Smrt (3.) - ukázka

Smrt (3.) - ukázka

Anotace: Dnes večer nestíhám, takže malá ukázka :D sakra malá, ale zítra to tu máte celéééé. Ok, po delší době díl. I když jsou prázdniny než přijde inspirace a lenivost dá zabrat...

Tvrdé křeslo mě tlačilo po celém těle. Celá místnost mě dusila. Chladná a prostorná. Vzduchu dost. Četla jsem jednu z těch naučných knih o bylinkářství. Musela jsem uznat, že lord Bram má docela omezenou knihovnu.
Seděla jsem v ní už pár hodin. Byla mi zima, protože krb, který měl za úkol knihovnu vyhřát stejně stál až na úplném konci místnosti. Nehodlala jsem se tam přestěhovat.
Do místnosti vstoupila Jane.
"Madam? Smím vejít?" sklopila zrak na podlahu a její bezbarvý hlas jen podtrhoval její špatně vypadající vzhled.
"Jistě." odpověděla jsem stejně chladně a ani nevzhlédla od strany v knize.
"Váš kočí Vám připravil kočár. A lord Bram Vás zve na čaj, madam." odvětila skoro neuctivě služka. Zase jsem si z toho nic nedělala.
"Oznamte lordu Bramovi, že za chvíli jsem u něj, jen co se poupravím. Kočímu vzkažte ať počítá se zdržením asi okolo jedné hodiny. Večer odjíždím."
Včerejší euforie vyprchala a já se rázným krokem vydala vrátit šaty zemřelé nebožky.
Autor Štětice, 30.06.2010
Přečteno 252x
Tipy 3
Poslední tipující: jammes, Kes
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Škoda škoda, poněkud krátké ;)

01.07.2010 10:31:00 | Kes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí