Společná pomsta 26

Společná pomsta 26

Anotace: Pokračujeme dál, i když vidím,že to moc lidí nečte. Přejmenovala sjem to, z Vyvoleného se stalo tohle. Snad se to líbí víc:)

„Chtěli jsme zrovna připravit snídani.“ Řekl celkem zbytečně Max, protože už držel v rukou kus chleba a nějaké ovoce. Zoe mu to vzala z ruky a pomohla mu snídani připravit. Alexa si jako princezna jen sedla a začala jíst. *Ta je pěkně drzá. Nepomůže, ale naprosto samozřejmě začne jíst, jako by jí všechno patřilo. Včetně Maxe.* Podívala se Zoe smutně na to, jak se Max nechává balit od tý potvory. Potom si jen Alexa vzala svojí deku a dala ji do sedlových brašen svého koně. S ničím jiným ale nepomohla. Zoe sbalila stan, zatímco Max zahlazoval oheň. Potom si nastrojila Viléma a vyšvihla se na něj. Max už seděl na Pegasovi a Alexa jako princezna seděla na svém koni.
Vydali se směrem, který ukazovala den před tím Alexa. Zoe byla ponořená do svých myšlenek, a probrala se až po chvíli, když Alexa slezla ze svého koně a prohlásila, že má asi něco s nohou.
„Ty nebo ten kůň?“ zeptala se Zoe trošku škodolibě. Alexa se na ní naštvaně podívala a pak odpověděla, že samozřejmě její kůň.
„To mám jít dál pěšky?“ zeptala se do éteru.
„Tak si vyskoč za mě, povedeme ho za otěže.“ Nabídl jí Max. *Co jí bude nabízet za chvíli?! Jestli si ho nechce vzít?!* Alexa se vyšvihla za Maxe a chytla se ho naprosto samozřejmě kolem pasu. Zoe klidnila své emoce a měla opravdu co dělat. Max vzal otěže Alexina koně a vyrazili dál. Zoe jela mlčky za nimi, jen občas střelila pohledem k Alexe. Ta se opřela hlavou o Maxova záda a vždycky se po Zoe škodolibě podívala. Pak Zoe něco napadlo. Dobře věděla, že Pegas nemá rád, když není první. Pobídla Viléma do cvalu a okamžitě Pegase předjeli. Ten si to nenechal líbit a rozběhl se za nimi. Tím pádem se musel rozběhnout i Alexin kůň. Zoe se po něm podívala- cválal naprosto bez problémů. Takže s nohou nic neměl. Zoe tedy Viléma zastavila.
„Koukej, tvůj kůň už je v pořádku.“ Řekla Alexe trošku vítězně.
„No, asi mu to proběhnutí udělalo dobře.“ Odpověděla Alexa rozpačitě. Pochopila, že Zoe její lest prokoukla. Max zastavil Pegase a pomohl Alexe dolu. Ta potom nasedla na svého koně a jeli dál. Jeden úsek vzali klusem, protože koně se nudili. K večeru Zoe uviděla malý lesík, u kterého se krásně třpytilo jezírko.
„Tam můžeme na noc zůstat.“ Navrhla a ukázala hlavou k lesíku.
„Dobrej nápad.“ Ocenil to Max a vydali se lehkým cvalem k místu přenocování.
Postavili tam stan a Zoe neušlo, že zase bude muset spát venku. Povzdechla si a šla pěšky k jezírku. Svlékla si šaty a vlezla do chladivé vody. Moc si přála, aby ze sebe dokázala udělat nějakou rybu, která by byla ušetřena takovýchto potíží s láskou. Nevnímala, jak dlouho ve vodě byla, ale zjistila, že už se setmělo. Vylezla tedy z vody a oblékla se.
Došla k místu tábořiště šla se potichu podívat ke stanu. Zjistila, že Alexa i Max už spí. *Jak mi to mohl udělat?!* spatřila, že Alexa spí úplně přitulená k Maxovi a ten už nemá ruce jako minulou noc, ale jednu má kolem jejího pasu a druhou u jejích prsou. U jejích nahých prsou. Alexa měla svlečené šaty do půli těla a sama měla ruce na Maxově pasu a hrudi.
Autor KikMa, 03.06.2010
Přečteno 252x
Tipy 4
Poslední tipující: kuklicka, Coriwen
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí