Romantická duše, den třetí

Romantická duše, den třetí

Anotace: Omluvte veškeré chyby...

Dnešní den začal pozitivně, ráno jsem nezaspal, cž je u mě zázrak, takže sjem nemusel pospíchat na autobus. Když jsem seděl v autobuse a díval se z okna, díval jsem se na domy a říkal jsem si, ve kterém odmě bych hctěl tak bydlet, zatím třeba i sám. Nejsem moc náročný, chci velký rodinný dům s velkou zahradou, s bazénem a se psem (buď Zlatý retrívr nebo Huski). Při příchodu do školy mě zasáhla hned první dobrá zpráva, odpadá mi poslední hodina. Taky že v tu hodinu se dělo to nejhezčí v tomto týdnu. S mou tajnou láskou a dobrou kamarádkou zároveň jsme si vyšli do města na zmrzlinu a sedli jsem si v parku na lavičku. Bavili jsme se o všem možným, smáli jsme se, dívali jsme si do očí a potom, když jsme se vraceli do školy jsme si neustále šahali na zadky. Když na ní u školy čekla její kluk a můj kamarád, překvapivě jsem se necítil až tak špatně. "Možná se mi konečně daří na ní postupně zapomenout jako na dívku mého života," řekl jsem si. Když jsem přišel domů, pořád jsem měl tak dobrou náladu, po dlouhé době jsem se cítil tak dobře, tak uvolněně. Všehcno bylo fajn dokud jsem nezačal třídit fotky z prázdnin. Byly tam fotky z jedné akce, kdy jsem se s tou mou tajnou láskou fotili, byli to tak nádherné fotky, že mě to opět dojalo. Vždyť nám by to tak slušelo. Teď, když to tady píšu, už na to nemyslím. Těším se na sobotu, dky budu na akci s jinýma lidma, budou tam jiné holky, třeba tam bude nějaká, která mi padne do oka a když s ní hodím řeč, tak zjitím, žeje úžasná a že možná ona je ta láska, kterou hledám....
Autor Franky92, 24.03.2010
Přečteno 264x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí