Princezna z Terrenu - 19

Princezna z Terrenu - 19

Anotace: DAlší díleček...

Princezna z Terrenu - 19.

Všichni vyklouzli z tunelu ven a rozhlédli se kolem. Obloha už byla tmavá a vzduch byl mrazivý.
Frederika se pevně chytila Krise za ruku. Ten ji objal kolem ramen a políbil do vlasů.
"Musíme si dát pozor," houkl k Robinovi.
"Jo."
"Peny, kde je ta díra ve zdi?" zeptala se Fredie.
"Támhle!" ukázala holčička a všichni se rozeběhli k onomu místu.
První prolezla otvorem Verča. Po ní Frediek, Penelopa, Robin a nakonec Kris.
"A teď rychle ke koním."
Rozeběhli se k čekajícím zvířátkům.
"Vezmu k sobě Peny," řekla Frederika.
Kris ji vysadil na koně a před ní posadil holčičku. Potom si sedl na svého koně. Verča si sedla před Robina.
Naposledy se ohlédli k hradu a uháněli pryč.

"Konečně!" zaradoval se Kris, když projeli branou jeho rodného hradu.
Seskočil z koně, postavil na zem Penelopu a potom vzal do náruče Fredie.
"A jsme v bezpečí, miláčku," políbil ji.
"Konečně. Hrozně jsem se o tebe bála Krisi," položila mu hlavu na rameno.
"Já o tebe taky. Vůbec jsem nevěděl kde jsi. Jestli tě Alexandra nechytila..." zavřel oči.
"Proč si nám vlastně pomohla Penelopo?" zeptal se Robin náhle holčičky.
"Já...mám vás ráda a oni vám chtěli ublížit....navíc...děda s mámou....oni mě nemají rádi!" vykřikla a rozbrečela se.
"Nebreč!" objala ji Frederika, kterou Kris postavil na zem.
"Promiň, že jsem se k tobě chovala ošklivě," zafňukala Peny.
"To nic. Odteď dobré ano?" dala jí Fredie pusu na čelo.
"Dobře."
"V tom případě... Vítej v naší rodině," usmál se Kris.
"Já a Kris se budeme brát víš?"
"To je super! A můžu jít za družičku?" vypískla holčička nadšeně.
"Jste všichni celí?" přiběhla na nádvoří Katherine a objala svého syna.
"Jsme celí mami," oblatil jí Kris objetí. "A máme člena rodiny navíc," kývl k Peny.
"Ahoj, jak se jmenuješ princezničko?" usmála se Katherine.
"Já jsem Penelopa."
"Moje sestřička," dodala Frederika.
"Frederiko!" vyběhla na nádvoří i Ester. Za ní šel David s Milanem.
"Jsem rád, že jste v pořádku," usmál se David.
"Já taky," pustila Ester svou dceru z objetí.
"Jsme jen unavení. Mami, prosím, zavedeš Penelopu do nějakého pokoje, aby se mohla vyspat?"
"Ale jistě. Pojď zlatíčko," usmála se Katherine a odvedla holčičku.
"Fredie, služebná ti nachystá v pokoji teplou koupel a čisté šaty. Já za chvilku přijdu, ano? Musím něco vyřídit s tátou," políbil ji Kris.
"Dobře," usmála se dívka a odešla do pokoje.
"A já se půjdu postarat o Robina. Úplně mu nevěřím, že je zcela v pořádku," usmála se Verča a přitulila k Robinovi.
"Jestli chceš tak pojď s náma Milane," kývl David na Frediina otce a šli do salonku.
"Vojáci jsou už připravení. Kdy vyrazíme?" obrátil se David na svého syna.
"Já...Teď jsou asi tak tři hodiny...Vyrazíme zítra brzy ráno. Ale prosím, nechci aby o tom Fredie věděla. Zbytečně by se bála a možná i nějak zařídila, aby jela taky a pak bych se bál zase já."
"Mlčíme jako hrob. Nikdo kromě vojáků to vědět nebude," přikývl Milan.
"Děkuji."
Kris se otočil a šel za Frederikou.
Vešel do pokoje a naskytl se mu pohled na Frederiku. Ležela ve vaně s hlavou opřenou o její kraj a spala.
"Fredie," usmál se a přidřepl si k okraji vany.
"Hm...?" ani neotevřela oči.
"Fredie," tentokrát ji políbil.
"Co.....?" otevřela oči.
"Usnula jsi," usmál se Kris. Fredie ho s úsměvem objala kolem krku.

Fredie se posadila a rozhlédla se kolem sebe.
"Krisi?" zavolala. Žádná odpověď. "Krisi!" vyskočila z postele.
Místnost, zalitá září slunce, však byla naprosto prázdná.
Dívka jen v noční košili vyběhla na chodbu. Když nikoho nepotkala, vyběhla na nádvoří.
"Kde je Kris?" zeptala se své matky.
"Dnes brzy ráno odjeli," usmála se smutně Ester. "Nechtěl ti to říkat dřív, aby ses zbytečně nebála."
"Kam? A proč mluvíš v množném čísle?"
"Kris, Milan a David odjeli s vojáky. Chtějí porazit Karase."
"Vždyť se jim může něco stát!" vykřikla dívka.
"Neboj se Fredie, Kris je velmi dobrý bojovník," ozvala se za ní Katherine.
"Já vím, ale stejně..." Dívka se rozbrečela.
"Co se děje?" vešel na nádvoří Robin. V patách mu šla Verča.
"Kris, táta a David odjeli do boje s Karasem," řekla Frederika skrz slzy.
"Budou v pořádku," objala ji Verča.
"Proč mi to Kris neřekl?! Jel bych taky!" rozzlobil se Robin.
"Nejel! Nejsi dost silný. Byl jsi dos dlouho v tom hnusném studeném a vlhkém hradě!" vykřikla Verča. Robin po ní sekl pohledem, otočil se a odešel.
Verča si jen povzdechla a otočila se zpět k Fredie.
"Půjdeme za Peny, ne?" navrhla.
"Jo," Fredie přikývla.
Vydali se za holčičkou.
Autor kuklicka, 09.03.2011
Přečteno 231x
Tipy 1
Poslední tipující: Princezna.Smutněnka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí