Darling 15

Darling 15

Anotace: pokračování...omlouvám se za delší pauzu slibuju že se polepším.

Bloncka mi prášek dá. V tu ránu kopíruju její chovaní a střih. Nic. Čekám dobrou čtvrt hodinu a pořád nic. Club se plní spoustou chlapů a já cítím že dneska přijde můj čas. Pokud vím tak v praze bylo nějaké důležité utkání a tak se to tu teďka schází. Většinou jsou to takový fotrové kolem čtyřicítky a někdy i vejš. Tak sakra co je? ptám se sama sebe a prášek nezabírá. Skočím ještě na bar a blondýnku poprosím o panáka vodky.
,,Tohle nedělej." Podívá se na mě odměřeným pohledem.
,,Proč?" Kopnu panáka do sebe.
,,Alkohol na to ne." Kysele se zašklebí a pak se rázem její obličej změní na obličej starostlivé matky.
,,Pane jo slečinko." Okomentuje jeden čtyřicátník mé obratné zacházení s panákem vodky. Potom ke mě přistoupí a ležérně se opře o bar. V jeho věku to působí dost nablble.
,,Chcete zatančit?" Optám se vyzývavě protože vím že ten bude solit. Postupně při téhle práci získávám i výrazy dosud nepoužité. On jen přikývne a pohodí hlavou jak největší švihák. Ikdyž na čele už má slušnou mřížku z vrásek a z vlasů už taky moc nezbývá. Po chvilce se vyhoupnu na podiu a roztancovávám se. Výměna tančnic vždycky vzbudí o trochu větší pozornost u publika. Při tanci jedním okem sleduji kdo by stál za to. Jenže zase to dneska nevypadá na nikoho. Asi jsem moc vybíravá dojde mi když sjíždím po tyči dolů. Potom se o ni jednou rukou zapřu a nohu vyšvihnu vysoko. Získá si to menší potlesk a nejvíc samozřejmně tleská čtyřicátník od baru.
Prášk už funguje. Cítím se jako znovuzrozená. Potom přijde i šéf. Znervozním ale on se mile usměje. Aby taky ne když je tu tak pětkrát větší návštěvnost než jindy. Potom přijde i partička třicátníků a mezi nimi i můj favorit. Klasický můj tip. Tmave vlasy tmavé oči masité rty a postava při nejmenším ucházející. Při každé otočce ho pozoruji. Tak tady dneska dostanu penízky mnu si v duchu ruce. Hned si za ně koupím další zazrak od bloncky napadne mě. Tohle přece není droga. Je to jen podpůrný. Droga by mě huntovala a tohle dělá přesný opak. Tak Terezko teď už jen čekáš až tě přijde vystřídat kolegiňka a jde se na věc. Opakovala jsem si a v duchu jsem se smála jako šílená. Bylo mi nádherně. Všechno se kolem mě komíhalo jako překrásný ohníček a pro mě to byl užasný večer. Najednou jsem byla zase žádoucí.
Autor mexx, 24.01.2010
Přečteno 414x
Tipy 9
Poslední tipující: Sýkorka07, Alex Foster, Lavinie, Lenullinka, Aaadina
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí