PŘÍBĚH SESTŘENICE

PŘÍBĚH SESTŘENICE

Anotace: Nejdřív si sajou krev. Ale když dojde na problémy rodina jsi pomuže

---PŘEDEM SE OMLOUVÁM ZA CHYBY A PŘEKLEPY JELIKOŽ NEMÁM ČAS A UŽ MI ŠTVALO JAK MI FURT LIDI PSALY AŤ SEM TO UŽ DAM , TADY TO JE...!---
---PŘÍBĚH SESTŘENICE---

1.uvod do života život s ní je fakt na prd
Helejte á vám něco povím , víte jaké jsou sestřenky. Nikdy jsou některé zlé a nikteré máme za vlastní sestru , však ale nikdy to není tak ružové. Však já jsem Zlata , moje sestřenice je Blanka. Ona je zákeřná ale nikdo to neprokpukl(zatím) však tajně v něco doufám, nikdy jsem ji neměla ráda ona se jen uhihnává věcdm které mne příjdou méňě vtipné.Což u toho když o ni povídám Blanka má jeden problém , to že jsi hraje na kamarádku a potom je zákeřná. To tedy nejde prokouknout! To je doopravdy moc těžké. Vždy si začně na něco hrát jak jsem hodná a že jsme konečně kamarádky, a nic potom na mě hodí jen to že jsem ji nák zranila nebo ublížila. Posmíví se mi kvuly jménu No a co že jsem Zlata ale je to hezké a pozlacené jsméno a ona? Je jen ubohá Blanka. To jsi říkám furt že jem skvélá a ne ubohá jako ona a to mě kolikrát povznese.Ji nikdy ona ví že jsem lepšía závidí a kdo by to řekl? Já ano. Však já sem na ni moc velkorisá i moje rodina , bereme ji na dovolenou, hraju si s ni a dáváme veliké dary. Ona? Ani nepohe svím dábelským malíčkem na tož jen náká drobnost. I ona mi bere věci.Ukradla mi jednou hřeben , gumičky, mýdlo(to je velmi duležité). Já si ale z toho nic nedělám. Velmi se o něco snažím ale ona se vždy spinkne se slovy :“ hmm , no a c o, ja za nic nemohu!“.Ožene se vždy tímhle slove a větičkou já ne , já za to nemohu. Tohle používá snad každý. Ale nejde jen tak vyhlásit válku , kdyby to šlo jen tak jistě. Musela bych býti připravená( to teda nejsem), ona ale jo! Nemužu jít jen za ni a říci :“ Jdu proti tobě do války, připravse“. To není žádná poznámka . Není to tak jednoduché jako jít do samoobsluhy a říct si o jednu bagetu, to já totiž zvládnu hravě a rychle.A kdo by to nedokázal?
Autor Andulka.H., 19.11.2009
Přečteno 320x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

mám podobnou sestřenici.. :-)

28.01.2010 13:21:00 | LVCIVS VINICIVS TORQVATVS

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí