Dominik a Sina X.

Dominik a Sina X.

Anotace: Střídavé vyprávění o Sině a Dominikovi.. (kraťulinký dílek.)

Proboha, proč na mě tak zírá? Mám rozmazanou řasenku nebo něco s vlasy? Měla jsem si je sepnout, určitě vypadají pořádně rozježeně. Proč jsem se nechala od Katrin přemluvit, abych si je natočila?
Pevně a vytrvale tvrdila, že zná novou techniku natáčení, která bude vypadat "naprosto přirozeně". Já hlupák se podvolila a pak jsem dostala skoro infarkt, když natáčky vytahala. Vypadala jsem jako pudl. Potřebovaly jsme skoro půl hodiny, abychom to trochu napravily fénem. Nikdo přece nemusí vědět, že jsem před mejdanem strávily skoro dvě hodiny u zrcadla. Jen samotná diskuze o tom, jestli si opravdu mám obléct tu průhlednou blůzu, trvala celou věčnost. A pak ještě Robertův telefonát, zrovna když už jsme chtěly vyrazit.
"Opravdu se musíš celý večer učit? Nemohl bych se přece jen stavit?"
Asi sem si měla najít lepší výmluvu. Ale co, teď jsem tady a cítím to strašně krásné mravenčení v břiše. Věřím, že to bude dneska báječný mejdan...
Autor Angelly, 17.05.2011
Přečteno 288x
Tipy 4
Poslední tipující: Lenullinka, kuklicka, Terror.Angel
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí