Prodána ve 21.století

Prodána ve 21.století

Anotace: 11.kapitola

Vzbudila se až odpoledne, venku svítilo slunce a bylo teplo. Celé tělo ji bolela a při vzpomínce na předešlou noc se musela červena. Michal zde nebyl, vstala a oblékla si jednoduché bílé šaty a pod ně plavky stejné barvy. Šla po schodech dolů do haly a poté na terasu kde byl i bazén. Michl ležel na lehátku a měl zavřené dveře. Šla potichu k němu a políbila ho na rty. Spal a jen něco zamručel. Usmála se a vzala sklenku ze stolu, přešla k bazénu a naplnila ji vodou. Když šla zpět k lehátku kde spal Michla uviděla ve dveřích jeho otce. Usmál se na ni a pozoroval ji.
„Pěše!“ Usmála se na něj a stoupla se za Michalovu hlavu. Měl na sobě plavkové kraťase a klidně oddechoval. Chvíli přemýšlela kam mu vodu vylije. Na rtech ji pohrával úsměv a celý obsah sklenky mu vylila na hlavu. S výkřikem se posadil a koukal kolem sebe. Nikol se otočila schovat za lehátko. Voda z něj tekla a očima pozoroval okolí. Všiml si otce.
„Kdo to byl?“ řekl nasupeně.
„To já nevím, nic sem neviděl.“
„Nelži.určitě víš kdo to byl!“ Nikol už to nemohla vydržet a musela se zasmát. Jenže to ji prozradilo. Michal vstal svižným krokem a uchopil ji za ruku.
„Tak to si byla ty?“ řekl naoko ozobeně.
„Ne, to bych si nedovolila a snažila se schovat sklenku za zády. Chytl ji i druhou ruku a uviděl v ní sklenici.
„Tak nebyla, toho budeš litovat.“ Popadl ji za pas a přehodil si přes rameno a s rozeběhl se k bazénu.
„Michale né, já jsem ještě oblečená. Prosím.“ Škemrala.
„Na to si měla myslet dřív.“ Vytrhl ji sklenku a hodil do trávy, tak aby se nerozbila. Asi dva metry před bazénem zastavil a usmál se. Rozeběhl se a skočil i s Nikol do vody. Vyváděli jako mále děti. Michlův otec se smál a z dálky je pozorovala Katarina, které nesla telefon.
„Michaeli, někdo ti volá z česka.“ Stála přímo u bazénu a vrhla na Nikol pohled s úsměvem. Michla se vyšplhal z bazénu a vzal si od ni telefon.
„Katarino, mohla bys mi podat suchý ručník, je na židli a dones mi něco k jídlu.“ Sjela ji Nikol ostrým pohledem. Už ji chtěla něco říct, ale ve dveřích byl její pán.
„Ani, jistě. „ Šla pro ručník a hodila ho po Nikol, nesnažila se ho ani chytnout. Stála z rukama zkříženýma na hrudi a měřila si ji pohledem. Sehnula se pro ručník a skrze zuby procedila.
„Ty ho nikdy nedostaneš, je ti to jasné? Zapomeň na něj. Nebo budeš litovat.“ Zvedla ručník a sundala si mokré šaty, zabalila se do něj a usedla pod slunečník kde před chvíli spal Michal.
„A pospěš s tou snídání, mám hlad.“ Zachvěli měla na stole čerstvé ovoce a dvě palačinky, se sklenicí pomerančového džusu. Na zahradě byla sama, nevěděla kdy Michalův otec odešel. Na očích měla velké černé brýle a ležela na lehátku teď už jen v bílých plavkách. Brala si ovoce a měla zavřené oči. Na ústech ji přistál žhavý polibek, lekla se a otevřela oči. Byl to Michal. Sedl si ji k nohám.
„Kdo to byl?“ zeptala se
„Ale jen Andrea, prý má problémy v kanceláři.“
„Pojedeme už domů?“ řekla se zklamáním.
„Ne to víš že ne, volá od té doby co jsme tady každý den. Pokaždé ji odkážu na Petra. Nenechám si pokazit dovolenou.“ Hladil ji po noze a směřoval víš.
„Michale, tady ne. Ještě nás někdo uvidí.“ Snažila se mu ruku sundat, ale byl neodbytný
„Tak pojď do domu.“ Vstal a vytáhl ji na nohy. Odvedl ji do ložnice a položil na postel. Líbal ji na ústa a poté na krk.
Oplácela mu polibky a hladila ho na hruď. Žduchla do něj a tím ho převrátila na záda. Sedla si na něj a líbala ho vášnivými polibky. Chtěla mu oplatit včerejší slast a tak klouzla rty dolů jemně obkroužila jednu bradavku a už jela níž až na pupík. Políbila ho a a rukama mu pomalu sundávala kraťase. Jak sjížděli dolů následovali je i rty.
Michal lapal po dechu. Byla neskutečně žhavá.
Uchopila do ruky jeho penis a jemně po něm sjížděla rukou. Políbila ho na špičku a obkroužila ho jazykem. Hrála si sním, dávala si ho celého do pusy a poté jen jemně přejížděla rty po celé jeho délce. Po chvíli si stoupla sundala si plavky. Sedla si na něj obkročmo a sama si zavedla jeho penis do svého nitra. Oba vzdychali a Nikol se na něj pohybovala v pravidelných intervalech, né moc rychlých. Po 5 minutách ji Michal stáhl dolů a položil ji na břicho a vnikl do ni ze zadu. Nemohla ani dýchat. Cítila že se na ni blíží další orgasmus a chtěla by ho Michal dosáhl opět s ní. Pomalu si začala klekat a Michal se ji přizpůsoboval. Nezažel do ní teď už okně tvrdě a zachvěli se oba svíjeli v orgasmu. Svalili se na postel a Nikol si dala hlavu na jeho hruď.
„Miluji tě Nikol!“ A políbil ji do vlasů.
„I já tebe.“
Autor nikoletka, 21.12.2010
Přečteno 470x
Tipy 8
Poslední tipující: Coriwen, kourek, Lavinie, Aaadina
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, tak tady mám odpověď.Nechápu ji.Doufám, že už Michal dá pokoj a bude už teď věrnej a maximálně, kdo bude žárlit bude on. Ne opačně. To bych jí nepřála.

20.01.2011 19:44:00 | Lucky Break

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí