Prodána ve 21.stoletím

Prodána ve 21.stoletím

Anotace: 10.kapitola.....a máme tu krásné kulaté číslo a pěkně to rozjedem. Pro ty co jsou trochu ostýchavější, nedoporučuji číst :D

Nepřestával ji líbat na rty. Cítila jeho ruce na svých pažích, jak ji hladil. Sjížděl rukama níž až na pas, vyhrnul ji triko a převlékl ji ho naučeným pohybem přes hlavu. Zachvěla se.
„Není ti zima?“ v očích se mu leskla touha a hlas se mu třásl.
„Ne, vůbec.“ Natáhla k němu ruce a přitiskla si jeho rty zpět na své. Ruce mu vsunula pod triko a hladila jeho záda. Cítila jeho mužství, jak ji tlačí do stehna.
Rty přesunul na její krk a líbal ji pomalu směrem k ňadrům, zaklonila hlavu a vzdychla. Rukama uchopil obě její prsa a třel palci ztuhlé bradavky. Jednu jemně obkroužil jazykem a poté ji uchopil mezi rty a jemně stiskl zuby.
Celý svět se s ní točil, prohnula se v zádech a vychutnávala si ten pocit štěstí.
Ruce přesunul na její boky a jednu ruku ji vsunul pod šortky a druhou hladil její bok. Přejel po vnitřní straně stehen a cítil, jak se třese. Sjel rukou k jejímu nejcitlivějšímu místu a přej po něm prstem, zavzdychala a ještě víc se prohla v zádech. Jemně po ni přejížděl prsty, jedním prstem mírně tlačil a snažil se ji rozevřít víc. Když se mu to povedlo, přejel prstem po jejím citlivém výběžku.
Tělem ji projela elektřina, v břichu cítila mravenčení.
Jemně ji dráždil na povrchu, ale dovnitř nezabloudil. Nechtěl nic uspěchat, musí být připravena. Když cítil že už je dost vlhká, vysunul ruku a stáhl ji kraťase. Rty si razil cestu přes její bříško a pokrčil ji rukama nohy a roztáhl ji je od sebe. Rty jel až k jejímu trouhelníku a zasypal ji polibky. Ruce vsunul pod zadeček a palci ji rozevřel, přejel přes celou její délku jazykem a vpil se do ní.
Ztrácela dech, co se to děje?
„Ty si tak sladká.“ Podíval se na ni a usmál se. Nepřestával ji dráždit jazykem a rty. Už to nemohla vydržet, měla pocit, že umře.
„Prosím, už ne.“ Zaprosila.
„Tobě se to nelíbí?“
„Líbí, ale …..“ Nedořekla, jazykem ji vjel dovnitř.
„Chceš umřít?“ s úsměvem si klek a vysvlékl si triko a hned potom i kraťase pod kterými nic neměl. Uviděla jeho obrovské mužství. Bylo velké a trčelo do vzduchu jako svíce.
„Pojď ke mně.“ Zaprosil. Stoupl si a vzal ji do náruče, šel k moři. Když byli ve vodě po pas, postavil ji na nohy. Objala ho kolem krku a přitiskla se na něj. Chytl ji za zadeček a ona mu nohama objala pas. Cíti,l jak se přibližuje k jeho mužství. Líbali se, pomalu ji spouštěl níž až byl těsně u vchodu do její svatyně. Neustále ji držel za zadeček a nadzvedával ji a pouštěl, každým spuštěním byl víc v ni, ale cítil překážku. Věděl, že je panna. Odtáhl od ni rty a zašeptal ji do ucha.
„Opravdu to chceš, lásko?“
„Ano. Prosím tě.“ Znovu ji políbil a zprudka do ni zajel. Vykřikla bolestí a zároveň slastí. Chvíli počkal a poté ji pomohl v pohybech. Nejdříve byl pomalý, ale čím více vzdychala a začínala se stahovat i když už tak byla dost úzká, svírala se kolem jeho mužství, přidával na rychlosti. Po deseti minutách ji už prudce narážel na své kopí.
Něco se dělo, cítila že se celá svírá a mrazilo ji v zádech. Každým nárazem ji mrazilo víc a víc. Teď to mrazení přešlo do jejího citlivého místa. Z ničeho nic vykřikla a svíjela se v jejím prvním orgasmu. Michal došel vrcholu těsně za ni. Opřela mu hlavu o rameno a těžce oddychovali. Nadzvedl ji a znovu uchopil do náruče. Vyšli z vody a ona měla hlavu opřenou o jeho hruď. Pomohl ji z oblíkáním a ona jemu. Pomalým krokem šli k domu a objímali se. Před verandou ji vzal za obě ruky a otočil ke své tváři. Políbil ji a řekl:
„Miluji tě Nikol. Strašně moc a už dlouho.“
„Slib že už nikdy nebudeš s jinou ženou než semnou.“
„Slibuji.“ A svůj slib zpečetil polibkem. Vzal ji do náruče a donesl až do jejich ložnice a položil na postel. Ale Nikol už to nevěděla, spala.
Autor nikoletka, 20.12.2010
Přečteno 471x
Tipy 7
Poslední tipující: Lavinie, Coriwen, kourek, Aaadina
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí