Minuta Ticha

Minuta Ticha

Anotace: Je to začátek mé knihy o Marianě, která se neštastně zamilovala do kluka z internetu.

Vzbudí mě budík. Zase do školy. Dneska se mi obzvlášť nechce budeme mít zápas s kluky ve vybíjené. Ty mě zase setřou. Se vztekem sáhnu po mobilu a vypnu mučivé zvonění. Teprve pondělí !! Vstanu a zalezu si do koupelny. Umyji se a obleču. Sejdu po schodech do jídelny kde už je můj praštěný bratr. Nenechá mě chvíli na pokoji a v jednom kuse mě popichuje.
,, no nazdar. Kde se flákáš! “ to je pozdrav….
,, taky ti přeju dobré ráno “ sednu si ke stolu a pustím se do snídaně. Přemýšlím jak se dnešnímu zápasu vyhnout. Že bych se hodila marod? Už vidím učitelův výraz. Můžu se vymluvit na bolavou nohu, bolení hlavy. Stejně by řek že se vymlouvám. Popadnu batoh a jdu vedle svého “super”bratra na autobus. Oba chodíme na gympl. Podle rodičů si pak lehčeji najdeme zaměstnání a můžeme se navzájem podporovat. Jdeme ze zastávky asi dvě ulice. Ve třídě na mě čeká moje super kamarádka Míša.
,, Čus” pozdravím jí otráveně
,, ahoj, jsi nějaká přešlá mrazem “
,, dneska je ten zápas “ řeknu sklesle
,, no a? jim to nandáme!”
,, hrajeme s kluky, to je na nic”
,, sim tě. Aspoň budou pořádný perdy “
,, už se nemůžu dočkat” přijde učitelka. První hodinu máme biologii. Nejhorší předmět co může být. Jestli mě něco jiného nebaví, tak biologii bych vymazala ze slovníku slov a dala její vyslovení za trestné. V jednu hodinu začíná zápas. V šatně si Míša neodpustí jízlivé poznámky na kluky.
,,vždyť jsi říkala, že se ti líbí!“ řekne mi do tváře, když probíráme účastníky téhle šaškárny.
,, to jsem neřekla. Dominik je frajer “
,, Frajer být může ale líbit se ti může taky. Nevím co se hned čertíš“ popadnu svoje věci a odejdu do tělocvičny.Kluci přijdou ve skupince a očividně je něco náramně pobavilo. Držím se stranou. S těmihle kluky není radno si zahrávat. Jsou to frajírci školy. Ty co se s nimi začnou bavit hned odpálkují, nebo mu dost drsně dají najevo že na ně nemá. Neznám holku která by nebyla alespoň do jednoho z nich zamilovaná a já nejsem vyjímka. To bude zase trapas.
,, tak , jdeme na to “ zapíská učitel a my se rozestoupíme .
,, rozdělím vás do skupin po osmi, v každém družstvu budou čtyři kluci a čtyři dívky” tak to jsem vážně nadšená ještě víc. Jsem ve družstvu s Klárou, Janou, Stáňou, Jakubem, Honzou, Alešem a Dominikem. Aleš je kapitán my jdeme do předu před druhé družstvo. Dostanou míč. Dominik ho zachytí a nahraje si s Honzou. Vybije Míšu. Skoro celou dobu tam jenom stojím, jelikož míč k nám nepustí. Míč letí přímo na mě chci ho chytit ale Dominik do mě vrazí a míč mi vyfoukne. Spadnu na zem jak zralá hruška.
,, sorry” zabručí a hází dál. Idiot. Zápas sice vyhrajeme, ale já mám po náladě.
,, Mariano!” ozve se za mnou . Otočím se. Míša.
,, kam jsi tak zmizela?”
,, mám po náladě, jdu domů”
,, už ? Tak jak chceš. V 5 tě vyzvednu jo?!”
,, já dneska nikam nejdu, vážně je mi pod psa” řeknu sklesle a snažím se udělat otrávený obličej, aby jí to co nejvíce odradilo.
,, to je kvůli tomu zápasu?”
,, no, taky. Já musím, jede mi bus. Čau “ a odkráčím na zastávku. Nemůžu se dočkat až zasednu k počítači. LOVE.X to je důvod. Moje internetová láska. V autobuse skoro usnu, jede nás jen 5 a to je na pondělí dost málo. Doma odhodím tašku a zasednu k počítači. Zapnu ho a netrpělivě čekám na tabulku s icq. U přezdívky LOVE.X je zelená kytička. Dřív než na ní stačím kliknout přijde mi od něj zpráva.
LOVE.X: ,, ahoj princezno” usměju se a odpovím
RUSALKA:,, ahoj snílku, :D jak se máš? “
LOVE.X:,, špatně, kdy mi konečně pošleš fotku?” úsměv mi opadne. Každý den se ptá.
RUSALKA:,, to nejde, byl by jsi zklamaný”
LOVE.X:,, přežiju všechno J “
RUSALKA:,, až ty mi řekneš jméno :P “
LOVE.X:,, oj.. Dostala jsi mě…”
RUSALKA: ,,to byl účel J”
LOVE.X: ,, tak mi řekni ty, jak se jmenuješ, dolujeme to od sebe už přes měsíc L”
RUSALKA: ,, Rusalka.. J”
LOVE.X: ,, aha, a já čínskej bůh srandy… J ne, prosím řekni mi ho”
RUSALKA: ,, ne, ale řeknu ti začáteční, platí?”
LOVE.X: ,, jo “
RUSALKA: ,,M”
LOVE.X : tak to může být hodně možností… Monika, Michaela, Marcela… trefil jsem se?”
RUSALKA: ,, ne.. J”
LOVE.X: L
RUSALKA: ,,tak přemýšlej, a jak jsi se měl dneska? “
LOVE.X: ,, tak nějak normálně, ale už mě nebaví si hrát na frajera”
RUSALKA: ,, Tak proč si hraješ? “
LOVE.X: ,, proč? Abych odradil lidi.. To nemůžeš pochopit princezno.. L”
RUSALKA: ,, zkus to “
LOVE.X : ,, jsem za školního týpka co mají kluci za vzor, a to se nechci vytahovat, prostě to tak je. Nemůžu odkrýt jaký jsem, hodně lidí by se zklamalo, a neměl bych pokoj “
RUSALKA: ,, od holek?”
LOVEX: ,, to už tak nemám… ale jo, asi taky.. Ale jsem za kinga, a to je zvláštní pocit”
RUSALKA: ,, takže jsi frajírek… L”
LOVE.X. : ,,NE!! To ne.. Snad.. Jenom se musím přetvařovat… “
RUSALKA: ,, zkus se jeden den chovat normálně.. Uvidíš jak budou ostatní reagovat, možná se pleteš a bude to lepší než myslíš”
LOVE.X : ,, to nejde… říkala jsi že jsi z Plzně? “
RUSALKA: ,, jo “
LOVE.X : ,, kam chodíš do školy? “
RUSALKA: ,, na gympl, Masarykův “
LOVE.X : ,, CO!!! No tak to je hustý “
RUSALKA: ,, proč?”
LOVE.X: ,, jsme na to stejně “
RUSALKA: ,, cože? To znamená že by jsme se měli znát?”
LOVE.X : ,, Jo…. Tobě je 16.. Tak to.. MOMENT!!!! Nehrála jsi dneska vybíjenou ? “ co ted??
RUSALKA : ,, ne, ty jo?”
LOVE.X : ,, ne… tak to je škoda.. Ale já si tě najdu”
RUSALKA : ,, radši ne.. Budeš zklamaný… to za to nestojí “
LOVE.X : ,, ale no tak.. Dáme si sraz jo?”
RUSALKA : ,, nezaručuju že přijdu “
LOVE.X : ,, budu tam… o polední pauze u skříněk. Budu u zadních modrých “
RUSALKA: ,, já… no… asi nepřijdu “
LOVE. X. : ,, proč? “
RUSALKA: ,, budeš jeden ze školních týpků který v lásce nemám a bude to v háji.. Nebo se ve skutečnosti rádi nemáme….. Nechci tohle internetový přátelství riskovat”
LOVE.X : ,, řekni mi tvoje křestní , prosím “
RUSALKA : ,, ne… “ odešlu to a rychle se odhlásím. Co jsem to zase provedla!! Popadnu učebnice a začnu se šrotit… tak tenhle den se zase povedl..
Ráno se vzbudím před budíkem. Vstanu a zaberu koupelnu dřív než se tam nahrne brácha. Kdo to jenom může být?
Na zastávce je nějak moc lidí. Bráchovo kamarádi tak samozřejmě nechybí. Držím se co nejdál.
,, Mariko?” poznám bráchův hlas. Otočím se.
,, Poť k nám “
,, proč?”
,, uvidíš” s odporem jdu.
,, tak co je?” prohlídnu si kluky. Ty ze mě nespustí oči.
,,co budeš dělat dneska odpoledne? “
,, cože?” zeptám se
,, Tomáši ty jsi dneska nějak moc vlezlej, ne? “ řekne mu Dominik
,, tak co budeš dělat?”
,, učit se. stačí?” odseknu
,, jestli budeš takhle protivná tak se bez modřin neobejdeš”
,, to je mi novinka” kluci se lámou smíchy
,, radši stichni, mohla by jsi to schytat hned “
,, jdi do háje “ řeknu a nastoupím do autobusu. Sednu si co nejdál od nich, ale ty jejich řeči nepřeslechnu.
,, asi jí schází kluk… no jo.. Chudinka nadržená.. “ Tomu se všichni samozřejmě zasmějí. Už to zase začíná.. Ve škole nemyslím na nic jiného než je polední pauza. Ale stejně tam nejdu. Doma s váháním zapnu počítač. Je online.
LOVE.X: ,,ahoj, nepřišla jsi.. L”
RUSALKA: ,, ne, promiň.”
LOVE.X : ,, a jak jsi se dneska měla?”
RUSALKA : ,, blbě, nejdřív mě ráno před svými kamarády ztrapnil brácha, pak jsem věděla že okolo mě možná chodíš.. No byl to perný den. Co ty?”
LOVE.X : ,, hledal jsem tě. Takže taky nic moc. A jak tě brácha ztrapnil?”
RUSALKA: ,, asi jí schází kluk… no jo.. Chudinka nadržená : tak tohle prohlásil před svojí partou “
LOVE.X : ,, aha no jo, s tím nic nenaděláš. Ale není to tak hrozný. J”
RUSALKA:,, no..to asi ne no.. “
LOVE.X :,, už jsi měla kluka? “
RUSALKA: ,, proč se ptáš? “
LOVE.X: ,, třeba vím kdo jsi, nebo to tuším a chtěl bych s tebou chodit..”
RUSALKA: ,, ty víš kdo jsem?”
LOVE.X : ,, Mariano?” zatrne ve mně. Ví kdo jsem !!!! ¨
RUSALKA: ,, no? “
LOVE.X : ,, takže to jsi ty????!”
RUSALKA: ,, L”
LOVE.X : ,, proč ten smutný smajl? Jsi hezká, milá… ale lžeš ! J “
RUSALKA: ,, v čem jsem lhala?”
LOVE.X : ,, hrála jsi vybíjenou”
RUSALKA: ,, jo.. Tohle.. No,hrála.. Tak kdo jsi ty?”
LOVE.X :,, neřeknu. Ale řeknu ti že jsem jeden ze sedmi co s tebou stojí každý ráno na zastávce “
RUSALKA : ,, ale ne.. L “
LOVE.X : ,, co pa? Zklamaná?”
RUSALKA: ,, ne, jenom překvapená. Celou dobu jsme se měli před nosem. No, tak to jsi si dnešní rozhovor s Tomášem vyslechl, co? “
LOVE.X : ,, jo.. J “
RUSALKA: ,, tak fajn. Je tu na výběr : Aleš, Honza, Dominik, Lukáš, Filip, Krištof a Marek … který ty budeš? “
LOVE.X : ,, jeden z nich jo.. Koho by jsi ráda ? “
RUSALKA: ,, to ti nemůžu říct… kdybych tě neřekla tak by jsi byl naštvaný “
LOVEX : ,, ale nebyl, řekni to “
RUSALKA : ,, ne, ale zítra si na tebe počíhám… nevím jak bych řekla tohle třeba Dominikovi”
LOVE.X : ,, proč zrovna jemu ne?”
RUSALKA: ,, nejnafoukanější”
LOVE.X : ,, není takový doopravdy “
RUSALKA : ,, nejsi to tak náhodou ty? “
LOVE.X :,, měla by jsi být připravená na všechno J “
RUSALKA: ,, ale ne.. Tak to bude zase ráno L”
Tomáš mě popohání jak jen může. Na zastávce je rušno. Přijdeme ke skupince kluků. Každého si prohlídnu a pozoruji jeho reakce. Nic ale nevypátrám. Odpoledne se na počítač přímo vrhnu. Už je online.
LOVE.X : ,, ahoj princezno”
RUSALKA: ,, no nazdar “
LOVE.X : ,, co jsem ti provedl? Na zastávce byl klid. Ale ten tvůj pohled, tak ten jen tak nezapomenu J”
RUSALKA: ,, kdo jsi?”
LOVE.X : ,, love.x …. to ti musí stačit “
RUSALKA: ,, aspoň nějak naznač “
LOVE.X : ,, už jsem ti napověděl až až. Už víš i jméno, tak co víc chceš? Konkrétní ti neřeknu”
RUSALKA: ,, hm.. A co takhle dohodu”
LOVE.X : ,, ? “
RUSALKA : ,, řekneš mi který jsi a jestli jsi to myslel vážně co jsme si předtím psali, tak s tebou budu chodit. Jelikož vím že z těch kluků co s námi stojí na zastávce žádná příšera není - naopak “
LOVE.X : ,, ooo tak to děkuji za vyznání. Bral bych to všema deseti, ale musím říct - ne . Promiň . “
RUSALKA : ,, proč? “
LOVE.X : ,, asi by jsi mě nebrala. Znáš mě až moc, to by nebyla dobrá kombinace. Jsi moc hezká, ale nemůžu ti teď říct kdo jsem. Jindy princezno, jo? J”
RUSALKA : ,, tak fajn.. Asi s tebou nic nenadělám. L ale teď mi řekni pravdu, hrál jsi vybíjenou ? “
LOVE.X : ,, jo “
RUSALKA : ,, tak to můžu dva kluky vyřadit. Ale Dominika bohužel ne L “
LOVE.X : ,, hele princezno, trochu odvážná, ne ? Co když já jsem Dominik? To může urazit J “
RUSALKA : ,, takže jsi Dominik? “
LOVE. X : ,, to neříkám. A co ti na něm vadí? “
RUSALKA : ,, je nafoukaný, když jsme hráli vybíjenou tak mě srazil k zemi a řekl sorry, tak to je na mě vážně moc. A pár věcí jak se chová “
LOVE. X : ,, jo, tu srážku jsem vyděl. Bylo to sprostý. Ale nafoukaný není, to mi věř. J”
RUSALKA : ,, nezastáváš se ho nějak moc ? “
LOVE. X : ,, je to kamarád “
RUSALKA : ,, já jdu. Tak ahoj zítra na zastávce :* “
LOVE.X : ,, pusa? Čím jsem si to zasloužil? “
RUSALKA : ,, přijď si pro ní osobně a uvidíš “ asi 5 minut nepíše ..
RUSALKA : ,, jsi tam ještě? “
LOVE.X : ,, jo… tak fajn. Za 30 minut před kostelem. “
RUSALKA : ,, to myslíš vážně? “
LOVE.X : ,, smrtelně”
RUSALKA : ,, tak fajn,, budu tam “
LOVE.X : ,, já taky, na to se spolehni “
Odhlásím se . Tak a teď jsem hodně nervózní. Co když to bude Dominik? I když, ten by takhle pěkně nepsal. Rychle se vzpamatuju a utíkám se převléct. Lehce se namaluju a oznámím s nervózním hlasem mámě že jdu ven. Co to zase dělám! Dojdu ke kostelu, ale místo jednoho člověka tam je 5 kluků.
,, to má být vtip? “ řeknu jim a upoutám tím pozornost na sebe.
,, ahoj princezno” řekne Aleš.
,, princezno? “ takže je to on..
,, princezno” potvrdí ,, slíbila jsi polibek”
,, jo, ale Lovexovi” všichni se zasmějou ,, to jsem vám tak k smíchu? “
,, ne, promiň. Ale jak chceš zjistit který z nás to je? “ řekne Dominik.
,, nemáš lehčí otázku? “ ušklíbnu se
,, ne” kluci se pořád smějí
,, můžete se přestat smát?”
,, Mariano, přece nějak musíš zjistit, který z nás to je “ řekne mi Lukáš
,, a můžeš mi říct jak?”
,, to ne.. Musíš sama”
,, pokud vím, tak Lukáši ty jsi vybíjenou nehrál, takže tě můžu vyřadit”
,, správná odpověď, jen tak dál” usměje se. Ted mi zbývá Dominik, Aleš, Honza a Marek. Mají ruce složené na prsou a pozorují mě.
,, fajn. Můžu říct jenom jedno. Lovex je idiot. A mějte se” otočím se a jdu domů. Marek mě chytne za rameno.
,, ne, počkej.”
,, proč?”
,, já to nejsem” řekne mi
,, to mi ale stejně moc nepomůže”
,, Aleš, Honza nebo Dominik, to už je docela rozumný, ne? “
,, ty víš kdo to je?”
,, jo, ten dotyčný nás sem zavolal” vrátíme se k nim.
,, Ten polibek Mariano” řekne Honza
,, nevím komu”
,, kdo je ti nejsympatičtější?”
,, to nejde určit” zavrtím hlavou
,, tak ho dej všem”
,, na to zapomeň” zasměju se
,, tak si ho vezmeme sami” řekne Dominik
,, cože!” zděsím se
,, Slyšela jsi” potvrdí Aleš
,, ani na to nemyslete. Až se Love.x ukáže tak jemu jo, ale jinak ne “
No. Ani jeden není ošklivý, nebylo by to tak hrozný ..
,, jak chceš” řekne Aleš a přitáhne si mě. ,, poslední šance”
,, hned-mě-pust” zasyčím. Zasměje se a přitiskne svoje rty na mé. Jsem v šoku. Tohle jsem nečekala. Opřu se o něj vší silou a odstrčím ho.
,, ty jsi vážně naprostý idiot!” zanadávám
,, á princezna už prská” zasměje se.
,, tak bacha aby ti ještě nevyškrábala oči”
,, to je dobrý. To přenechám Dominikovi”
,, ať tě to ani nenapadne!”
,, pozdě” pustí mě, ale Dominik mě hned chytí.
,, pust mě!”
,, řekla jsi že když si přijde tak ho dostane. Kdybys si vybrala tak by jsi nemusela líbat všechny tři.” a udělá to samé co Aleš.
,, už jsi skončil? “ zeptám se
,, jo, ale ještě Honza” zanaříkám a už se nijak nebráním.
,, spokojený? “ zeptám se
,, jo, už víš kdo je Love.x ? “
,, ne, a je mi to fuk. Sbohem” a jdu domů. Tak tohle bylo hustý. Doma se bojím jít k počítači. Donutí mě to ho, ale zapnout. Na icq se přihlásím ale na zelenou kytičku nereaguju. Přihlásím se na Facebook a čtu si příspěvky.
LOVE.X : ,, ahoj princezno”
RUSALKA : ,, ty na mě nemluv”
LOVE.X : ,, proč? L “
RUSALKA : ,, ty se ještě ptáš!”
LOVE.X : ,, ale no tak. Ale ta pusa byla sladká”
RUSALKA : ,, jak pro koho”
LOVE.X : ,, tobě se to nelíbilo? “
RUSALKA : ,, ne”
LOVE.X : ,, proč?”
RUSALKA : ,, nevím kdo jsi”
LOVE.X : ,, no, můžu být Aleš, Dominik, nebo Honza. Koho chceš?”
RUSALKA : ,, dík, to mi pomohlo. A nechci ani jednoho. Kdybys byl takový jak mi píšeš tak mě od všech líbat nenecháš”
LOVE.X : ,, musím, když se nechci prozradit”
RUSALKA : ,, víš co? Trhni si. “
LOVE.X : ,, nezlob se na mě, promiň L”
RUSALKA : ,, to mi to nemůžeš říct? “
LOVE.X : ,, nejde to”
RUSALKA: ,, napověz mi, prosím”
LOVE.X : ,, nemáš mě v lásce “
RUSALKA : ,,vyloučili jsme Honzu. Tak Dominik, nebo Aleš “
LOVE.X : ,, víc ti neřeknu. Už víš moc”
RUSALKA : ,, myslím, ale vážně si jenom myslím že jsi Aleš”
LOVE.X : ,, proč?”
RUSALKA : ,, nevím, myslím si to “
LOVE.X : ,, tak na to ti nic neřeknu, prozradil bych se “
RUSALKA : ,, tak změníme téma ? “
LOVE.X : ,, jo, tak co ty a kluci. Už jsi nějakého měla ?”
RUSALKA : ,, proč? “
LOVE.X : ,,líbáš dost neobratně :P “
RUSALKA : ,, dík to jsem potřebovala vědět”
LOVE.X : ,, nemyslím to ve zlým, jen by jsem to chtěl vědět J”
RUSALKA : ,,ne neměla, stačí? A líbám neobratně, protože jsem to za prvý-nečekala, za druhý-ani od jednoho to nebylo zrovna příjemný a za třetí-když to člověk nechce tak tomu nebude pomáhat “
LOVE.X : ,,aha, ale ty jsi to navrhla sama”
RUSALKA : ,, a ty jsi toho využil “
LOVE.X : ,, no tak promiň no. Ale bylo to moc hezký”
RUSALKA : ,,kéž bych mohla říct to samý, ale kdybys mi řekl který z nich jsi, možná bych to řekla taky “
LOVE.X : ,,ty jsi hrozně mazaná, ale neřeknu”
RUSALKA: ,, tak si to nech :P, jdu, čau zítra na zastávce “ odhlásím se dřív než odepíše. Tak v 6 přijde Míša. Jelikož je dost zima jdeme do kavárny na kapučíno. Řeknu jí o Lovexovi úplně všechno a ona jenom žasne.
,, to nemyslíš vážně?” řekne zaskočeně
,, jo, bohužel jo” potvrdím a spálím si jazyk. ,, au, sakra vidíš co děláš” vynadám jí a obě dvě dostaneme neuvěřitelný výbuch smíchu.
,, to mi řekni co budeš dělat!”
,, a proč myslíš že jsem ti to řekla! Abys něco vymyslela!”
,, a-aha. No tak dej tomu volný průběh uvidíš kdo se z něj vyklube”
,, bude to Dominik a budu v háji” zaskuhrám
,, vždyť je hezkej, co by ti na něm vadilo?”
,, že je na každým mým kroku” zasyčím když se kouknu ke dveřím a vejde Aleš s Dominikem. Oba jak mě vidí se začnou smát. Míša se otočí směrem za mým pohledem.
,, oba jsou úžasný” vydechne
,, Michaelo vzpamatuj se! Ty dva mě před hodinou líbali!”
,, nehorázně ti závidím” řekne mi nešťastně. Koukám na ní, jak kdyby přiletěla z Marsu.
,, co je?”
,, ty nejsi normální”
,, proč? Oba jsou to největší borci na škole! Byla by jsi za hvězdu, kdybys s ním chodila!”
,, ale já nechci být za hvězdu ! Chápeš! Jenom chci zjistit který z nich je Love.x .. “ oba dva z nás nespustí oči a něco si šuškají.
,, tak to máš blbý, ale já být tebou tak jsem šťastná jak blecha. “
,, to pochybuju” zavrtím hlavou a podívám se na ně. Kdybych aspoň věděla co si říkají. Přijde k nám slečna co tady obsluhuje a podstrčí mi ubrousek,
AHOJ PRINCEZNO, JEŠTĚ SE ZLOBÍŠ? KÝVNI JESTLI ANO NEBO NE . LOVE.X
,, tak to je už prostě moc” řeknu a jejich pohledy mě přímo pálí.
,, co tam je?” zeptá se mě Míša a já jí ubrousek podstrčím. Začne se nehorázně smát.
,, tak co? Zlobíš se ještě?” směje se mi
,, jo a nehorázně “
,, tak na ně kývni”
,, nebudu na ně kývat. Půjdeš tam ty, když jsi tak usměvavá” zarazí se
,, já!”
,, jo , ty” vytáhnu propisku a odepíšu jim
JAK DLOUHO ZE MĚ JEŠTĚ HODLÁTE DĚLAT DEBILA ??
Dám jí ho a ona ho s neochotou odnese k jejím stolu. Hned se vrátí.
,, ty jsi vážně hrozná, cítila jsem se jak pako”
,, a jak myslíš že se cítím já?”
,, musíš na to přijít sama!” zakřičí přes celou kavárnu. Všichni se na nás podívají. Ušklíbnu se na ně a zaplatím. Odejdeme jak rakety, teda spíš já, Míša mě následuje. Internet doma nezapnu, radši si sednu k učebnicím.
Autor feuerfestmary, 02.06.2010
Přečteno 350x
Tipy 4
Poslední tipující: pamp_elka, ilona, Házté
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

líbí :) originální ;-)

20.06.2010 13:39:00 | misulevals

Děkuju moc, mám pokračování =o)

02.06.2010 18:28:00 | feuerfestmary

To je parádně napsáno!:)))Moc děkuji za pěkný příběh:)

02.06.2010 17:10:00 | ilona

tak jsem si hezky početla... :-) snad se dozvím, který to je :-)

02.06.2010 16:47:00 | Házté

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí