Promyšlená záměna partnerů

Promyšlená záměna partnerů

Anotace: Kdo by byl schopný vydržet s takovým bezcharakterním hypochondrem ?

Pustila trochu víc nahlas hudbu,která jen tak do místnosti hrála bezmála hodinu a ladnou chůzí odkráčela zpět do vany,která byla místnou součástí jejího šlechtění.Vzala do ruky tubu s mandlovým olejíčkem a polévala se nepřítomně od hlavy k patě s nepřítomným pohledem skrze zavčená víčka.Vnímala jen tóny loudící po éteru a hlavou jí výřily myšlenky na přítomnou noc,která rozhodně nezůstane čistá.Každým pohybem své ruky hýčkala svou kůži,která byla beztak jemná jako samet a pomaloučku se celá ponářela do odpařující se horké vody,která měla smít poslední zbytky zkrášlujícím a zjemňujících protředků pro její dokonalé křivky.Jednu nohu po druhé položila na froté kobereček před vanou a klem sebe omotala osušku,vlasy neuspořádaně spustila po ramenech a vyšla ven z koupelny,přímo k velkému francouzkému oknu,ze kterého bylo vidět na terasu,a ještě líp na něj na terase,jak na ní už netrpělivě čekal s martini v ruce a novinami v druhé.Kradmo po něj pohlédla a ustoupila od okna chtíc aby si jí nevšiml.Došla o kus dál k oknu,ze kterého měla výhled na hlavní příjezdovou cestu a chvíli tak nečině stála a hleděla ven z okna plna tužeb a chtíče po něčem nespoutaném.U pultu si všimla lahvinky a sklenky a tak si rozhodla že si na dnešní večer připije se sebou a svou představivostí....
Autor Camillee, 12.04.2010
Přečteno 471x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí