Nebezpečné známosti 2. kapitola

Nebezpečné známosti 2. kapitola

Anotace: Tak přidávám další díl. Toto je krátký a poněkud drsnější díl, sami uvidíte. Jinak bych chtěla opomenout...že toto možná je podobné s námětem nějaké povídky odsud, ale určitě to nebude to samé :))) Děkuji za Vaše komentáře :) přeju hezké čtení

Třeští mi hlava. Bolí mě celé tělo. Vidím jen tmu. Co se to děje? Je to snad zlý sen? Jsem mrtvá? Kruci! Chci se pohnout, ale mé tělo to ztěžka odmítá. Bolí mě strašně břicho. Šáhnu si na něj a uvědomím si, že jsem nahá. Začnu zmatkovat, chci křičet, ale nejde to. Najednou se rozsvítí prudká světla a na chvíli mě to oslepí. Žmourám očima od stropu, kde je řada světel a koukám do strany, kde si všimnu tmavých zrcadel. Ne to nejsou zrcadla, to jsou okna s tmavým sklem. Kruci, kde to jsem, nejsem snad?! „Vítejte dámy a pánové. Dnes tu máme další kauci s tentokrát starším zbožím. Dívka, devatenáct let. Krásná, mladá, ale bohužel, už to není panna, čím se její cena zmenšuje, ale myslím, že stále bude co k nabízení.“ Muž, který to vypráví, ke mně přistoupí a kouká na mě. „Základní cena je půl milionu dolarů.“ Navrhne a čeká, zda dá někdo víc. Ozve se jaký si zvuk bzučící a muž oznámí „mou“ novou částku. „Tři čtvrtě milionu dollarů, kdo dá víc?“ Jakým si gestem přivolá dva chlapy, oděném v černém oblečení, uchopí mě za lokty a zvednou mě, tak abych stála. „Koukněte, jak je vyvinutá, krásná, no tak kdo dá víc?“ Další bzučící zvuk. „Ano, milion a půl, to se nám to dobře vyvíjí, ještě někdo, nebo to mám přijmout, hm?“ utrousí muž, přistoupí ke mně muž a praští mě čím si po zádech. Štípne to a já vyjeknu bolestí. „Nikdo nedá víc?“ zeptá se opět a ještě by mě jednou uhodil a ozve se „díky bohu“ další bzukot. „Páni, Dva miliony a pět set tisíc. Poprvé, podruhé, potřetí. Prodáno číslo 435. Moc děkujeme!“ vyhrkne muž a já jsem spuštěna rovnou na zem. Žádné jemné položení, drsně jsem dopadla na podlahu a tak jak jsem dopadla, tak jsem i omdlela. Vysílením, bolestí.
Autor Klaný, 05.12.2010
Přečteno 532x
Tipy 21
Poslední tipující: Anne Leyyd, Veronikass, Duše zmítaná bouří reality, Lenullinka, Princezna.Smutněnka, Kes, Lavinie, Darwin, Swimmy, katkas, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ok, tak si zvyknu na "neodstavce" :D Musím říct, že se se svou hrdinkou tedy taky nemazlíš, chuděra... :/ Jako představa je to hrůzostrašná.

05.01.2013 21:21:59 | Anne Leyyd

Jo...když už jsme u těch odstavců - jak se měnil Liter asi před rokem, tak všechna díla se sem jen hodila a všechna byla bez anotace a podobně. Byla i bez původní úpravy a já to nedala do kupy, pže já odstavce píši a vždy psala ;) Někdy se dokopu upravit aspoň tohle :D Ale díky za komentář a k té hlavní hrdince...ona si toho zažije ještě dost ;)

05.01.2013 21:24:39 | Klaný

Aha, no tak to chápu. Přesuny stránek se asi neobejdou bez... menších problémů ;) No, jsem na to zvědavá ;)

05.01.2013 21:28:09 | Anne Leyyd

Celé je to velice vzrušující, čitvé, zábavné...ale mám k tomu i pár výhrad.
1) Zkus to víc rozsekat na odstavce.
2) Žmourám očima od stropu přepiš na Mžourám očima do stropu :) Jinak super!

15.07.2012 15:11:59 | Nigol

Děkuji za komentář, já vím je tam spousta chyb, ale chybami se člověk učí a tohle je psané před dvěma lety snad :D uvidíš že až se dostaneš dál, bude to snad lepší ;)

15.07.2012 16:14:20 | Klaný

Pevně v to věřím a jelikož mě to zaujalo, tak se určitě dál dostanu :)

15.07.2012 16:34:52 | Nigol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí