Nový svět 10.díl

Nový svět 10.díl

Anotace: pokračování;)

No to snad není možné!!Asi mám zatmění před očima, ale když přicházím ke sprchám uvidím ho. Ano Filipa, ležérně se opírajícího o dveře, čímž mi znepřístupňuje cestu dovnitř.
,,Dovolíš?"řeknu jen sarkasticky a pokusím se projít. Překvapivě mi uhne z cesty, ale nic neříká. Projdu a cítím kroky za sebou. Chodbou jdu až ke dvěřím s cedulkou SPRCHY a otočím se k němu. Málem do mě vrazí. Snad si nemyslel, že semnou půjde dál.
,,Co po mě zase chceš?"zeptám se vražedně, protože ještě teď před sebou vidím líbající se pár složený z Filipa a Leničky.
,,Umýt ti záda ne?" snaží se o vtip, který mně ale moc směšný nepřijde.
,,Já se tě o nic neprosila to Lenka, asi to máš v hlavě popletené" vyjedu po něm, protože téhle hry už mám po krk. Asi jsem do něj zamilovaná i naštvaná zároveň.
Na mou otázku jen reaguje povytáhlým obočím. Opět tedy přejdu k otázce: ,,Tak vážně Filipe, co chceš?"
,,Co to jé za kluka?"vychrlí rychle ze sebe a já na něj jen překvapeně hledím.
,,Proč tě to zajímá?"zeptám se ho rovnou.
,,A proč ty mi tohle všechno děláš Jano? Copak ty nevidíš..že ..no že k tobě něco cítím?"
Jestliže jsem předtím byla překvapená, tak teď na něj zírám jak na mimozemšťana. Hlavou se mi víří milion otázek.
,,Cco ccože?"vykoktám ze sebe jen tuhle trapnou otázku.
,,Jo je to tak a ty se tu teď taháš stímhle. Ty sním chodíš Jani?" zdvihne ke mě hlavu a svůj pohled zaryje do mých očí. Jeho pohled je spalující. Nevydržím to a uhnu očima. Mám lhát? Nemám lhát?
,,Ne nechodím, je to jen přítel"řeknu potichoučku, protože cítím že nahlas bych to neřekla a znovu se na něj podívám. Jeho výraz najednou zjemní a maličko se pousměje. Já jeho chování prostě nechápu. Když ke mě něco cítí, tak proč je dál s Lenkou? Proč se sní před chvílí líbal? Asi vytuší proud mých myšlenek a jen řekne: ,,S Lenkou se teď nemůžu rozejít, ale necítím k ní to, co k tobě, jenže stebou být taky nemůžu.
Už už chci říct proč se mnou nemůžeš být, když v chodbě uslyšíme kroky. Filip svážní a rychle skočí do jednoho ze sprchových koutů a skrčí se,aby ode dveří nebyl vidět. V tom už někdo pootevírá dveře a na prahu stojí Lenka. Její výraz se podobá se divoké šelmě, chránící své mláďata.
,,Tak kde je?"ozve se.
,,Kdo jako?" dělám že vůbec nevím o kom je řeč.
,,Už jednou jsem tě varovala ty malá ještěrko, semnou si nic nezačínej jasné? Filip je můj. Tobě to nestačí říct jednou, že od něj máš dát ruce pryč?
,,Nic sním nemám chápeš? Chováš se jak blázen, dej se dohromady!"křiknu na ní a dál si připravuju hygienické potřeby.
,,Ty ..." a to už se napřahuje a já schytám pěknou facku přímo na levou část obličeje. S leknutím se celá pohnu a začnu si třít rudý obličej.
,,CO děláš ty krávo"vyjedu po ní.
To už za sebou slyším šramot a ze sprchy vyleze i Filip s nepřístupným pohledem, který směřuje na Lenku...
Autor Enis, 02.12.2009
Přečteno 495x
Tipy 8
Poslední tipující: Lavinie, Coriwen, Lenullinka, kourek
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jéj toho jsem si fakt všimla až teď..xDfakt se to plete..příště si dám větší pozor..díky za upozornění;)

04.12.2009 18:40:00 | Enis

Nějak se ti ty jména občas pletou, všimla jsem si toho už dřív...

03.12.2009 10:50:00 | Darwin

Čekám,jak se to vyvine:-) Jen taková malá technická: Ten závěr,kde se tam vzal Marek?Neměl by tam spíš být Filip?

02.12.2009 21:09:00 | Kohai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí