Chci tě - 5. kapitola - Nevinný oběd

Chci tě - 5. kapitola - Nevinný oběd

Anotace: Vicky se připravuje na oběd se svou životní láskou a Chloe se bude muset bít o první místo...

Victoria byla před schůzkou s Antoniem docela nervózní. Pětkrát se převlékla, protože si nebyla jistá, jaké oblečení bude vhodné. Má si vzít něco obyčejného? Nebo vyzývavého? Nebo snad elegantního? Nakonec si vzala černé kalhoty, lodičky a bílou košili s vestičkou. Ani s make-upem si nebyla jistá. Vypadá lépe lehce nalíčená, nebo se má namalovat výrazněji? A co, proboha, udělat s vlasy? V culíku je přece nosí skoro pořád, chce to změnu ale jakou? Nakonec se rozhodla pro nejlepší řešení – zavolat Nině.
„Ahoj,“ spustila celá nervózní, „mám obrovský problém.“
„Ahoj, Vicky,“ začala nenadšeně Nina, protože měla spoustu práce se psaním svého článku, „copak se děje?“
„Vypadám hrozně, to se děje. Nevím co s vlasama, co s obličejem a už si nejsem jistá ani tím oblečením! Přijeď, prosím tě.“ Její hlas zněl opravdu naléhavě, ale Nině už moc času na dokončení svého článku také nezbývalo. Pořád se jí něco nezdálo a závisela na tom její kariéra.
„Vicky, mám spoustu práce,“ začala se omlouvat.
„To chápu, ale tvoje kamarádka je v nouzi! Podívej, chci vypadat skvěle, chci ho překvapit tím, jak budu vypadat. Ty jediná mi můžeš pomoct. Nino, třeba na tom závisí můj vztah!“
Ano, pokud se vám zdá, že Vicky trochu přehání, máte pravdu. Ale na druhou stranu to byl pro ni opravdu důležitý oběd s opravdu důležitým mužem. A Vicky moc dobře věděla, že Nina kamarádce v nouzi vždy pomůže. Ani ne za půl hodiny byla u ní. Moc času jim nezbývalo, měly tři čtvrtě hodiny, ale Nina byla odborník. Místo bílé košile zvolila fialový svetřík, ofinu sepnula Vicky sponkou dozadu a oči nalíčila stíny v barvě svetru. Když se na sebe Vicky podívala do zrcadla, byla vcelku spokojená. Vypadal jinak než obvykle, což chtěla.
„Sluší ti to,“ pochválila ji Nina, i když to byla hlavně její zásluha, „Antonio bude koukat! Vsadím se, že tenhle oběd skončí společnou nocí u tebe.“
„Ale ne, jde přece jenom o přátelský oběd,“ ohradila se Vicky, ale musela se při té představě pousmát. Ne, že by se jí ten nápad nezamlouval, nebo ji nenapadnul už dřív. Nechtěla ale předbíhat.
„No, budu držet palce. A pak zavolej,“ rozloučila se Nina. Vicky se ještě jednou pro jistotu navoněla, přelakovala vlasy a vyšla vstříc nevinnému obědu.
Chloe mezitím řešila jiný, velmi závažný problém. Vedoucí sportovního centra, ve kterém pracovala, paní Mary Richardson podala výpověď a šla za lepší prací. Mary měli všichni rádi, byla milá a měla své zaměstnance ráda. Kdo nedělal problémy, mohl být v klidu. Vždy sehnala nové stroje, když byla potřeba. Starala se i o reklamní kampaň a tak mělo jejich centrum vždy spousty klientů. Teď místo ní nastoupila Emily Burton. Je to typ ženy, kterou ostatní ženy nemají v lásce. Má dlouhé nohy a dlouhé blonďaté vlasy. Zásadně nosí hluboké výstřihy, aby ukázala své přednosti a krátké rukávy, ve kterých vynikají její dokonale vypracované ruce. Kdyby mohla, nejraději by pořád chodila v plavkách, natolik jí připadala její postava dokonalá. Chloe z ní bylo doslova špatně. Kromě Emily totiž v ten samý den nastoupil do jejich sportovního centra i masér Joshua. Joshua byl zase typ muže, který každou ženu ohromí. Sympatický snědý mladík s vypracovanými svaly a zářícím úsměvem, který nezapomene pochválit účes či novou kabelku. Ano, natolik je všímavý. A už od začátku bylo jasné, že Emily po Joshuovi skočí, jen co vejde do dveří její kanceláře. Na to samé se ale chystala i Chloe.
Autor Lauren, 10.02.2010
Přečteno 373x
Tipy 4
Poslední tipující: Aaadina, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí