Princezna z Terrenu

Princezna z Terrenu

Anotace: tak další díleček... Zase trošku krátký, tak sorry...

16. kapitola

"Jak je to možné! Ty neschopnej motáku!" rozkřikla se žena se zahalenou tváří i vlasy.
"Vtrhl tam princ Kristián, jeho rodiče i kamarádi. Nemůžu za to paní!" bránil se muž, na kterého slova směřovala.
"Jsi neschopný hlupák!" hodila na zem hrníček, který držela v rukou.
"Příště nezklamu paní!"
"Ne to opravdu ne! Odveďte ho!" kývla na kumaje, stojící po obvodu místnosti.
"Ne! Prosím, dejte mi ještě šanci!"
Žena jen pohrdavně pohodila hlavou a pohodlně se usadila v křesle.
Seděla v podlouhlé uzké místnosti. V jejích středu byl dřevěný stůl a rozvrzané židle kolem něj. Jediným osvětlením bylo pouze několik svící, upevněných na vlhkých zdech.
"Co teď budeme dělat?" zeptal se starší muž sedící po ženině pravé straně.
"Napadneme jejich hrad. Dnes v noci."

Frederika se neklidně otočila na bok. Kris se posadil a díval se na ni.
Mračila se a byla spocená.
"Frederiko, Fredie..." lehce s ní zatřásl.
Dívka se s výkřikem posadila a rozhlédla se po místnosti.
"Klid, něco se ti zdálo. Nic se neděje." Kris ji objal a přitiskl k sobě.
"Já... byl to zase ten hrad a příšery. Tentokrát tam, ale byla i Alexandra a nějací muži. Byl tam i ten muž, co se tu tenkrát objevil. Říkala, že chce napadnout dneska hrad. Dnes v noci!" Frederika se prudce odtáhla a pohlédla Krisovi do tváře.
"Mami! Tati! Milané! Ester! Verčo! Robine!" vykřikl Kris a táhl za sebou Frederiku ze dveří.
"Co se děje?" seběhli se všichni na chodbě.
"Fredie měla sen... Kumajové pod vedením Alexandry dnes chtějí napadnout náš hrad. Musíme se připravit!"
V ten moment se z nádvoří ozval křik.

Frederika odhrnula závěs z okna a dívala se ven.
Na nádvoří bojovala spousta kumajů s několika muži. Ve tmě byly vidět jen záblesky zbraní a louče, hořící po stranách nádvoří. Mezi bojujcími muži byli samozřejmě i Kris, David, Milan a Robin.
"Bojím se o ně! Chci jim pomoct!" obrátila se do místnosti kde byla Ester, Verča a Katherine.
"Souhlasím s Fredie!" postavila se Verča.
"Dobře, tak jim jdeme pomoct všichni!" rozhodla Katherine.
Za okamžik už se vrhly do boje.
Vše osvětloval měsíc svou bledou září.
Autor kuklicka, 23.02.2011
Přečteno 251x
Tipy 4
Poslední tipující: malavydra, Princezna.Smutněnka, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí