Za bodem bez návratu

Za bodem bez návratu

Anotace: doufám, že jste ještě nezapomněli =)

Sbírka: Za bodem bez návratu

Andreas suverénně vešel dovnitř a zamířil do kuchyně; Haydée zůstala nerozhodně stát u schodiště.
,,Doufám, že nemáš nic proti ovocnýmu salátu?‘‘ objevil se s miskou přetaženou fólií. ,,Paní Petrusci mi ho donesla…‘‘
Haydée sice nevěděla, kdo zmiňovaná paní je, ale přikývla a pomohla mu odnést spolu se salátem ještě láhev Chianti a dvě skleničky na balkon. Andy láhev zručně otevřel, vytáhl vývrtku z korku a hodil jej přes zábradlí do moře. Pak si zaclonil oči dlaní a díval se, kam dopadne.
,,Hm, nic moc. Bývá to lepší.‘‘
Haydée se zazubila, Andreas jí nalil víno a sám pozvedl svoji sklenici. ,,Na co si připijeme?‘‘
Pokrčila rameny.
,,Musíš něco chtít,‘‘ zaškaredil se, ale hned čelo vyjasnil. ,,Na tebe, Haydée.‘‘
,,Dík,‘‘ usmála se a smočila ve víně rty. Andreas se s tím tak nežinýroval a soudě podle toho, že korek letěl do moře, jistě neměl v úmyslu zbytek vína schovávat.
,,Ber, nebo nezbude,‘‘ varoval dívku poté, co sundal z misky ochrannou fólii. ,,Miluju saláty.‘‘
,,Já ovoce,‘‘ zasmála se a nabodla na vidličku kousek manga. Chvíli jedli v absolutním tichu, rušeném pouze šuměním moře.
,,Něco mi povídej,‘‘ navrhl Andreas potom a dolil si víno.
Haydée znejistěla. ,,Co chceš vědět?‘‘
Nejprve se zhluboka napil a pak si všiml, že její sklenice je stále stejně plná. ,,Ty vůbec nepiješ,,‘‘ zamračil se.
,,Nemám ráda alkohol.‘‘
,,Chianti není alkohol,‘‘ ožil a oči mu jen zářily. ,,To je pochutina, doplněk, třešnička na dortu..‘‘
,,Aha,‘‘ přerušila ho. Andy vyčkával a Haydée dělala, že jeho pohled nevidí.
,,No tak,‘‘ nevydržel to a nahnul se přes stůl. Položil dívce dlaň na zátylek a přiložil jí sklenici ke rtům. Haydée se snažila, aby její výraz vypadal co nejvyčítavěji, ale nedařilo se jí to, za což z velké části mohla Andyho hřejivá dlaň.
,,No vidíš, ani to nebolelo,‘‘ usmál se Andy spokojeně, když si dívka s prskáním otírala pusu, té na tom však nic obdivuhodného nepřišlo. Naopak, celé hrdlo ji pálilo a v hrudi se jí rozléval podivně teplý pocit.
Andreas se stáhl zpátky a vylovil z mísy poslední kus jahody. ,,Tady máš, na zajedení,‘‘ a vložil jí ho mezi rty. Haydée ji poslušně spolkla a Andreas se spokojeně opřel do své židle.
,,Lesknou se ti oči.‘‘
,,Vážně?‘‘
Haydée přikývla.
,,Jako upírovi?‘‘
Krátce se zasmála. ,,Třeba.‘‘

Seděli spolu na balkóně a povídali si dlouho do noci. Rozehřátá vínem, které pak do sebe lila jako vodu, Haydée necítila chlad, ba naopak. Až silná únava a štěkání psa, který nejspíše reagoval na jejich bujarý smích, je zahnalo dovnitř.
,,Ukaž, já to umyju,‘‘ nabídla se Haydée ochotně k pomoci zlikvidovat špinavé nádobí, Andreas jí je však nedal.
,,Nenecháme myčku zahálet,‘‘ zamrkal na ni a naskládal misku a dvě sklenky dovnitř.
,,A co s tím?‘‘ pozvedla Haydée prázdnou láhev od vína. Andy se podrbal ve vlasech. ,,Tuhle tak někam vystavit… vydařený víno to bylo. Chutnalo ti aspoň trochu?‘‘
,,Jasně,‘‘ usmála se a říct nepravdu jí nedalo žádnou práci, protože ač jí chutnalo nebo ne, srdnatě se později pokoušela s Andym držet krok.
Zaujat výrazem jejích očí, Andy láhev položil. ,,Prve jsi říkala, že mi svítí oči.‘‘
,,Svítily.‘‘
,,Teď tobě,‘‘ něžně vzal její tvář do dlaní. ,,Jako tisíce malých hvězdiček…‘‘
A pak ji políbil. Nejdříve se jí jen lehce dotkl rty a když se dívka nebránila, prudce ji přitiskl ke kuchyňské lince a začal se jazykem dobývat do jejích úst. Haydée překvapeně vytřeštila oči, ale míra alkoholu v její hlavě natolik utlumila její smysly, že okamžitě zapomněla na cokoliv jiného. Aniž by se od Andreasova rozpáleného těla oddálila jen na okamžik, objala jej kolem krku a nechala se vysadit nahoru.
Třísk!
Láhev od vína neměla takové pochopení a skončila na zemi ve střepech. Ani jeden z nich tomu však nevěnoval pozornost A Haydée cítila, ne- věděla, že právě po tomhle toužila celou tu dobu, kdy byla bez Andyho, po jeho vůni, dotecích a polibcích a už nevnímala, že příliš chtivé Andyho prsty jí dělají šrámy na nedotčené kůži po tričkem. Vzpamatovala se, až když jí zajel prsty pod okraj šortek.
,,Nech toho, Andy,‘‘ zamumlala
Freeman poslušně, i když neochotně stáhl ruce zpět. ,,Co ti vadí?‘‘
,,Tvoje prsty, tam, kde nemají být,‘ řekla tiše a mrzel ji Andreasův spěch.
,,Kotě, jsi v pohodě?‘‘ nadzdvihl obočí. ,,Chodit po pláži za ruce můžem jindy.‘‘
A Haydée se najednou nelíbil. Jeho příliš lesknoucí se oči, chraptivý dech podbarvení alkoholem a jeho nesnesitelné sebevědomí, které z ní dělalo hloupou husu.
Seskočila z pultu dolů a chtěla kolem něj proklouznout, Andreas ji však nepustil. ,,Kam si myslíš, že jdeš?‘‘ vyjel na ni.
,,Spát?‘‘ nadhodila ledabyle, neurvalá ruka ji však vrátila zpátky. Zvedla polekané oči k Andymu; jeho milé chování za celý večer bylo to tam.
,,Ještě mi věnuj chvilku. Můžeš mi říct, proč jsi sem jela?‘‘
Proč se ptá? ,,Přece jsi mě pozval,‘‘ připomenula mu. ,,Chtěl jsi mi vrátit můj mobil.‘‘
Důrazně přikývl. ,,A?‘‘
,,Co a?‘‘ zeptala se zmateně.
,,A dál?‘‘
,,Já ti nerozumím.‘‘
Andreas začal být netrpělivý. ,,Ty sis myslela, že si prostě přijedeš a já ti dám ten krám? Stejně dobře jsem ti ho mohl poslat poštou, kdyby ti na něm až tak záleželo. Nebo mě. Proč kvůli němu letět patnáct set kilometrů?‘‘
,,Chtěla jsem tě vidět,‘‘ hlesla.
Přitáhl si její hlavu blíž k sobě. ,,To já taky, Tak to nekaž.‘‘
Haydée se z něj však zvedl žaludek a tak před jeho polibkem uhnula. Andy to rozhodně nečekal a praštil se čelem o polici na stěně.
,,Krucinál!‘‘ zaklel vztekle a pustil dívku.. ,,K čertu s tebou, Haydée! Pořád jsi jak ledová královna, vsadím boty na to, že jsi panna! Tak proč aspoň jednou nemůžeš být trochu spontánní?‘‘
Haydée na něho mlčky zírala. To, co řekl, se jí dotklo, bolelo ji jen samotné pomyšlení, že by si něco takového Andreas o ní myslel. Freeman se držel za čelo a zpod dlaně ji rozzlobeně pozoroval. Haydée si uvědomila, že takhle vůbec není hezký, že mu daleko víc sluší rozjasněný pohled a úsměv. Neudržela vlnu emocí a musela ho rychle políbit, až se málem srazili zuby. Překvapený Andreas ještě chvíli dělal uraženého a nechal dívku, ať se snaží, brzy však poznal, že je zcela v jeho moci. A když ji vzal do náruče, aby ji odnesl nahoru k sobě, položila mu ruce kolem krku a přitiskla se k němu ještě víc.
Autor Alex Foster, 19.11.2009
Přečteno 549x
Tipy 21
Poslední tipující: Ulri, *whatsoever*, Kes, jjaannee, Adéla Jamie Gontier, Bíša, Lenullinka, kourek, Lavinie, deep inside, ...
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jinak nešlo, valí se to na mě ze všech stran :-/ ale slibuju, že teď už to nebude měsíc =)

20.11.2009 21:26:00 | Alex Foster

Nezapomněli... ale jestli nás zase necháš čekat táááák dlouho...! =o)

20.11.2009 20:00:00 | *whatsoever*

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí