal nenávidieť. Tieto prázdniny boli najhoršie, aké som kedy zažil. Samozrejme, až na ten moment, kedy foter zistil, že som mu prebral jeho novú milenku, ktorá bola od neho o dvanásť rokov mladšia. Bože ako som sa len tešil, keď nadišiel ten deň a ja som si zbalil všetky veci a vrátil sa k mame.
„Čau Jeremy. Ako ide život?“ prišiel ku mne Matt. Je to môj najlepší kamoš. Poznám ho už... odjakživa. Na strednej umeleckej kam obaja chodíme sme nerozlučná dvojka.
„Čau Matt, čo myslíš, ako asi?“ spýtal som sa a vrhol naňho pohľad psa, ktorého sa chystajú utratiť.
„Prázdniny u tatka?“
Niekedy mám pocit, akoby mi ten chalan čítal myšlienky, pomyslel som si.
Prikývol som. Niektorí ľudia si pri pohľade na mňa možno mysleli, že môj život je ako rozprávka, no ani zďaleka to tak nebolo. Áno, možno som vyrastal v prepychovej vile senátora, ale tatkove vrtochy boli niekedy horšie ako tie moje. V mojom svete bolo toľko škrobenosti, že som urobil všetko preto, aby som sa aspoň na chvíľu zabavil a nasral ho. Za celý život som mu bol vďačný len za jedno. Že mi platí tu najlepšiu umeleckú školu, ktorá v Anglicku je. Keby som nemal hudbu, tento život by nestál za nič.
„Aha, nové prváčky,“ ukázal Matt na hlúčik dievčat, ktoré stáli obďaleč.
„Toto mi chýbalo,“ zasmial som sa. „Ozaj a čo ty a leto? Aké bolo?“
„Bez teba tu bola poriadna nuda. Kočiek bolo síce dosť, ale keď to robím single, nie je to také zábavné,“ posťažoval sa. „Chýbal si mi.“
„Ešte zavrť zadkom ako hentá fiflena a budem si myslieť, že si gay,“ zachechtal som sa.
„Presne toto mi chýbalo,“ zasmial sa a plesol ma po chrbte.
„Ako ti to ide so Serenou?“ vypytoval som sa ďalej.
„To je nadlho. Poviem ti to v triede,“ zasmial sa a spolu sme vykročili smerom k majestátnej budove školy. Po veľkej chodbe pobehovalo pár nových žiakov, ktorí nevedeli, kde majú triedu, inak bola hrozitánsky prázdna. Zamierili sme do našej triedy a potom do našej poslednej lavice pri okne.
„Tak?“ vyzval som ho, aby hovoril.
„ Pamätáš si, keď som chodil s Lizou?“ začal.
„ Preboha Matt, už o nej nehovor. Čo bolo, bolo...“
„ Ja viem, že ju už rozoberáme snáď po tisíci krát, ale keď som zistil, že ma podvádza s nejakým úplným lúzrom, neovládol som sa a aj ja som si našiel bokovku,“ vysvetlil mi.
Vyvalil som oči. Ako keby Matthew nemal bokoviek až-až.
„Serenu?“
„ Áno,“ odvetil a uškrnul sa. „ Prečo ťa to tak celé zaskočilo?“
„ No v telefóne si mi tvrdil, že na Lizu si už dávno zabudol, a že Serena s ňou nemá nič spoločné,“ povedal som tak ironicky ako sa len dalo.
Kamarát sa iba naširoko usmial a pokračoval: „ Brácho si úplne mimo, ak si myslíš, že Liza na mňa tak ľahko zabudla.“
„Som presvedčený, že už dávno nie je zvedavá na tú tvoju riť,“ zasmial som sa.
„ Fakt vtipné Jeremy, fakt vtipné. Týmto nevinným románikom so Serenou som chcel Lizu iba vyprovokovať a zabralo to.“
„ Čo, na druhý deň už na teba čakala nahá v posteli?“ spýtal som sa ohromene.
„ Nie, na posteli nie.“ Matt nahodil víťazoslávny výraz tváre a začal sa znova rehotať.
„ Jedna nula pre teba. A čo Serena?“
„ S ňou to už bolo horšie. Prišla mi na to.“
Znova som sa začal smiať. Jeho vzťahy s babami mi pripomínali mexické telenovely, ktoré pozerá moja stará mama. On s nimi jednoducho nedokáže byť viac ako jednu noc, vždy to nejako skomplikuje.
„A?“ netrpezlivo som čakal na odpoveď.
„Povedala iba, že i keď mám prachy, v posteli som nemotorné tučné prasa, s ktorým baba, milujúca sex, sa už len zo zásady nezahadzuje. A aby som nezabudol na nočnom stolíku mi nechala 20 Euro, aby som si mohol kúpiť príručku ‚ako sa milovať‘.“
Okamžite som vybuchol v smiech a na počudovanie sa rehotal aj on. V poslednom čase prežívame vzťahy na jedno vydýchnutie. Buď je to päť minút na zadnom dvore, alebo hodina v zadnej izbe na nejakom žúre. Potom už nič viac, len krátke zbohom. Mnohí si myslia, že som egoistický sviniar, ktorý ženy len zneužíva. No nie je to skôr naopak? Nie sme väčšinou my hračkou v ich rukách? Oni s nami flirtujú, zvodne sa usmievajú a nepriamo mi dávajú najavo, že to chcú. My chlapi sme až príliš pohodlní, aby sme na konci krásneho večera povedali ‚nie‘. Vzťah na jednu noc je mužským snom a ženským volaním na nejakú vesmírnu tiesňovú linku.
„Na nič sa nedá spoľahnúť a hlavne nie na baby,“ podal som, keď som chytil dych. Vtedy do triedy vstúpila naša triedna profesorka.
„Utíšte sa prosím,“ zakričala na triedu. „Chcela by som vám predstaviť vašu novú spolužiačku Amandu.“
Nová spolužiačka? Ihneď som zbystril pozornosť. Pohľadom som zakotvil na útlej postave rovno vedľa profesorky. Dlhé čierne vlasy jej lenivo padali cez plecia. Zelené oči zmätene pobehovali po celej triede. Videl som, že jej celé toto predstavovanie je proti srsti. Úprimne, ani sa jej nečudujem. Nebolo na nej nič výnimočné, no niečím ma priťahovala.
„Sadni si k niekomu do lavice,“ povedala profesorka. Matt do mňa okamžite štuchol.
„Nové ‚mäsko‘?“ zasmial sa.
„Dostanem ju,“ vyhlásil som.
„No, neviem, neviem. Vyzerá tak... podľa mňa ju nedostaneš len- tak ľahko. Ak ju vôbec dostaneš.“
„Chceš sa staviť?“ spýtal som sa a vyzývavo sa na neho pozrel.
„Dobre. Do troch mesiacov Jeremy. Ak nie, idem na rad ja.“
Mykol som plecami. „V poriadku.“
Zahľadel som sa na tretiu lavicu, kde sedela. Vyzerala hrozne placho. Bola jedna z tých krehkých dievčat, ktoré nechodili na naše párty. Matt mal asi pravdu. Nebude to také ľahké ako sa zdá.
Autor black_evil, 10.11.2009
Přečteno 261x
Tipy 8
Poslední tipující: deep inside, Optimistick, Egretta, Lucie Klaudie
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hm.. tajmavý. Teda, moc hezký, zajmavý je to, že když jsem klikla na tvoje dílo, záhadně mi v playlistu začal hrát song Womanizer předělanej od The All American Rejects. Hm, někdy mě tyhle náhody dostávaji. :D :D
Jinak k dílku, příjemné čtení, takže se nejspíš ještě potkáme. ;)

10.11.2009 12:19:00 | Egretta

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí