Nebezpečné známosti 45. kapitola

Nebezpečné známosti 45. kapitola

Anotace: No, tak přece mi to nedalo a zpracovala další díl. Tentokrát je krátký, plných emocí, už jak to tak bývá. Tento dílek je věnován Ketý, která je plná nedočkavosti. Snad se bude líbit Všem ;) Přeji hezké čtení!

„Slečno Thomasová, probuďte se...“ uslyším někde v mém snu, kdy zrovna ležím na pláži a jsem pohlcena vlnami moře. Otevřu oči a zamžourám po místnosti. Spatřím sestřičku, u mé postele, když mi zrovna měří tlak. „Zmeřím vám tlak a možná budete moct jít dnes domů.“ oznámí mi a aspoň nějaká dobrá zpráva mě uklidní. „Kde jsou všichni?“ zeptám se ji, protože tu nevidím ani Jamesona, ani Aarona, na tož Silera. „Vaši přátelé, jsou dole na snídani. Poslala jsem je tam, protože tu seděli celou noc.“ ozve se ode dveří doktorka a přistoupí ke mně. „Je vám líp?“ zeptá se a šáhne mi na čelo. „No, to co mi píchli vaši kolegové, mě celkem dost zmohlo.“ přiznám a uslyším pípání přístroje, kterým mi ta sestra měří tlak. „Tlak má dobrý, paní doktorko.“ oznámí ji sestra a odprostí mě od toho přístroje. „Můžeme vás dnes pustit domů, nic závažného s vámi není, máte sice pár ran a odřenin, ale do týdne budete jak rybička.“ přizná doktorka. „Dobře a co má kamarádka, Rachel? Víte něco o ní?“ optám se. „Bohužel, na to se musíte zeptat jejího operujícího doktora, jelikož jsem u toho nebyla.“ „Ach tak.“ „No, ve skříni máte nějaké oblečení, které vám přinesl váš přítel, můžete se obléknout a ještě tu na mě počkejte. Potřebuji, aby jste mi podepsala pár papírů.“ oboří se doktorka a odejde. Přítel, říkala?! Ale myslím, že všechny naděje co se týče Silera jsou tabu. Sestra ještě zůstane při mně, protože se pokouším vstát a cítím, že mé tělo je celé zdřevěnělé. Spočinu na svých nohách, sice těžko, ale stojím...pár kroků a daří se mi to rozchodit. „No myslím, že mě tu už nepotřebujete, kdyby něco, pípněte.“ usměje se sestra a též odejde. Pomalu se zase odšourám k posteli a vysvléknu se z bílé košile. Vyndám malou kupičku oblečení z igelitky a obléknu se. Obyčejné tričko, tepláky a samozřejmě spodní prádlo. Nazuju se i do kozaček, které stojí pod umyvadlem a čekám až přijde ta doktorka. Avšak místo doktorky, zrovna do pokoje vejde Aaron s Jamesonem. „Amber.“ hlesne zkroušeně Aaron a všimnu si jeho ztrhaného obličeje. Vsadím se, že celou noc nespal. No, nedivím se mu. Přistoupí ke mně a pevně obejme. „Jsem rád, že jsi v pořádku.“ „Jo, to já taky.“ přiznám a musím opět položit tu nekonečnou otázku. „Je Rachel v pořádku?“ „Jo, dostala se z toho, dnes ráno ji převezli na jednotku intenzivní péče a už není v ohrožení života, naštěstí.“ odpoví mi klidně Aaron a poodstoupí ode mě. „Pojedeme domů?“ zeptá se mě Jameson a vezme ještě můj kabát ze skříně. „Jo, to by bylo super, jen musím ještě podepsat pár papírů.“ odpovím a lenivě se obléknu do kabátu, který mi Jameson podal.


Po podepsání všech papírů se s Jamesonem vydáme na cestu domů. Aaron zůstane s Rachel.
„Co se stalo s Oliverem?“ zeptám se cestou domů, když zastavíme na semaforu. „Zatknuli ho a je stíhán za tři pokusy o vraždu a tvé znásilnění. To mi mimochodem připomíná, že zítra se musíme stavit na policejní stanici. Jsi předvolána k výslechu. Potřebují tvé svědectví.“ „Dobře.“ odpovím a opřu si hlavu o okénko. „A...Silera jsem furt nesehnal.“ přizná se Jameson. „To je jedno.“ odseknu. Nechci se o něm bavit. Tolik mě zklamal. „Co takhle si objednat čínu nebo pizzu k obědu a pustit si film? Hm?“ navrhne. „Ne, díky...půjdu spát a navíc, máš určitě práci, ne?“ utrousím. „Dokážu si udělat čas. Na tebe.“ oboří se a cítím jeho pohled. Avšak, já nic neřeknu. Nemám náladu na nějaké sledování filmů...nic bych z něj neměla. Takhle akorát neustále myslím na to, co se stalo a především na Rachel. Jak trpí.


Po příjezdu domů mi Jameson se vším ochotně pomůže. Odproštění od kabátu, bot a i samoty. „Nebude ti vadit, kdybych si lehla tady do obýváku, nechci být sama.“ řeknu s prosbou. „Samozřejmě.“ odpoví klidně a sám mi připraví rozestlanou sedačku. „Udělám si čaj.“ řeknu si spíše pro sebe, ale i toto Jameson zaregistroval a už se bránil. „Nene lehni si, musíš odpočívat...“ odsekne mi. „Jamesone!“ přeruším ho. „Těší mě, že se o mě staráš, ale přeci jen...nejsem mrzák, ten čaj si dokáži udělat sama.“ obořím se a on smířlivě pochopí. „Dobře.“ mrkne na mě a já se otočím směrem kuchyně. Vytáhnu si svůj milovaný hrneček od Rachel a udělám si černý čaj. Zaliji ho do půlky a zbytek doliji studenou vodou, aby vychladl dříve. Zamíchám lžičkou a pak ho za ucho uchopím, abych si ho přenesla do obýváku. Soustředím se na to, abych ho cestou nevylila, ale zaslechnutí bouchnutí dveří mi neujde, a když už jsem mezi futry mezi kuchyní a obývákem, podívám se, co zapříčinilo bouchnutí dveří. „Ahoj.“ pozdraví Silar. Celkově vypadá zmoženě, ustaraně a unaveně. Zastavím se a koukám na něj, ne...zírám na něj. I přestu všechnu sílu, kterou jsem v sobě měla, svaly v prstech mi povolily a já hrníček nedopatřením pustila na zem. Zoztříštil se na několik kusů a všudem kolem byla voda. Ihned jsem si to uvědomila a sehnula se k tomu neštěstí. Můj hrníček! „Sakra...“ utrousím se slzami na krajíčku. „Amber, pomůžu ti.“ vyhrkne Silar a přistoupí k té keramické spoušti, ale když šáhne po jednom střepu, aby ho sebral, neudržím se. „Nešahej na to!“ okřiknu ho a on samým překvapením stáhne ruku zpět. „Tohle je můj hrníček, od Rachel!“ vyjeknu a opět neudržím na uzdě své emoce. „Amber.“ utrousí tiše. „A co tady vůbec děláš?! Vypadni odsud!“ nešetřím ho. „Amber, chci ti to vysvětlit.“ oboří se Silar s prosíkem v očích. „Vypadni.“ zdůrazním opět a postavím se. Též se postaví. Kouká mi zmateně do očí a neví co říct. Bože, jak bych mu nejraději skočila do náruče a celou dobu mu salutovala, jak moc ho miluji, ale tím co udělal...tedy tím, co neudělal...mě zklamal. „Tak běž sakra!“ vyjeknu znovu a pohlédnu na přihlížejícího Jamesona u sedačky. Ten pochopí a přejde ke svému mladšímu bratrovi. „Jdi, Silere.“ řeknu klidně, ale i přesto s vážnou tváří. Silar skloní hlavu k zemi, otočí se na patě a odporoučí se pryč. Jen dveře se za ním zabouchnou. Já propadnu dalšímu usedavému pláči a kleknu si zpět k rozbitému hrnku. Jameson ke mně přistoupí a začne mě konejšit. „No tak...“ utrousí a ucítím, jeho rty na spánku. Je tak...hodný. „Nechci, aby Rachel umřela.“ zvlyknu a zadusím se vlastními slzami. „Ona neumře, Rachel je silná a určitě se moc těší, až mě zase bude peskovat, kvůli tomu, že nic nepíšu.“ ulehčí situaci a pohladí mě po vlasech.
Autor Klaný, 25.05.2011
Přečteno 603x
Tipy 24
Poslední tipující: Anne Leyyd, Veronikass, Poeticka, Duše zmítaná bouří reality, Krťa, Bernadette, kourek, Lenullinka, Lavinie, Aaadina, ...
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsem na tom jako holky - praštit ho málo, pokud nemá fakticky adekvátní důvod. Ale zase opravdu nyní Jameson získává v mých počtech body navíc ;)

06.01.2013 18:07:14 | Anne Leyyd

ty komentáře někdy pomalu konkurují dílu :D
jakožeee, tenhle byl krátký, rychlý a čtivý... doufám, že Siler má nějaký adekvátní důvod, proč se toulá kdo ví kde :D
(juhů, buďme rozčílení za Amber :D)

08.08.2011 20:35:00 | Duše zmítaná bouří reality

:DD spíš se Klaný diví proč si z toho děláme chat :DD já zato nemůžu že mě napadají kraviny :DD

28.05.2011 10:57:00 | Bernadette

ani bych se nedivila, kdyby ses vyděsila, jaké scénáře ti tady Any skládá :D

27.05.2011 21:15:00 | katkas

Všechno je možné :DDD

27.05.2011 21:01:00 | Klaný

ježiš :D na co nemyslíš??? :D

27.05.2011 19:38:00 | katkas

Jo to by byla.. :D ale ještě větší srandy by byla kdyby byl Siler gay :DD

27.05.2011 19:30:00 | Bernadette

no tak to by byla opravdu sranda, kdyby měla Amber homosexualní vztah :D

27.05.2011 18:46:00 | katkas

Ohh,nová postava to zí zajímavě... :) Čož tahle nějaký černovlasý,vysoký a hodný ??!! doufám že to stou ženou nemyslíš tak že bude mít Siler milenku nebo hůř Amber homoexuální vztah :DD prosím další dílek k brzuké době :)

27.05.2011 18:19:00 | Bernadette

Ohh,nová postava to zí zajímavě... :) Čož tahle nějaký černovlasý,vysoký a hodný ??!! doufám že to stou ženou nemyslíš tak že bude mít Siler milenku nebo hůř Amber homoexuální vztah :DD prosím další dílek k brzuké době :)

27.05.2011 18:19:00 | Bernadette

Siler už mě štve... jsem ráda, že mu konečně ukázala, že je taky člověk, a že na ní nemůže jen tak kašlat. Takže super díl a doufám, že brzy bude další :))

26.05.2011 21:49:00 | Nemiades

To je pravda :D ale taky nemusí... :D

26.05.2011 16:02:00 | katkas

Děkuji holky za přízeň ;)
Psycho-any: No, neznamená, že Jameson je jeden z hlavních postav, že to s ním dá Amber dohromady :D Tam se může objevit, ještě takových dobrých chlápků, nebo žen :D

26.05.2011 15:38:00 | Klaný

téda konečne na něj byla zlá :D to by mě zajímalo jakou výmluvu si pro tentokrát vymyslý,... chudák Amber... vidím to tak že se dá dohromady s Jamesonem protože on jí bude hodně pomáhat.... :)))

26.05.2011 15:20:00 | Bernadette

Moc pěkné a těším se na další díleček!!! :)

25.05.2011 20:25:00 | kuklicka

huráá, hurááá :D moc děkuju za věnování :D No měla si pravdu díl to byl opravdu krátký, ale důležité je, že si ho tu dala :D(nemusím snad ani psát, že se těším na další)
:D

25.05.2011 20:02:00 | katkas

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí