Dárek k narozeninm ...

Dárek k narozeninm ...

Anotace: Tento příběh je o mladé holce co si vysněla kluka ze hry...

Sbírka: PŘÁNÍ K narozennám

Venku se rozednívalo a mě probral zvuk budíku tak jako každé ráno…jsem slyšela ten ohavný zvuk z budíku Crrrr! Crrr !Nejraději bych celí den a svůj život prospala neměla jsem se na co těšit do školy se mi nechtělo .Byla jsem z bohaté rodiny co si rozhoduje o tom co budou jejich děti dělat a tak jsem chodila na ekonomy která mě ani trochu nebavila a nikdy jsem nechtěla být ekonom vždycky jsem snila o tom že budu malíř ,ráda jsem kreslila a vždy mi to šlo ..Ale rodiče rozhodli a já se musela podřídit protože jsem nebyla ještě plnoletá bylo mi teprve 14let .Tak jsem vstala a rychle se oblékla a nalíčila ,do školy jsem přišla jako vždy pozdě ,sedla jsem si do rohu s nikým jsem si tu nikdy nerozuměla ,byla jsem divná ,všichni to tak o mě alspon říkali a ani jsem se nějak valně neučila .Těšila jsem se až vypadnu ze školy a nebudu muset snášet ty pohledy typu ..ta tu nemá co dělat je to úplný psycho …Dneska se psala písemka a já dostala za pět ,po skončení hodiny jsem šla zkroušeně domu svět pro mě byl jen šedé nic ,těšila jsem se až budu zase hrát na počítači svojí nejoblíbenější hru finál fantasy ,byla jsem jí tak posedlá a dokonce jsem se zamilovala do jednoho z hlavních hrdinu děje hry. Když jsem dorazila domu pozdravila jsem matku řekla jsem jí co se dělo ve škole pak jsem hodila s taškou na postel a zasedla k pc a spustila hru …Ten den jsem hrála dlouho do noci protože byl pátek a pak víkend a tak jsem nemusela nikam stávat …V noci jsem vypla pc …Ráno mě vzbudil dupot nohou šla jsem se podívat dolu do kuchyně od kud šel ten zvuk .Pak jsem to spatřila na stole ležel dort a plno krabic s dárky a se vzkazem od mámí a táty…drahoušku moc mě a tatínka mrzí že musíme jet pracovat do Japonska zrovna na tvé narozeniny ,těšíme se na tebe za čtrnáct dní přijedeme a pozavírej okna bude bouřka ..Hodně štěstí s láskou mamka a tatka …Vydala jsem se k oknu zavřela jsem ho pak jsem si zapálila svíčky na dortu a sfoukla je ..přála jsem si aby tu byl muj hrdina ze hry ….Bylo mi do breku měla jsem narozeniny ale neměla jsem žádný přátele nikoho a ted tu nebyli ani rodičové …Běžela jsem do pokoje lehla do postele chvíli jsem brečela pak jsem si pustila pc hrála jsem zase FF ..pustila jsem si k tomu icq na kterým jsem měla pár přátel i když jsem je neznala aspon něco všichni mi přáli k narozeninám ,hrála jsem do večera pak jsem si šla lehnout ale v noci jsem nemohla spát tak jsem si pustila znovu pc ale jen icq …seděla jsem tam a jen tak hleděla na prázdnou kolonku kam se píšou vzkazy asi jsem usnula protože když jsem se vzbudila bylo už pul jedné ráno a pak se to stalo čtyřlístek se rozsvítil a přišel mi vzkaz ..na icq jsem si dala přezdívku Tifinka12…
Někdo mi napsal tak jsem to začla číst ….
KadajStrife P…Ahoj co tak pozdě tady holka ?
Tifinka12….ahoj nemůžu spát a co ty ?
KadajStrifep´P…Jo a hodně štěstí ted jsem si všim že jsi měla narozeniny …
Tifinka12…díky a jo měla a co tu děláš ty ?
KadajStrifeP:nudim se a nemužu spát …nz ..
Tufinka12…hele já jdu spát tak Dobrou noc ahoj ….
KadajStrife P…ok tak dobrou noc ahoj
Psala jsem si snim asi do dvou a pak jsem šla spát ráno jsem zase zapla komp a on tam už byl
KadajStrife P…ahojk a dobré ráníčko …
Tifinka12…ahoj
KadajStrife P..tak jak se spalo ????a jak se vede ?
Tifinka12 P..Jo spalo se fajn ,musim do školy pá …
KadajStrifr12..pááá …
Rychle jsem se ohákla a běžela do školy těšila jsem se až se večer vrátím a pustím komp a doufala jsem že tam on bude ..
Dneska jsem zjistila že mě i učitelé nenávidí propadala jsem z ekonomiky ,,,vzala mě zase deprese ležela jsem ve vaně s žiletkou v ruce a řezala se pak jsem sipustila pc a házela na icq depresivní smajli až pak přišel on …
KadajStrife P..ahoj co je jak se máš ??
Tifinka12…mam se na houby ….a nazdar
KadajStrife P..co je proč jsi tak kyselá a zlá hned?
Tifinka12…ale všechno mě sere ….mam zase depky …
KadajStrifep P…aha to mě mrzí ..
Tifinka12..jsem Emo proto se mnou nikdo nebaví ,dostala jsem ve škole pětku a taky jsem doma sama a nevím co dělat a už se zase řežu…
KadajStrifep P..aha tak to je zlé nevim co bys měla dělat ,můžu tě nějak rozveselit?
Tifinka12..chtěla bych někoho mít …. L
KadajStrife12 P..Hmmm to ti věřím.
Tifinka.12..jjk a kdo vlastně jsi a od kud jsi ?…
KadajStrife12. P…jsem z Japonska ….a je mi 15…
Tufinka12…aha to je škoda ,já jsem z Ameriky …a je mi 14..
KadajStrife12 P…Hmmm tak ,víš co zítra pro tebe budu mít překvapení ….
Tifinka12…tak jo už se těším i když nevím jaké …díky jsi milej ..Posilám pusinku musím už jít papa můj písálku Káji …
KadajStrife12 P..pá pá a hezký den tak zítra překvápko …

Pak jsem vypla počítač a pustila jsem se do učení a zároveň přemýšlela co to asik bude za překvápko …Naučila jsem se a šla jsem spát ráno začínalo jako obvykle obléct se a letět do školy ,přišla jsem tam sedla jsem si do zadní lavice a hleděla do blba než začala hodina …
Pak přišla paní učitelka do třídy a ještě jeden kluk s ní vypadal přesně jako Kadaj já z něj nemohla spustit oči ,hleděla jsem na něj ..ona nám řekla že je to náš nový spolužák a at si najde místo ..sednul si taky do zadu do druhé lavice ode mě …Celí den tam jenom seděl a já na něj hleděla a pak zazvonilo a já se rozlítla domu a k pc abych napsala KadajoviStrife P ..o tom co se staloo..
Doma jsem tedy zapla pc a on tam byl samozřejmě…
Tifinka12..ahojky …dneska jsem viděla ve škole Kadaje je to náš nový spolužák…
KadajStrife12 P…. J jo to je supr ahojky …a jaký byl den ?
Tifinka12…ani nevim celí den jsem prohleděla na něj ,je tak užasnej..a ty jak ses měl ?…
KadajStrife12 P…Jo šlo to …a ty ho máš ráda nebo co že jsi na něj hleděla
Tifinka12….Hmm jo asi mam ale to je jedno stejně by si se mnou nic nezačal …
KadajStrife12 P..On asik ne ale já tě mam rád..
Tifinka12…jo ale ty tu nejsi …brečící smajl
KadajStrife12..ale jsem ..a neplač..
Tifinka12..jo tak se měj pá …..
KadajStrife12 P..jsem tu stačí jen se pořádně koukat ahoj …
Pak se odhlásila a šla spát ráno šla zase do školy ,tentokrát se dělalo něco ve skupinkách a já samozřejmě byla s tím klukem co vypadal jako Kadaj se celí den na mě culil …
Tifinka12..byla jsem v tom až po uši zamilovala jsem se do něj a nic jsem o něm nevěděla jen to že se jmenuje Ikáj…Nevěděla jsem co dělat protože jsem měla ráda i toho kluka z Icq,rozhodla jsem se že mu to řeknu ..
Když jsem došla domu tak jsem teda napsala Kadajovi Strifr12 P..
Tifinka12…ahoj ,musím ti říct že tě mam ráda ale ještě i toho nového kluka ze školy…
KadajjStrife 12..ahoj ..no ty se mi také líbíš ,ale myslím že rozhodovat nebudeš muset …
Tifinka12..proč jakto?
KadajStrife12,,hmm na nic se neptej sejdem se za 15min v parku za městem zatím pááá…
Tifinka12.ok pá ..
Rychle jsem se hezky oblékla a vydala jsem se tam nevěděla jsem koho mam čekat a pak jsem ho uviděla byl tam Ikáj …
Sedla jsem si do rohu a čekala na KadajeStrife P .. a pak mi přišla SMS …ty jsi mě snad nechtěla vidět ?…
Tifinka12..jo chtěla a kde jsi ?
KadajStrife12..asik 4m od tebe

Zahledím se na Ikáje….ahoj ,ty ty jsi KadajStrifep P…???,
Ikáj..jo to jsem a ty Tifinka 12 neboli Tifany …
Rozběhli se k sobě a objímali atd …Tak se tedy Tifany splnilo narozeninové přání ….
Autor Kadaj, 27.08.2010
Přečteno 295x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Myslím, že nechceš, abych tady nechala komentář...

15.09.2010 20:07:00 | Princezna.Smutněnka

Zdravim všechny ...prosim všechny co budou číst tohle dílečko aby napsali komentář..díky ..

29.08.2010 16:58:00 | Kadaj

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí