Princezna z Terrenu

Princezna z Terrenu

Anotace: Předvánoční dílek... :-)

3.kapitola
Kristian stál opřený o strom na stejném místě na kterém čekal včera. Netrpělivě podupával nohou a sledoval hodinky. 15:50. Frederika tu měla být už před hodinou. Rozzlobeně zavrtěl hlavou a vydal se k Hasevy. Tohle jí nebude trpět. Čeká tu na ni každý den a ona pokaždé slíbí, že příště přijde včas. Nikdy to ale nedodrží. To přece nejde! Šel rychle a za půl hodiny byl na místě, kde čekal Robin s Verčou.
„Ahoj! Kde je Fredie?“ zavolal na něj Robin.
„Nevím. Já na ni čekal hodinu!“ řekl Kristian ledově.
„Určitě má důvod proč nestíhá,“ řekla smířlivě Verča.
„Tak ať ho vysvětlí a neslibuje, že příště přijde včas!“ vyštěkl Kris.
„Třeba je jí to trapné.“
„Verunko, ty jsi až moc mírná. Jsou věci, které by opravdu měla vysvětlit a nebo se polepšit,“ políbil ji Robin do vlasů.
„Jdeme k jezeru. Třeba přijde později,“ navrhl Kristian.
„Co budeš dělat dál?“ zeptal se ho Robin.
„Asi se s Frederikou rozejdu. Pokud mi nedá nějaké pořádné vysvětlení.“
Náhle je vyrušila hlasitá rána a Verča vyskočila na nohy.
„To bylo…“
„Co to bylo?“
„Takovou sílu má Fredie!“
„Cože!!“ vykřikl Kristian a poděšeně se postavil. Verča zavřela oči a než někdo postřehl jak, přeměnila se. Místo trička a džínů na sobě měla krátkou sukýnku a tílko v červené barvě. Hnědé vlasy měla ve dvou culících.
„Bylo to támhle,“ ukázala rukou do středu lesa.
„Co by tam dělala?“
„Nevím, ale je tam a je v nebezpečí!“ Verča zamávala křidélky a chtěla vzlétnout, ale Robin ji strhl za ruku zpátky na zem.
„Co blázníš?!“ vyjekla Verča.
„Nikam napřed nepoletíš! Může se ti něco stát!“
„Ale Frederika je v nebezpečí!“ „Kristian šel napřed a my půjdeme za ním.“
Autor kuklicka, 23.12.2010
Přečteno 314x
Tipy 8
Poslední tipující: malavydra, Angelly, Princezna.Smutněnka, Lavinie, kourek, Klaný
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí