Nový svět 12. díl

Nový svět 12. díl

Anotace: první část..kvůli nedostatku času dopíšu jindy:)

U balení jako vždycky přemýšlím. Celá tahle situace mi teď přijde hodně směšná. Takže já miluju Filipa, on ke mně taky něco cítí, ale nemůže semnou být, proč to nevím, Lenka je psychopatka, která si chce udržet Filipa a Marek to táhne s Evkou. Opravdu se začínám smát, ale nevím jestli to není hysterický smích. ,,Kašlu na to, kašlu na vše" zanadávám si nahlas. Proč bych se měla pořád snažit já. Ať si Filip dělá co chce, já toho chlapce asi nemám možnost chápat. S touhle dosti negativní myšlenkou se po důkladném zabalení snažím dojít do jídelny na poslední večeři. Jelikož je dneska vyhlášení míst, snažila sem svůj vzhled natolik zkulturnit, jak jen to šlo. Evka už bez doprovodu Marka na mě mávne, ať se jdu posadit k nim. Nemám náladu se o něčem bavit tak jen houknu prosté ahoj a věnuju se večeři. Naše obsazení stolu je smíšené- jak kluci tak i holky. Radši se rýpu v jídle, než abych se družně zapojovala do plynulé konverzace u stolu. Jelikož je vedle mě ještě jedno místo volné, tak jako na potvoru musí sednout Filip. Dělám jakoby nic a velice soustředěně sleduju talíř předemnou. To ovšem neplatí pro Filipa, který se mě vyptává na milion tisíc otázek, a tak musím svorně odpovídat sice mu nedopřeju nějakou obsáhlou konverzaci, ale to mu musí chlapečkovi stačit. Achjo, proč jen musí být tak krásný a roztomilý?? Kde se podělo moje odhodlání defakto ho ignorovat?..
Autor Enis, 04.08.2010
Přečteno 284x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí