Společná pomsta 33

Společná pomsta 33

Anotace: Tak pokračujeme dál a teď už se s plnou parádou dostavila tvůrčí krize... Raďte, protože jinak upadne Max v zapomnění.

Vydali se po cestě, která vedla k dalšímu městu a Max uvažoval o tom, co mu Zoe řekla o očarování.
„Zoe, jak mohla Alexa umět to kouzlo?“ zeptal se nakonec a doufal, že jí nenaštve.
„To není tak těžký kouzlo, je naprosto jednoduchý, potřebuješ k tomu jen hodně sebedůvěry nebo vědomí, že se ti to určitě povede.“
„A jak tohle vlastně víš?“
„Když jsem byla malá, zastavil se u nás ve vesnici poutník. Kouzelník to byl. A vyprávěl nám o všech možných kouzlech, která existují. Pamatuju si to. Tehdy nám říkal, že tím můžeme dobře okouzlit kluky. Smáli jsme se tomu, nenapadlo nás, že by to mohlo fungovat.“ Odpověděla a dál se koukala před sebe. Max si povzdech a prohlédl si jí. Nejdřív obličej a potom i zbytek.
Byla krásná. Mandlové hnědé oči, černé vlasy, které byly už o něco delší, než když jí viděl poprvé, jemný nos a krásné rty. Dostal strašnou chuť ji políbit, ale radši se držel dál. Vzpomínal na to, jak vypadala, když ji viděl nahou. Jak měla hebkou kůži, bronzovou a krásně teplou. Zasnil se. Šaty jí moc slušely, měly stejnou barvu jako její magie- namodralou s trochou zelené. Měla je po kolena a pěkně ušitý rozparek- látka se rozevírala a ukazovala všitou žlutou. Zoe tak mohla pohodlně sedět na Vilémovi a neukazovala víc, než chtěla. Krátké rukávy odhalovaly ruce. Sledoval ji a doufal, že si toho nevšimne. Každý byl ponořený do svých myšlenek, ticho ale nebylo tíživé. Max zaznamenal, že se slunce pomalu chystá zapadnout a začal se rozhlížet, kde by se mohli utábořit. Nebylo to těžké, po obou stranách měli les. Pak zahlédl místo, kde byla vidět voda.
„Tamhle to vypadá dobře na přespání, je tam i voda.“
„Tak jedem, začíná se stmívat.“ Odsouhlasila Zoe a pobídla Viléma udaným směrem.
Nevypadalo to na bouřku, tak koně jen odstrojili a nechali je, ať se pasou, věděli, že nikam neutečou. Zoe se ujala stavby stanu a Max ohně.
„Mám na tebe být hodná nebo tě mám nechat spát u koní?“ ozvala se Zoe.
„Co myslíš?“ zeptal se Max s úšklebkem.
„Nooo, tak já teda budu hodná.“ Usmála se na něj Zoe a dala mu deku do stanu. Pak si vzpomněla na jejich „přespání pod širákem“.
Max mezitím vyhrabal z brašen jejich nakoupené zásoby. Ty staré vyhodil ve vesnici, už se nedaly jíst. Připravil večeři a sedl si k ohni. Zoe si přisedla k němu a navečeřeli se. Pak sklidili a Zoe se odporoučela k potoku, který tamtudy tekl.
Svlékla si šaty a vlezla do vody. Nevnímala okolí a nechávala svoje myšlenky volně plout spolu s říčkou. Nebyla hluboká, byla jí sotva po prsa, ale klidně se v ní dalo plavat. Najednou jí někdo potopil a ona se nalokala vody. Když vyplavala nahoru, Max stál nahý kousek od ní a smál se.
„Blázne!“ oznámila mu, když se nepřestával smát.
„Pardon.“ Omlouval se Max, ale pořád mu cukaly koutky.
„Omluva se nepřijímá.“ Vyplázla na něj Zoe jazyk a taky ho zkusila potopit. Když to nešlo, podkopla mu nohy a Max už byl ve vodě. Teď se pro změnu smála ona.
„Báječný pocit.“ Řekla mu, když se vynořil. Prskal vodu a měl vlasy přilepené k hlavě.
„Tak tohle jsem nečekal.“ Řekl s úšklebkem.
„To víš, já jsme samý překvápko,“ ušklíbla se Zoe, „mimochodem, co tu děláš, neměl bys hlídat?“
„Pegas a Vilém to pohlídají, chtěl jsem být zase chvilku s tebou.“ Usmál se a přitáhl si jí k sobě. Strašně rád znovu cítil její kůži na té svojí. Zoe se usmála a chytila ho kolem krku. Max nechával na ní, co udělá dál, nevěděl, jestli mu už odpustila tu aféru s Alexou tak, aby jí nevadilo být u něj. Zoe se natáhla a políbila ho. Max si v duchu úlevně oddychl a polibky jí opětoval. Zoe mu rukama sjela na hrudník, Max jí jednou rukou vjel do vlasů. Pak se sklonil a začal jí líbat na krku. Zoe ho políbila na rameno a vychutnávala si jeho polibky. Rty jí sjel z krku na prsa a hrál si s jejíma bradavkama. Zoe mu sjela rukama na záda a škrábala ho. Bylo jí jasné, o co Maxovi jde, a věděla, že by ještě měla být naštvaná kvůli Alexe, ale nedokázala to. Jediné, co teď dokázala, bylo užívat si to. Max ji vysadil na břeh a sám zůstal stát ve vodě, která u břehů byla mělčí. Zoe volně spustila nohy kolem jeho stehen a začala ho líbat na hrudník. Musela se trošku sehnout, protože v sedě byla stejně velká, jako on. Max ji hladil po zádech a vychutnával si její dotyky. Zoe mu potom nečekaně sjela rukou na penis, který při jejím dotyku ztvrdnul ještě víc. Max zalapal po dechu a nechal se laskat. Potom sjel rukou Zoe do rozkroku a hladil ji tam. Zoe se mu rukou vrátila na záda. Max si ji přitáhl blíž k sobě a vnikl do ní. Zoe ho nohama objala a položila si mu hlavu na rameno. On si ji přitiskl na sebe a přirážel. Slyšel, jak mu u ucha vzdychá a jeho vášeň narůstala. Cítil na sobě její horkou kůži a moc si to užíval. Zoe vyvrcholila dřív, ale on ji ve chvíli následoval.
Vzal ji potom do náruče a lehl si s ní na trávu u potoka, Zoe ležela vedle něj. Přitiskla se k němu a doufala, že tentokrát se žádní čarodějové neobjeví. Max ji objímal a vychutnával si tu rozkoš mít ji zase u sebe a cítit její kůži. Teplo z jejich těl pomalu vyprchávalo a Max zjistil, že se Zoe trochu třese zimou. Natáhl se po jejich oblečení a přikryl je svým pláštěm. Zoe se k němu ještě víc přitiskla a položila mu ruce na hruď.
Autor KikMa, 10.07.2010
Přečteno 349x
Tipy 4
Poslední tipující: kuklicka, Coriwen
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pokud mohu poradit zněžni pro příště trochu ten jejich zážitek a opravdu prodluž kapitoly. hodně štěstí, těším se na pokračování!!!

11.07.2010 06:47:00 | Coriwen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí