Chrám Tří sester - 5

Chrám Tří sester - 5

Anotace: Další díl. Prosím, prosím o komentáře...

Sbírka: Chrám Tří sester

Chrám Tří sester - 5

"Bylo to před mnoha lety. Ještě předtím, než se Daren ujal vlády. Byl to normální člověk. Syn kováře. Žil v menší vesničce a zamiloval se do jedné dívky. Jmenovala se Marnelina.
Zamilovali se do sebe, ale její rodiče ji provdali za někoho jiného.
Daren se dal do učení k černokněžníkovi Felnonovi. Potom sehnal na svou stranu co nejvíce lidí a stal se králem.
Avšak bylo to několik měsíců potom co Marnelina zemřela při porodu trojčat.
Stihla je pojmenovat Panadrie, Nelsis a Leontina.
Daren se je snažil všemožně najít, ale jako by se po nich slehla zem.
Vysledoval jejich stopu až sem, do chrámu.
Napadl ho, ale dívky utekly těmito chodbami. Potom ho lidé zahnali a on se i se svými přívrženci musel skrývat.
Celou dobu však po dcerách Marneliny pátral. Potom po jejich potomcích.
Našel tebe. "
"Chceš mi říct, že on není vůbec zlý?"
"To neříkám. Prováděl hrozné věci a pokud vím, měl sklony k násilí od mala a vždy se v tom vyžíval."
"Co by se mnou mohl chtít dělat?"
"To bohužel nevím, Ildsis. To bohužel nevím."
Dívka si povzdechla a opřela se o zeď.
"Chci odtud pryč!" zvolala.
"Když budeš trpělivá, dostaneš se ven. Ale musíš dělat jako by se nic nedělo. Nevíš nic o tom, co ti chce, ano?"
"Dobře. Budu mlčet."
"A neklást žádné otázky," dodal Roan s úsměvem.
"A neklást žádné otázky," oplatila mu úsměv.
"Domluveno."
Sedl si vedle ní na postel a také se opřel o zeď. Otočil hlavu a pozoroval Ildsis.
Na dveře míistnosti někdo zabouchal.
"Roane! Daren chce tu holku vidět!"
"Ano, hned tam přijdeme!" odpověděl Roan.
Zvedl se a podal Ildsis ruku.
Dívka vložila svou ruku do jeho a postavila se.
"Neboj se Ildsis," pohladil ji lehce po tváři, když viděl jak je bledá.
Stiskla mu ruku a otočila se ke dveřím.
"Jdeme?" vydechla.
"Ano, ale musím tě chytit tak, aby to vypadalo, že jsi vězeňkyně."
"Ale to jsem," usmála se.
Zpražil ji pohledem, chytl za loket a odemkl dveře. Vyšli ven a prošli chodbou zpět do místnosti kde seděl Daren.
"Přál jste si ji vidět pane?" uklonil se mu.
"Ano, Roane. Máme další stopu k nalezení další z dívek. Chci, abys ji šel najít."
"A mohl bych sebou vzít tuhle tu? Mohl bych tamtu dostat pomocí její příbuzné."
"No... Dobrá.... Ale nesmí utéct..." souhlasil potom Daren.
"Nebojte pane, dám na ní pozor. Neuteče. A pokud dovolíte... vezmu s sebou Chrise."
"Vezmi koho chceš."
"Děkuji pane."
"Teď mi dej chvíli pokoj," vstal Daren a šel dolů k Ildsis.
"Jsi velmi podobná Marnelině. Stejné oči, vlasy... Jsem zvědavá, jestli jsou i tvé vzdálené příbuzné tak podobné své matce," řekl potichu.
"Co...co se mnou chcete udělat?" odvážila se Ildsis zeptat.
"Chci si tebe i tvé příbuzné vzít za manželky."
"Cože?!" vykřikla.
"Ale jistě, krásko!" zasmál se. "A teď jděte. A co nejdřív mi přiveďte další z dívek!"

Roan vysedl na koně a vyzvedl před sebe i Ildsis.
"Chrisi pohni!" zavolal na kamaráda.
"Už letím," vyšel Chris na chodbu a vysedl na svého bílého koně.
Nacházeli se úplně vzadu tajných chodeb pod chrámem. Před nimi byla skála.
"Jak se odtud chcete dostat?" zeptala se Ildsis Roana.
"Uvidíš," odvětil jí a usmál se na ni.
Pobídl svého černého koně a přešel ke zdi. Zatlačil na jeden kámen a stěna před nimi se rozestoupila.
Před nimi byla jeskyně ústící ven do lesa.
Roan s Chrisem se na sebe podívali a pobídli koně.

Byl to už týden co odjeli z chrámu Tří sester. Jeli stále dál a dál neznámo kam.
"Roane, proč mne nenecháš odejít?" zeptala se znovu.
"Nemůžu, Ildsis. Ještě musíš vydržet!" odvětil znovu a tentokrát v jeho hlase zaznělo podráždění.
"Ale slibuješ, že mně odejít necháš?"
"Ne Ildsis, nenechám tě odejít, protože kdyby ses ode mne vzdálila, měli by tě okamžitě znovu. A potom už by ti nikdo nepomohl."
"Cože?"
"Chrisi, vysvětlíš jí to?" zastavil Roan koně a seskočil na zem. Potom chytl Ildsis za pas a sundal ji z koně. Postavil ji na zem a zahleděl se jí do očí.
Byly krásně modré a dívčiny světlé kadeře se vlnily kolem obličeje.
"Ne. Vysvětli jí to hezky sám!" odsekl Chris.
"Dobře. Po napadení chrámu se někteří z našich předků rozhodli překazit Darenovi plány. V jejich snažení pokračovali jejich potomci. Jeden z těch potomků jsem já. A Chris také. Najde se i několik dalších, ale právě my dva jsme dostali za úkol zachránit z Darenova držení tebe i tu dívku, pro kterou právě jedeme."
Roan domluvil a Ildsis naklonila hlavu na stranu.
"Takže už se k Darenovi nevrátím?"
"Ne," usmál se Roan a lehce ji pohladil po tváři.
Ildsis nadšeně vyjekla a objala ho kolem krku.
Autor kuklicka, 23.02.2011
Přečteno 248x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tenhle dílek se v zamilovaných románech objevil asi nedopatřením, ale řekla sis o komentář :)) ... Myslím, že na tvůj věk je to dost dobré, a že třebas za pět deset let budeš psát ještě líp. Teď je to takové uspěchané, "tlačíš na pilu" jak se říká. Chybí mi tam víc popisu atmosféry, míst, kde se to všechno odehrává, jednotlivých postav, toho, co se děje v nich. Na přímé řeči můžeš vystavět divadelní hru, ale ne román. Až se naučíš převíst ten film, který ti běží před očima, do psaného slova (a to nejen to, co lidi říkají a dělají, ale i se spoustou dalších věcí), tak to už dál půjde samo. Češtinu máš velmi dobrou a za to ti děkuju :)

03.03.2011 19:31:00 | phaint

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí